Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Nissan X-Trail

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2001 roku. Pierwszy samochód Nissana w tej klasie, obok typowo terenowych modeli Patrol i Terrano. X-Trail również jest przystosowany do jazdy po bezdrożach, czym różni się od Qashqai'a, innego kompaktowego SUV-a marki. Model odniósł nieoczekiwany sukces rynkowy – do dziś sprzedano w liczbie prawie miliona sztuk. Od 2014 roku oferowana jest trzecia generacja modelu – wraz z nią X-Trail staje się modelem globalnym, oferowanym na całym świecie. Na bazie II generacji auta zbudowany został bliźniaczy Renault Koleos.

Generacje Nissan X-Trail

Nissan X-Trail III

Bycie ekscentrykiem nie zawsze popłaca, czego na własnej skórze doświadczył Nissan X-Trail. Chcąc się wyróżnić, emanował kanciastymi kształtami, które dzisiejszym nabywcom SUV-ów już się nie podobają. Swój błąd jednak zrozumiał i w generacji numer 3 ubrał się w szaty łagodniejsze, subtelniejsze i bardziej dynamiczne. Tym samym dołączył do grona nowocześnie wystylizowanych, modnych pseudo-terenówek.

Designerską rewolucję przeszło też wnętrze, które - co ciekawe - prezentuje się niemal tak samo jak to w Qashqaiu. Podobieństwo do tańszego modelu może drażnić, ale trzeba przyznać, że kokpit ma atrakcyjne kształty, został dopracowany pod kątem przejrzystości obsługi, a do jego wykończenia użyto nadzwyczaj dobrych materiałów. Z miejsca kierowcy mniej przekonuje natomiast słaba widoczność do tyłu.

Twórcy wnętrza postarali się, aby X-Trail był samochodem praktycznym. Zarówno z przodu, jak i na tylnej kanapie wygospodarowali sporą ilość miejsca, a dla większych rodzin przygotowali trzeci rząd spełniający potrzeby małych dzieci. Poza tym uzyskali pojemny kufer i sporządzili masę funkcjonalnych rozwiązań - od przesuwanej kanapy do regulowanej półki bagażnika. Dodając do tego wygodne fotele, wyczarowali famlijnego SUV-a w sam raz na dalekie podróże.

O stworzenie wygodnego środka transportu postarali się również inżynierowie odpowiadający za zestrojenie układu jezdnego. Dzięki jego komfortowym nastawom podróżni nie muszą obawiać się długich dystansów, nawet jeżeli trasa biegnie przez polskie drogi krajowe. Martwić nie trzeba się też o stabilne prowadzenie, choć jednocześnie trzeba pamiętać, że dynamiczne pokonywanie zakrętów nie jest domeną opisywanego modelu.

Choć podobny do Qashqaia, Nissan X-Trail III jest od swojego mniejszego brata sporo droższy. W zamian daje możliwość dokupienia trzeciego rzędu siedzeń i całkiem skutecznego napędu 4x4, jak również wysoki standard wyposażenia. Na pochwałę zasługuje wystarczająco obszerna lista nowoczesnych opcji, na krytykę zaś - niedopuszczalnie skromna oferta silnikowa.

Nissan X-Trail II

Aby ze zwykłej “osobówki” zrobić bojowego SUV-a, projektanci stosują różne sztuczki. Jednym razem podnoszą prześwit, innym powiększają nadkola, a jeszcze innym dokładają garść plastikowych nakładek. Tworząc X-Traila, Nissan postanowił jednak nie ograniczać się do tego typu rozwiązań. Już od podstaw zaprojektował nadwozie tak, by prezentowało się prosto, konkretnie i bardzo muskularnie. W efekcie auto z każdej perspektywy wygląda jak rasowy poskramiacz bezdroży.

Podobne wrażenie robi obraz, jaki wita nas po otwarciu drzwi. W przypadku wnętrza nie jest to niestety dobra wiadomość, albowiem jego surowe kształty, smutna kolorystyka i raczej przeciętne materiały wykończeniowe już dziś trącą myszką. Mimo to w kokpicie japońskiego modelu można poczuć się dobrze, bo kto ponad styl stawia praktyczność, ten doceni wzorowo czytelne zegary, rozlokowane z głową przyciski obsługi i bardzo dobrą widoczność.

