Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

KArdyniak, 10 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 147KM 108kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 228 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ten dźwięk i te turbo ;).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdzewieje, ale ja mam zakonserwowane autko żywicą i nic mnie się nie ima ;)
Silnik : Na forum często opisują problem z zapłonem.
Układ elektryczny : Wadliwy
4,0
Całokształt
Auto z amerykańsko-japońską linią która jest ponadczasowa. Ludzie się za autkiem oglądają, bo nie wiedzą co to jest. Autko ma swoje humory, ale daje radochę z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik na wtryskach , wspaniały dźwięk!. Zbiera się gdzieś przy 3000obrotów, natomiast przy 4k obrotów załącza się turbina i wówczas jest istnym szatanem.
4,0
Skrzynia biegów
Zmienia bardzo dobrze, ale bez rewelacji. Nie narzekam ;)
5,0
Układ jezdny
Regulowane zawieszenie wspaniale się spisuje. Rozstaw osi i szerokie opony = ogromna przyczepność.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki w sam raz, natomiast ja mam zasłonięte szyby z tyłu (tylnia od klapa odsłonięta) i jest troche problem z wyjeżdżaniem, zwłaszcza, że ma długi tyłek.
4,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczaić co gdzie jest. Elektrycznie regulowany fotel z wieloma stopniami do ustawienia zapewnia nam idealną pozycję za kierownicą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer obok mają mnóstwo miejsca. Z tyłu jest mniej wiadomo coupe, ale ten fordzik ma zdecydowanie więcej miejsca od innych coupe. Spokojnie można jechać w trasę z kompletem osób (4 osoby)
3,0
Wyciszenie
Słabo, ale wolę drzwi bez ramek i mieć trochę więcej hałasu w środku niż drzwi z ramkami ;)...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie jeżdżę tylko do wysokich obrotów i wówczas spalanie jest ogromne więc nawet nie wiem dokładnie :D. Na gazie przy umiarkowanej jeździe (zmiana biegu w przedziale 3k - 4.5k obrotów). Czasem wdepnę trochę więcej na gazie. W ten czas wychodzi mi 30pln-100km przy 2.30pln/litr gazu. Na autostradzie przy 150-170km/h pali tyle samo. Mozna spokojnie zejść niżej. Ceny rzeczy eksploatacyjnych też nie odbiega od norm. (70pln amorek, 160pln komplet klocków na 4 koła, świece po 12pln... Nie jest źle ;))
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę przepłaciłem, ale za to mam auto, które nie boi się rdzy, a spalanie jest niskie jak na coupe:).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka się psuje i to dość mocno. Na policjantach czasem mi wycieraczki same się włączają. Elektryka to minus w tym aucie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było i raczej nie będzie. Auto które ma 2.2 silnik a tylko 147km przekłada się na żywotność silnika;).

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Probe I