Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Touring

Kamil, 2 lata temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 340 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520d 184KM 135kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Witam czytając te negatywne oceny ekspertow z teoretyków internetowych zostalem wywołany do odpowiedzi jako że od lat posiadam parenascie aut w swojej flocie wielu marek, jestem takze pasjonatem motoryzacji. Swoja ocene uwazam za bardzo obiektywną tak wiec co do 520d 184KM wielu twierdxi ze to nie udany silnik itp są absolutnie w błędzie jest to bardzo dobra jednostka bez większych wad nie licząc słabego rozrządu ktory średnio przy ok 200tys dajeznac o sobie w zależnosci od intensywnosci wymian oleju moc spalanie i bezawaryjnosc calkowicie rekompensują dosc spory wydatek na rozrząd ktory realnie w warunkach dobrego warszatatu kosztuje z wymianą ok 3500zl i spokujna kolejne 150-200tys opilkowanie pomp jest rzadko spotykane. Co do dynamiki kultury pracy jest wrecz idealnie zestrojona 520i benzyna nie da rady pod rzadnym względem dieslowi. Komort jak to w seri 5 najwyzszy poziom swiatowy jak zresztą jakosc wykonania e60 jest slabiej wykonana mniej aluminium gorsze wywarzenie! Jesli chodzi o ekonomie to 2.0 litry bije na łeb 3.0l jednostke przy wymianie oleju czy tarcz klocków zaplacimy dwa razy tyle po za tym spalanie 3.0 w miescie norma to 12l a 2.0 l max 8.5l osiągi trzy litry ma faktycznie lepsze ale nie az tak znacząco natomiast brzmienie silnika TAK to jest atut naprawde tu wygrywa 3.0 awaryjnosc ta sama rozrząd 2.0 i 3.0 ten sam przy 200tys wymiana. BMW seri 5 jest to auto najlepsze w swojej klasie perfekcynie wykonana z najlepszych materiałów mam wiele innych aut ktore czesto porównuje Audi a6 c7 czy lexus GS w daleką podróz zawsze wybieram 520d to auto nie męczy za kółkiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra dynamiczna jednostka BEZAWARYJNA
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy automat na rynku 8hp zf
5,0
Układ jezdny
Lexus to padlina jesli chodzi o jazde po serpętynach górskich
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Super
5,0
Ergonomia
Wszystko czytelne i pod reką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najwyzsza jakosc
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok nawet dla 2m
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest mega super silnik ma miske 5.2l oleju taercze klocki kosztują jak w passacie wymiana oleju w skrzyni 5l nie 7 razem z wanną ori zf 800zl raz na 100tys wszystkie wymiany mozna wykonac we wlasnym zakresie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest drogi ale przynajmniej wart swojej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie niezniszczalny Jak dbasz tak masz
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Touring