Głodni kolejnych zalet powinni rozejrzeć się w poszukiwaniu schowków. Nie tylko w otoczeniu kierowcy, ale również w drugim rzędzie siedzeń i w bagażniku skrytek jest cała masa. Zresztą nie tylko one pracują na funkcjonalny charakter wnętrza - czynią to również centymetry wolnej przestrzeni, jakie udało się wygospodarować w środku, zarówno dla podróżnych, jak i na walizki. Do tego wszystkiego Nissan X-Trail dorzuca jeszcze wygodne fotele.

Choć stylistyką może przywoływać na myśl Land Rovera Defendera i Mercedesa klasy G, bohater naszego opisu nie jest samochodem przeznaczonym do eksplorowania nieznanych terenów. Okazuje się natomiast bezpiecznym, komfortowym i uniwersalnym środkiem transportu, który sprawnie pochłania nierówności i w razie potrzeby dowiezie nas do kurortu narciarskiego. Z kolei do szybkiego pokonywania zakrętów się nie nadaje.

Pomimo japońskiego rodowodu Nissan X-Trail II nie jest przesadnie drogą propozycją. Stosunkowo drogo wypadają natomiast koszty części zamiennych do tego modelu. Na szczęście auto należy do tych mało problematycznych. Wprawdzie klapy bagażnika mogą rdzewieć, filtry cząstek stałych od czasu do czasu się zapychają, przyspieszonemu zużyciu ulegają łożyska kół i łączniki stabilizatora, a elektronika cierpi na drobne usterki, jednak ogólna niezawodność wypada lepiej niż zadowalająco. Cieszą zwłaszcza trwałe diesle, których u wielu rywali nie uświadczymy.

Nissan X-Trail I

Opływowe kształty? Nie w X-Trailu - tu projektanci postawili na surowe, kanciaste formy kojarzące się wprost z rasowymi terenówkami. Surową postać otrzymał też kokpit, ale w jego przypadku styliści pokusili się o kilka ekstrawagancji - przede wszystkim, umieścili zegary na środku, co oczywiście niekorzystnie wpłynęło na ich czytelność. Pod względem obszerności, SUV Nissana prezentuje średnią klasową, ale już w kwestii funkcjonalności góruje nad rywalami (m.in. za sprawą sporej liczby schowków).

Gama oferowanych jednostek napędowych nie powala na kolana, jednak wszystkie okazują się całkiem udanymi konstrukcjami. Dla miłośników "benzyniaków" przygotowano motory 2.0 i 2.2 - oba wystarczająco żwawe i bardzo wytrzymałe, choć zużywające niemało paliwa. Zwolennikom diesli zaproponowano z kolei silnik 2.2 gwarantujący udany kompromis między osiągami a spalaniem i zapewniający raczej niezawodną pracę. Wysoko ocenić trzeba podwozie - na szosie skutecznie pochłania dziury i oferuje niezłą trakcję, a w terenie pozwala zajechać dalej niż większością konkurencyjnych aut.

Pod względem niezawodności Nissan X-Trail I. generacji ma się czym pochwalić - co prawda, intensywnie eksploatowany diesel 2.2 może narazić na kilka usterek (głównie rozszczelnienie intercoolera), a napęd 4x4, choć dopracowany, nie nadaje się do ekstremalnej eksploatacji na bezdrożach, jednak poza tym to ponadprzeciętnie wytrzymały samochód. Ceny egzemplarzy z drugiej ręki są niskie, ale już części zamienne okazują się droższe niż w popularniejszych modelach tego typu z Japonii.

Komentarze redakcji

Powagosław: X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia.
Luzacjusz: No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było.

Silniki Nissan X-Trail

Nissan X-Trail II - jaki silnik wybrać?

