Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Renault
Clio
Na skróty:
lista generacji Renault Clio

Z kraju i ze świata - Renault - Clio

Nowe Renault Clio - pierwszy pakiet tuningowy od Elia

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Nie trzeba było długo czekać, aby czwarta generacja Renault Clio doczekała się pierwszych projektów tuningowych. Pierwszy pokaz możliwości postanowiła pokazać niemiecka firma Elia AG, choć ilość zdjęć - jedno - nie pozwala nacieszyć się widokiem agresywniejszej wersji Renault Clio.

Auto w pełnej krasie zostanie zaprezentowane na zbliżającym się Salonie Samochodowym w Essen w Niemczech (od 1 do 9 grudnia 2012). W pakiecie przeróbek firmy Elia dla Renault Clio czwartej generacji znajdą się zarówno przeróbki wizualne, jak i mechaniczne. Przejdźmy jednak do rzeczy - co się zmieni?

Jeśli chodzi o aspekty wizualne, na zdjęciu widać wyraźnie przednią nakładkę na zderzak, nowe listwy progowe, jak również ogromne felgi z niskoprofilowymi oponami. Firma Elia przyznała, że nadal nie ma nazwy dla swojego pakietu i poprosiła fanów na serwisach społecznościowych, aby podawali swoje propozycje. Niestety nie wiemy nic konkretnego o zmianach mechanicznych modelu.

Przypomnijmy, że w Europie Renault Clio dostępne będzie między innymi z benzynową jednostką Energy TCe 90 - to 3-cylindrowy motor z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem paliwa z systemem Stop & Start. Oprócz tego do wyboru będzie silnik wysokoprężny Energy dCi 90 z systemem Stop & Start oraz ten sam silnik w wersji Eco.

Ofertę uzupełniają silnik benzynowy 1.2 16V 75 KM i wysokoprężny dCi 75, który pojawi się w ofercie w październiku tego roku. W przypadku silnika Energy TCe 90 średnie zużycie paliwa to 4,5 l/100 km oraz emisja CO2 wynosząca 105 g/km.

Źródło: Carscoop