Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ecosport II SUV Facelifting

Kamil, 3 miesiące temu
Silnik 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 108 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Ford Ecosport II SUV Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW od 2017 - Oceń swoje auto
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Turbosprężarka i skrzynia biegów - do wymiany po 108 000 km
3,0
Całokształt
Zbyt poważne usterki jak na samochód z salonu po 5 latach
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 108 000 km turbsprężarka odmówiła posłuszeństwa, konieczna wymiana.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów, po 106 000 km uległa zniszczeniu i należało wymienić na nową.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze
5,0
Karoseria
Pojedyncze odpryski
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
W porządku, brakuje dodatkowych ustawień fotela
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa sprawnie, ciepłe powietrze stosunkowo wcześnie się pojawia.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest dużo, problem stanowi tył pojazdu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie do 140 km/h
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Konieczna wymiana skrzyni biegów oraz następnie turbosprężarki nie jest tania
2,0
Stosunek jakość/cena
Zbyt poważne naprawy - doży koszt, słaba jakość samochodu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza tarczami, klockami, wycieraczkami i żarówkami nie trzeba niż wymieniać
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodzona skrzynia biegów oraz turbosprężarka po 108 000 km i niecałych 5 latach użytkowania

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Ecosport II SUV Facelifting