Diesle bywają wredne, ale w wozie o terenowym posmaku mimo wszystko są nieuniknione. Dlaczego? Bo samo auto, napęd na wszystkie koła oraz inne dodatki trochę ważą i potrzebują momentu obrotowego, żeby jakoś ruszyć się z miejsca. A diesle go mają i wręcz podają na talerzu. 2.0 dCi ma 150 lub 173KM i śmiało można powiedzieć, że jest w sam raz do tego wozu, chodź w obu wariantach nie jest tak dynamiczny, jakby się mogło na początku wydawać. Fakt, turbodziurę czuć, lecz gdy już się wskoczy w odpowiedni zakres obrotomierza, to wóz nabiera lekkości, szczególnie powyżej 3000obr/mim. Sam motor jest dość cichy, ale drży i jest jednym z gatunków tych wrednych diesli – ma problemy z filtrem cząstek stałych. A to droga i upierdliwa rzecz. Motor benzynowy z kolei jest dużo mniej problematyczny – ma 2.0l i 140KM. Radzi sobie dość dobrze, ale nie dość, że trzeba go kręcić, żeby wóz się ruszył, to jeszcze jest słabszy od diesla. Jeździ mniej przyjemnie, ale za to przy zakupie więcej zostanie w kieszeni. Przy wyjeździe z serwisu również.

Publikacje o Nissan X-Trail

Nissan X-Trail - wedle tradycyjnej receptury
 
Nasz test Nissan X-Trail 2.0 dCi I-Way

Nissan od kilku lat podąża swoją ścieżką. W kilku popularnych klasach nie ma swojego reprezentanta. Zatem jakim cudem ta firma funkcjonuje? Mają swój sposób - wypuszczają na rynek samochody wypełniające nisze rynkowe lub tworzące zupełnie nowe klasy. To sprytne działanie przyniosło tej marce spory sukces...

Nissan X-Trail I - uniwersalny czy bezsensowny?

Obecnie sens posiadania typowej terenówki jest tak wielki, jak jeżdżenie w lecie skuterem śnieżnym po mieście. Z kolei teoretycznie uniwersalne SUVy są zwarte i gotowe do akcji, pod warunkiem, że przed ich zderzakiem nie pojawi się pierwsze wzniesienie. Czy istnieje jeszcze samochód, który nie zakopie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Nissan X-Trail

Nissan X-Trail na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Nissan X-TrailautoWcentrum - społeczność Nissan X-Trail

najwyższe oktanyAuta - Nissan X-Trail

Nissan X-Trail 34,15

Nissan X-Trail Bocian 32,53

Nissan X-Trail DIABEŁEK:)) 54,15

Nissan X-Trail 32,11

Nissan X-Trail 44,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Nissan X-Trail

skala03 60,87

BartekMB 30,13

zygwaz 65,55

ANNA83 92,88

renald65 30,09

diabolo307 30,18

dorakpxt 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Nissan X-Trail

Facet z łodzią
Facet z łodzią Pierwsza podróż z przyczepą. Obróciłem blisko 1400 km w ciągu 22 godzin z przycz...
"Druga zima za nami"
Mówią, że to już wiosna...to by oznaczało, że Nissanik przeżył już 2 zimy w nasz...
Luty miesiącem podróży
Luty miesiącem podróży Miesiąc luty 2015, to miesiąc wielu podróży i sprawdzenia auta po zakupie. Kilka...
Wymiana oleju i łączników stabilizatora
Wymiana oleju i łączników stabilizatora W zimowy, śnieżny dzień w cieplutkim garażu wymieniłem sobie olej z jakiegoś Hav...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Nissan X-Trail

od 105 900 zł do 146 400

Dostępne silniki

Diesel (130 KM): dCi

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Nissan X-Trail
 

Najpopularniejsza wersja Nissan X-Trail

Nissan X-Trail dCi 130KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
wspomaganie kierownicy
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

146 400

Zobacz ofertę Nissan X-Trail dCi 130KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Nissan X-Trail najczęściej porównywane z:

Skoda Yeti
1.8 TSI (160 KM)
Skoda Yeti
2.0 TDI (140 KM)
Ford Kuga
1.5 EcoBoost (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan X-Trail 4WD ACENTA 7-MIEJSC Nissan X-Trail 4WD ACENTA 7-MIEJSC
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 96KM .
Cena: 120 600 zł
Zyskujesz: 22 000 zł Zobacz szczegóły »
Nissan X-Trail 4WD ACENTA, OKNO DACHOWE, NISSAN CONNECT
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 96KM .
Cena: 123 600 zł
Zyskujesz: 22 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Nissan X-Trail

