Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Neon II

Fleex, 13 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Neon II 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobre osiągi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : poszło koło od popmy wspomagania
Przeniesienie napędu : sprzęgło
5,0
Całokształt
To jest dla mnie najładniejszy samochód w przedziale 2000 - 2003 rok w swojej klasie. Jest naprawdę super, jestem z niego zadowolony do tego stopnia, że myślałem nad tym czy nie kupić takiego drugiego dla żony :) Gdybym miał kupić nowy samochód to pewnie bym wybrał taki sam tylko w automacie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie spodziewałem się takiej elastyczności na 2 można go spokojnie rozpędzić do 90km, idzie naprawdę nieźle, niestety po założeniu LPG mimo że to sekwencja da się odczuć spadek mocy szczególnie jak się jedzie z kompletem na pokładzie i się przełączy na benzynkę.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje lekko i ma krótkie przełożenie, tylko przy jedynce podczas ruszania trzeba naprawdę wyczuć maszynę bo potrafi zgasnąć mimo, że mam go już prawie dwa lata, chyba za mało go gazuję :)
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie kierownicy mogło by chodzić lżej, ale za to na drodze trzyma się bardzo dobrze i ma się wrażenie jak by się biegło po asfalcie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność dość kiepska, szczególnie do tyłu - wysoki bagażnik i szyba podniesiona mocno do góry, do przodu może być. Lusterka też mogły by być troszkę większe.
4,0
Ergonomia
Bardzo wygodne przednie fotele, wiele nowych aut może tylko pozazdrościć. Szczególnie wygodne dla tych którzy lubią mieć wypchnięte plecy na dole - nie męczy się przez to kręgosłup.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jak w lodówce, a grzanie w zimie też extra. Problem tylko z tylnymi siedzeniami, brak dmuchania na nogi pod siedzeniami kierowcy i pasażera (miałem takie coś w mazdzie 626 z 1985 roku.)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer mają naprawdę dużo miejsca, z tyłu trochę gorzej.
5,0
Wyciszenie
Według mnie do 110 km to naprawdę cichy samochód, jak stoi na luzie to z tyłu praktycznie go nie słychać mimo 2 litrowego silnika. Powyżej 120 km jego brzmienie nie zachęca do szybszej jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uważam, że spalanie gazu na przełomie 9-10 litrów to dobry wynik, z częściami trudno powiedzieć bo nie miałem z nim kłopotów, poza tym sprzęgłem teraz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że za takie pieniądze (koło 10.000 zł) to super auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy mnie nie zawiódł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz poszło koło na pompie wspomagania - plastikowe, trzeba było nabić nowe i ryle. A teraz poszło sprzęgło, niebawem się okaże czy całe do wymiany, niedobrze, ale mu wybaczam bo ma już ponad 220 tyś i w każdym samochodzie siada taki element.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Chrysler Neon II

Liczba wpisów: 4

Chrysler Neon II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Neon II