wydrukuj newsa Karty płatnicze Statoil

Na drogach

27.06.2003

Karty płatnicze oferowane przez Statoil umożliwiają kierowcom bezgotówkowe zakupy, o każdej porze dnia i nocy, zarówno na stacjach Statoil, jak i w stacjach innych sieci. Kartę Statoil EuroFIRMA akceptuje 17 000 stacji w 35 krajach Europy, również na stacjach Aral, BP, OMV, IP, Agip. W Polsce karta Statoil FIRMA akceptowana jest w ponad 400 nowoczesnych stacjach Statoil, Aral i BP. Statoil jest pierwszą firmą, która wprowadziła na polski rynek karty paliwowe, umożliwiając firmom dokonywanie bezgotówkowych zakupów. Jest to ogromna wygoda dla kierowców podróżujących zarówno po kraju, jak i za granicą, a także uproszczenie pracy kadry zarządzającej i działu finansowego firmy. Wyjeżdżając w delegację kierowca płaci kartą za benzynę, a także za inne produkty z określonej grupy produktów uzgodnionej z zarządem firmy. „Nasze stacje oferują szeroki asortyment produktów i usług. W zależności od potrzeb kierowca otrzymuje odpowiedni typ karty, który go upoważnia do dokonania zakupu wybranych lub wszystkich możliwych opcji: zatankowania benzyny, oleju napędowego lub gazu, skorzystania z myjni, zakupu akcesoriów samochodowych, a także artykułów spożywczych czy napojów. Firmom podpisującym z nami umowę pozostawiamy decyzję odnośnie grup towarów dostępnych na kartę", powiedziała Agnieszka Brukszo, dyrektor ds. marketingu Statoil Polska. Dla klientów podróżujących po Europie i korzystających z karty Statoil EuroFIRMA otwiera się możliwość bezgotówkowego dokonywania zakupów i korzystania z serwisu europejskiego za granicą bez potrzeby wymiany walut, także, tak jak w Polsce, bez wypisywania i zbierania faktur VAT. Kierowcę omijają wszelkie formalności związane z procedurami wystawiania i podpisywania faktur oraz rozliczania zaliczek. Po transakcji firma otrzymuje fakturę wraz ze zbiorczym zestawieniem zawierającym niezbędne szczegóły ponoszonych przez kierowców wydatków. Decyzja odnośnie otrzymywania jednej zbiorczej faktury, czy też kilku faktur, które segregują transakcje pod względem np. działów firmy, właścicieli kart, czy zakupu konkretnego asortymentu, jest podejmowana przez firmę. „Firma określa także, jakie dodatkowe informacje powinny być zapisane w momencie dokonywania transakcji, np.: numer rejestracyjny pojazdu, czy stan licznika. Raport elektroniczny, dołączony do każdej z faktur stwarza dodatkową możliwość przeprowadzania analiz kosztów zarówno poszczególnych użytkowników kart, jak i całych działów", dodała Agnieszka Brukszo. Firma otrzymuje też własne konto i hasło dostępu do serwisu internetowego, gdzie ma na bieżąco dostęp do wszystkich informacji. Kartą Statoil EuroFIRMA można również zapłacić za dodatkowe usługi za granicą - np. za przejazd przez tunele, autostrady, mosty, przełęcze górskie. Do wymiernych korzyści korzystania z kart Statoil można zaliczyć także oszczędności wynikające z dokładnej kontroli wydatków kierowcy w oparciu o otrzymane pełne zestawienie, możliwość odzyskania zapłaconego za granicą podatku VAT oraz nieoprocentowany kredyt kupiecki, jakim jest odroczony termin płatności. Korzystanie z kart to także większe bezpieczeństwo, ze względu na bezgotówkową formę transakcji. Źródło: Statoil Polska

Karty płatnicze Statoil


Karty płatnicze Statoil

Dodaj komentarz