Nissan X-Trail
2.0 diesel 150 KM
2012
99 900 PLN
Nissan X-Trail
2.0 benzyna 140 KM
130 000 km, 2008
36 900 PLN
Nissan X-Trail
2.0 benzyna 140 KM
143 000 km, 2004
22 900 PLN
Nissan X-Trail
2.2 diesel 136 KM
2004
25 700 PLN

Ocena auta Nissan X-Trail

Wybrane opinie

Nissan X-Trail Terenowy 2.0 (140 KM)

Wybrałem ten samochód spośród innych podobnych japońskich konstrukcji tak zwanych terenówek. Oczywiście nie kupiłem go po to by nim jeździć w terenie. Auto ma być bezpieczne i pojemne a jego przeznaczenie to jazda po mieście i rodzinne wyjazdy na wakacje. Zanim podjąłem decyzję o wyborze tego modelu przejechałem się autami konkurencji. Nowa Toyota RAW4 odpadła ze względu na ciasną tylna kanapę i wygląd który kojarzy się z kierowcą blondynka. Po prostu to auto nie pasuje do faceta. Honda CR-V nie urzekła mnie ani ciemnym wnętrzem, osiągami silnika ani dość kiepskim układem napędowym, który sam decyduje, kiedy napędza przednie a kiedy przednie i tylne koła razem. Mitsubishi Outlander to raczej auto dla młodego dresa, który zabierze panienkę do lasu i jeszcze szybciej z nią wróci, ponadto ten samochód ma raczej namiastkę bagażnika. W Nissanie dla odmiany jest wszystko. Najlepszy układ napędowy z elektronicznym systemem trakcji, który można załączać lub nie, dużo miejsca z przodu i z tyłu oraz...

dodał: OD
Nissan X-Trail Terenowy 2.5 i 16V (165 KM)

Przyzwoity samochod za calkiem rozsadna cene. Swietnie i wygodnie sie jezdzi po autostradzie ale i po rozjezdrzonych przez ciezkie ciagniki polnych drogach tez sie da. Byleby pamietac, ze to nie jest klasyczna terenowka oraz, ze miejskie, letnie opony nadaja sie wylacznie do jazdy po asfalcie. Zbiornik paliwa mieszczacy 60 litrow to zdecydowanie za malo. Moim zdaniem powinien miec przynajmniej 75 litrow. Przestrzen bagaznika DUZO mniejsza niz sugerowalaby wydzluzona sylwetka samochodu. Problem przestrzeni bagazowej czesciowo rozwiazuja w pelni rozkladane tylne siedzenia. Fantastycznie sprawuje sie przelaczanie napedu osi, zwlaszcza, ze jest mozliwosc recznego przejscia na "prawdziwy" napeded na obie osie. Mozliwosc recznego wyboru trybu pracy to olbrzymi plus i juz kilka razy wybawila mnie z tarapatow. W sumie, dla ludzi wyjezdzajacych czasami poza parkingi centrow handlowych, to obecnie chyba najlepszy wybor w tej klasie SUV-ow.

dodał: Tomek tpp_it "at" yahoo kropka ca
Nissan X-Trail Terenowy 2.2 Di (136 KM)

Samochód który świadomie wybrałem z puli: HONDA, SUZUKI, TOYOTA, NISSAN. Nissan X-Trail okazał się modelem idealnie dla mnie. Nie jest przeładowany gadzetami jak to w Suzuki. Jest klasycznie prostokątny i nie ulany. Teraz na rynku dominują obłe, ulane kształty i to mi sie nie podoba. Może dlatego że jestem rock´n roll´owcem i nie lubie kolesi którzy siedzą napuszeni w swoich SUWach i myslą że są Panami świata. Reasumując X-Trail jest autem w którym nie ma co się zepsuć, do tego Nissan zwany dawniej jako JAPOŃSKI MERCEDES jest marką samą w sobie i gwarantuje mi bezstresową jazdę. Osobiście polecam młodym ludzią, choć niestety cena jest dość wysoka dla ludzi do lat 30.

