Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III

Lata produkcji: 2014 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michał
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Bardzo praktyczny pojazd do przemieszczania się po wszelkiego rodzaju drogach, do miasta, na bezdroża i autostrady. Szczególnie dla osób aktywnych. Atrakcyjny w zakresie ceny w stosunku do innych pojazdów typu SUV, bardzo bogate wyposażenie pojazdu w wersja Tekna - wystarczające do codziennej eksploatacji nawet dla wymagających - jeżeli nie porównujemy do klasy premium. Można bez problemu zjechać z drogi utwardzonej, wystarczające napędy 4x4 z możliwością wyłączenia, według mnie szkoda tego pojazdu do prawdziwego offroad-u.
4,9
~obadam
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
Dziwią mnie komentarze dotyczące głośności i rzekomo niewygodnych foteli pasażerów z tyłu. Głośność jest bardzo dobra, w aucie jest cicho, oczywiście przy prędkościach rzędu 150+ to się zmienia. Ja na takich prędkościach zwykle nie jeżdżę, więc nie narzekam. Fotele z tyłu natomiast są bardzo wygodne. To, że siedzi się wyżej jest o tyle atrakcyjne, że dużo więcej widać niż siedząc na tej samej wysokości co kierowca. Bardzo cenię sobie pojemność tego samochodu. Jest przesuwna tylna kanapa, która ma też regulację kąta oparcia. Te dwa gadżety powodują, że nie mam najmniejszych problemów z zapakowaniem całej rodziny na dwutygodniowe wyjazdy, gdzie mam do zapakowania podwójny wózek (dzieciaki 3 mce i 2 latka), 3 walizki i kilkanaście różnego rodzajów toreb, torebeczek i innych drobiazgów, plecaków. Przed zakupem Nissana byłem bliski kupienia VW Tiguana Allspace. Nie żałuję. Za cenę Nissan (~120 tys.) w VW dostałbym kompletnie łysą wersję, z jedynym plusem w postaci bardzo duużego bagażnika. W nissanie dostałem teknę z prawie najwyższym wyposażeniem, w automacie, z dachem panoramicznym (który jest moim ulubionym dodatkiem w samochodzie). I niewiele mniejszym bagażnikiem. Zalety: 1. wygoda; 2. silnik w miarę dynamiczny 3. brak cyfrowych zegarów i innego tego rodzaju badziewia odwracającego jedynie uwagę kierowcy od jazdy. 4. pojemność 5. stosunek jakość/cena 6. wygląd. 7. piękny panoramiczny dach (frajda dla dzieciaków gwarantowana - od starszego słyszę za każdym razem "wow" i "o, słońce"). w aucie dzięki temu jest bardzo jasno. 8. podgrzewane fotele przednie i tylnie. 9. bardzo dobre światła. w nocy jest jasno jak w dzień. 10. bardzo dobrze się prowadzi i w mieście i w trasie (z jedną wadą w postaci skrętności auta). Z wad: 1. nie rozumiem, czemu nie ma pamięci ustawień fotela dla kierowcy mimo tego, że fotel ustawia się elektronicznie. W ten sposób jeśli jest kilku kierowców samochodu każdy musi sobie przestawiać na preferowane ustawienia. 2. nawigacja jest dobra ale przestarzała. ogólnie komputer pokładowy jest jeszcze "analogowy". mógłby być odrobinę nowocześniejszy. 3. w mieście pali około 10-12 L (benzyna 1,4) przy umiarkowanej jeździe. 4. otwierania bagażnika na ruch nogi, które po prostu nie działa lub działa słabo. 5. skrętność mogłaby być lepsza. Mam porównanie z Volvo XC 60, które jest po prostu skrętniejsze mimo podobnych gabarytów. pozdrawiam
4,9
~Michalw
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
samochód użytkuję od pięciu lat. Kupiłem jako nowy z salonu i mogę państwu szczerze napisać iż przez ten okres czasu auto ani razu mnie nie zwiodło ( żadnych awarii ) Oczywiście ma swoje małe minusy jak źle spasowane elementy deski rozdzielczej które w skrajnych temperaturach trzeszczą, ale jako całość i ogólne wrażenia przez ten okres użytkowania mogę śmiało powiedzieć ze samochód był wart wydanych pieniędzy. Auto rodzinne ze sporą ilością miejsca. Napęd 4x4 już wielokrotnie uratował mnie z poważnych opresji, działa bardzo sprawnie. Poza tym auto pali na przyzwoitym poziomie i jest oszczędne. Jeżeli chodzi o moc silnika, to daje radę jednak przy dużym obciążeniu i wyprzedzaniu w trasie jednak trochę tej mocy brakuje. Reasumując jeżeli chodzi o mnie to następny również będzie X trail
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III
7,3 – 9,2
l/100 km
6,2 – 8,6
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 158KM 116kW
Niestety - duży samochód - duże spalanie. W szczególności w mieście i na krótkich odcinkach. Przy przejazdach do 1km z niską prędkością i przyczepką, po brzydkiej drodze (ciągłe hamowanie i przyspieszanie) spalanie potrafi wynieść i ponad 30l/100km. Ale już jazda w normalnym ruchu drogowym około 50km przejeżdzając przez centra miast potrafi zejść do 6 litrów. Takie są niestety uroki dużego samochodu, małego wysilonego silnika i automatu. Jeśli ktoś liczy na racjonalne spalanie w nieracjonalnym samochodzie :) niech sobie daruje. Średnia 8 i raczej w górę, chyba że mieszkacie na wsi, nie wjeżdzacie do miast i minimalne odcinki mają powyżej 10 km.
8,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
W jeździe podmiejskiej, na umiarkowanych dystansach (ok. 10km) można spokojnie osiągnąć 7,0-7,5 l/100km... Najniższe moje spalanie jakie udało mi się osiągnąć to jazda pozamiejska, lokalnymi drogami po zmierzchu (stąd średnia prędkość był równa ok. 60-70km/h): na odcinku ok. 20km osiągnąłem spalanie średnie 5.9l / 100km. Moje średnie zużycie paliwa po zrobieniu ok. 9000 km wynosi 8.3 l, z czego ok. 2500 km po ekspresówkach i autostradach (50/50), na ekspresówce tempomat 125-130 km/h, na autostradzie tempomat 135-140km/h; pozostałe 6500 km zrobione 50/50 jazda podmiejska i miejska na odcinkach ok. 10 km.
6,9
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód spełnia moje wymagania. Duży i przestrzenny z dobrym silnikiem.. uważam, że silnik 2.0DCi to jedyne dobre rozwiązanie do tak dużego samochodu. Testowałem ten samochód o mocy 130KM i jest to zauważanie za mało jak na te gabaryty. Silnik diesla spełnia moje oczekiwania ... w trasie bardzo ekonomiczny przy spokojnej jeździe między-miastowej pali 6 litrów.. niestety w mieście 10 litrów ... co podnosi średni wynik spalania do 8.3 Litra... prawdopodobnie manualna skrzynia jest bardziej ekonomiczna bo tutaj czuć, że silnik trzyma obroty. Jeśli chodzi o głośność wewnątrz kabiny to hałas jest najbardziej dokuczliwy przy prędkościach 30-60km i przy zimnym silniku. Generalnie samochód wart swojej ceny. Jest trochę tańszy od hybrydy Toyoty i dużo tańszy od samochodów marki Mercedes, Audi, Bmw.. ze swoje strony Polecam !
Nissan X-Trail III