Szukaj

Ocena kierowcy - DS 4 II Hatchback

Luki, ponad rok temu
Silnik 1.6 PureTech 181KM 133kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
DS 4 II Hatchback 1.6 PureTech 181KM 133kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : wygląd
Zawieszenie : komfort resorowania
Inne : wyciszenie!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : francuska ergonomia kabiny ale idzie się przyzwyczaić
5,0
Całokształt
Samochód stylistycznie wzorowany na Lexusie i Infiniti, na ulicy wygląda przepięknie. Wyposażenie z segmentu premium, wyciszenie i komfort resorowania najlepszy w swojej klasie. Zdecydowanie nie dla osób lubiących sportowy styl jazdy, to samochód do spokojnego crusingu i masowania pleców :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Zdecydowanie warto dopłacić do 1.6 Puretech bo ma 4 cylindry a 1.2 ma 3 i to jest odczuwalne. Dopłata do hybrydy to 30 tys, u mnie się nie opłaciło. Sam silnik w 90% niesłyszalny, na trybie Sport oprócz większego hałasu niewiele się dzieje. Duet nastawiony do spokojnej jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
8 biegowy automat, troche ospały, w większości przypadków jest mega płynny, na zimnym czasami przez chwile z płynnością gorzej ale nie tylko ten automat tak ma (w sumie to chyba większość tak dzisiaj ma..)
5,0
Układ jezdny
Mam skanowanie drogi, 90% nierówności pochłania nieodczuwalnie mimo kół 19", zawieszenie bardziej z tych pływających aczkolwiek już nie ma bujania jak w DS3 zwłaszcza na zakrętach
5,0
Karoseria
Lakier perłowy wygląda świetnie, sylwetka auta ponadczasowa i na parkingu obok Golfa 8 ten drugi wygląda jak podlotek z osiedla
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania ma spryskiwacz i obraca się z ruchem kierownicy, niektórzy narzekają na widok z tylnej szyby ale to auto ma zabudowe czołgu to jak może być inaczej
4,0
Ergonomia
Guziki do sterowania szyby w takim miejscu, że przy otworzeniu szyby w lekkim deszczu woda od razu na nie leci.. mogły zostać na tunelu środkowym jak w DS3.. pozostałe rzeczy - cóż, po francusku, ja się przyzwyczaiłem.. ma fotele z certyfikatem AGR więc w aucie ODPOCZYWAM
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czepiają się tych niewidocznych nawiewów ale ja raz je ustawiłem i mam spokój, fotele mają wentylacje i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja mam 185 cm i z przodu mi wygodnie, z tyłu nie próbowałem ale już widziałem, że raczej ktoś max do 175 cm będzie miał pełną swobodę
5,0
Wyciszenie
W tej klasie nie ma opcji lepiej, ba, nawet w segmencie D będzie ciężko.. przednia akustyczna, boczne laminowane, podwozie dobrze wyciszone i fabryczne opony Michelin ePrimacy dopełniają całości
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju co 15 tys, chyba wolą dmuchać na zimne po przygodach z Puretech
4,0
Stosunek jakość/cena
Wersja La Premiere po rabacie 190 tys brutto, podobnie wyposażone (nie maja skanowania drogi i noktowizora) Audi A3 40 TFSI 180 tys po rabacie, BMW 1 200 tys (nie ma rabatów bo teraz nie chcą dać).. DS4 jest z tej konkurencji najcichszy (przednia akustyczna, boczne wszystkie laminowane szyby), ma najwygodniejszy fotel kierowcy (AGR) i wyposażenie z Mercedesa S (noktowizor).. no i ma najlepiej wykonane wnętrze, w Audi plastiki na drzwiach są nawet po wybraniu Feinappa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nowe auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowe auto

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech 181KM 133kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
DS 4 II Hatchback