dodał: Daniel Konatowicz DEKA STUDIO
Nissan X-Trail Terenowy 2.0 (140 KM)

oceniam 4,5 jak do tej pory jedyny raz miałem problem ale z alarmem nie z autem-pod latarnią morską alarm zwariował auto nie dało się otworzyć i uruchomić po ok.30 min.samoczynnie wszystko ustąpiło.Akcesoria dodatkowe bardzo marnej jakości, rury ozdobne po roku rdzewieją nissan na przeglądzie udał,że tego nie widzi,opony zimowe/dostałem gratis/nie dają się wyważyć 4-krotna próba nie dała efektów to co było w aucie fabrycznie jest ok.A może to tylko dealer jest marny. narazie danm mu szansę zobaczymy co będzie dalej tomek

dodał: tomek poltal@op.pl
Nissan X-Trail Terenowy 2.0 (140 KM)

przyjemnie sie jezdzi ale zarowno gaz, dzwignia zmiany biegow, hamulec, sprzeglo sa zbyt delikatne, ma sie wrazenie jazdy na symulatorze samochodu, latwo zrobic "zabke", to tez wina zbyt niskiego momentu obrotowego na niskich obrotach, auto po prostu gaznie przy puszczaniu sprzegla bez gazu, a operowanie gazem byloby latwiejsze palcem niz stopa taki jest delikatny... Stralem sie przedatawic wady auta, a zalety...hmm na nasze drogi po prostu genijalne auto, komfort rowniez wysoki.

dodał: Admin66

Galerie Nissan X-Trail

Nissan X-Trail III (2014) Nissan X-Trail 2007 Nissan X-Trail 2004 Nissan X-Trail II Terenowy 2.0 dCi 150KM - galeria redakcyjna Nissan X-Trail 2011 Nissan X-Trail
Zobacz inne galerie Nissan

Opinie o instalacji LPG

Nissan X-Trail

  • 1.
  • 5,00 Nissan X-Trail I 2.0 (140KM) 2003r.
    dodał: znow, 01.09.2012

    W styczniu 2011 kupiłem używanego X -Traila (T30, silnik 1998 cm3, benzyna, automatyczna skrzynia biegów) z przebiegiem 7700 km. Założyłem w nim instalację sekwencyjną LPG ze sterownikiem STAG 4 ( firma Alltop, Warszawa). Przejechałem na gazie ponad 30 000 km. bez jakichkolwiek awarii lub problemów. Auto zachowuje się bardzo dobrze, nie zauważam ani spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa w stosunku do benzyny. Przy jeździe szosowej z prędkością około 100 - 110 km/h samochód spala około 13 litrów gazu / 100 km. Jedyny problem jaki miałem był następujący: gdy samochód stał na parkingu - jakieś zwierzę - prawdopodobnie kuna - przegryzło gumowy przewód łączący instalację gazową z układem chłodzenia, i z układu chłodzenia wyciekł płyn. Na szczęście w porę się zorientowaełm, że silnik zaczyna się grzać. Po wymianie przewodu gumowego - samochód nadal sprawuje się bardzo dobrze. Póki co jestem więc bardzo zadowolony z X - Traila z gazem.

  • 2.
  • 5,00 Nissan X-Trail I 2.5 i 16V (165KM) 2005r.
    dodał: Marek_JK, 11.08.2009

    Na benzynie nie zrobiłem wielu km. ale z tego co zauważyłem to praktycznie nie ma różnicy w mocy samochodu, elastyczności wyprzedzania. Przełączenie na gaz odbywa się bardzo szybko przy temp. otoczenia 25C po około minucie od włączenia samochodu.

  • 3.
  • 4,50 Nissan X-Trail I 2.5 i 16V (165KM) 2005r.
    dodał: jara67, 15.04.2010

    poprzedni moj samochod renault kangoo jezdzi na gazie 10 lat i zrobilem nim na gazie 505 tys km bez naprawy silnika tak ze gaz nie szkodzi silnikowi tylko trzeba dbac o wymiane plynow na czas

  • 4.
  • 4,50 Nissan X-Trail II 2.0 (141KM) 2007r.
    dodał: Krzysiek, 23.09.2014
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Nissan X-Trail

Nissan X-Trail

46 komentarzy

37 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ppp~ppp

Do ~Jeju: kupiłeś złoma to tak masz...

~ppp~ppp

pafcio,, jestes debil.m

~pafcio~pafcio

witam was pechowi uzytkownicy instalacji gazowych w swoich silnikach z rodziny QR. Silnik jest ogolem bardzo dobry choc jak wszystko ma swoje wady. Najwieksza wada tych silnikow sa ich wlasciciele ktorzy szukaja oszczednosci wynikajacych ze zdecydowania sie na zasilanie lpg poprzez zadsze wymiany kabli swiec i oleju albo na jakieg gorsze zamienniki. Nawet sekwencja za 3 tys zl nie przyniesie waszych oczekiwanych rezultatow bo ktory łach zwany gazownikiem odkreci korektor dolotowy i zrobi odwierty jak nalezy czyli tak zeby opilki metalu nie trafily do komory spalania? conajmniej zaden. Sam fakt ze lpg jest paliwem suchym i wymagajacym przestawienia komputera w nowych generacjach. przestawienie mapy zaplonu i inne specyfiki przycczyniaja sie do niewlasciwej pracy silnika na jednym paliwie gaz od zawsze mial zly wplyw na zywotnosc silnika wiec jak nie stac was na benzyne to proponuje wykupic bilet miesieczny a nie ciagle nazekac na swoje samochody. Raz sie przejechalem na lpg i po roku zrezygnowalem z tego niby oszczednego rozwiazania pozniej samochod nadaje sie juz tylko na zlom. Pozdrawiam i zycze rozumu

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Nissan

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 270
Przejechany dystans
12 663 801 km
Zatankowanego paliwa
630 176 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 656
Wydanych pieniędzy
797 181 zł
Średnie wydatki na auto
1 165 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 172
Wydanych pieniędzy
1 219 143 zł
Średnie wydatki na auto
1 782 zł
Zobacz dzienniki kosztów Nissan (684)

Testy zderzeniowe Nissan X-Trail

Najnowsze testy zderzeniowe Nissan X-Trail przeprowadzone przez Euro NCAP.

Nissan X Trail 1.6 diesel Acenta, LHD
2014

Nissan X-Trail
Nissan X-Trail

Nissan X-Trail
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Nissan

Zużycie paliwa Nissan X-Trail

Na podstawie 193 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Jacek, dodano: 30.04.2010 08:50

na tą pojemność silnika nie można narzekac, chociaż mogłoby być zawsze lepiej. Gdy auto było sprawne średnia spalania wskazywana przez komputer zimową porą i przy oszczędnej jeździe wynosiła 6,8 l/100 km w jeżdzie mieszanej. C0 do ceny przeglądów to są drogie. Niemiłym zaskoczeniem jest, że do ceny przegladu nie wlicza się zakupu filtra powietrza i za jego zakup oraz wymianę należy płacić dodatkowo.

pełny raport Nissan Terenowy 2.0 dCi

autor: Tomek, dodano: 11.05.2009 12:25

Mam X-Traila 2,2 dCI z 2005 roku. Sprawdzałem ile najmniej może spalić to auto. Starałem się nie przekraczać 2500 obr/min. Zdumiałem się, że spalił w trasie 6,39 l/100 km w cyklu mieszanym od 7,7 do 7,9 l/100 km i w cyklu miejskim zużycie paliwa było ok. 8,0 do 8,2 l/100 km. Nie używałem klimatyzacji przy tych próbach. Oszczędna bestia.

pełny raport Nissan Terenowy 2.2 Di

autor: ma11, dodano: 08.07.2009 00:30

w jeździe z tirami bez wyprzedzania bo i po co jak ich się i tak wszystkich nie da rady ok 6,0/100 po mieście ok 8.5 litra a z lawetą na trasie po Polsce ponad 2000 km { bez Ha Ha jeździłem kilka razy non stop wschód zachód komputer pokazał 9.5 a wlew 9.6 l /100 więc w sumie dobrze w jeździe osobowej jest jóż trochę gorzej bo jak się dokłada w granicach 150 180 km/h to siorbie ok 11l/ 100 ale ściana płaczu niestety zobowiązuje. porównanie oktawi do x sa to już tylko dla idioty

pełny raport Nissan Terenowy 2.0 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Nissan X-Trail

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Nissan X-Trail

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Nissan X-Trail
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Nissan X-Trail, oglądali także