Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

Daras, 10 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Zarąbiste światła wszystko widać jak w dzień.Nie wszystkie ksenony tak świecą\' ale w CR-V polecam z czystym sumieniem.
4,0
Całokształt
Pożyjemy zobaczymy
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest ok.Cichy w dolnym zakresie obrotów,elastyczny jak na benzyniaka.Typowo po hondowsku ciągnie powyżej 4tys.obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Obsługa wajchy przyjemna.Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie no może z wyjątkiem wstecznego.Zestopniowanie zaskakujące-z jednej strony można całe miasto przejechać na 3 ale chcąc jechać zgodnie z ,,podpowiadaczem,, trzeba się namachać.Pewnikiem chodzi o optymalizację zużycia poliwa.
4,0
Układ jezdny
W miarę komfortowo i stabilnie.Od początku po wrzuceniu wstecznego i cofaniu coś przy tylnim zawieszeniu stęka,skrzypi -trzeba będzie zgłosić.Poza tym cicho.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogólnie w porównaniu z konkurencją nie najgorzej.Chociarz gdyby nie czujniki i kamera parkowanie tyłem byłoby wyzwaniem.
4,0
Ergonomia
Nie wiem czy to dobry dział ale uważam,że fotele mają dziwną ,,charakterystykę,,.Z jednej strony mnie osobiście brakuje ok 5 cm dłuższego siedziska a mam 177 cm wzrostu.Jakoś tak nie mogę sobie znaleść miejsca a z drugiej jeszcze nigdy nie wysiadłem nawet po kilku godzinach jazdy ,,połamany,,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedno i drugie działa.Choć w trybie econ klima jakby mniej precyzyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu daję zasłużoną piątkę.Z wyjątkiem wcześniej opiywanego ,,problemu,, z siedziskami jak na tej wielkości auto jest naprawde ok.Szeroko otwierające się drzwi i bardzo dobry dostęp.W środku miejsca dużo zarówno dla osób jak i bagażu.Fotele przednie mogłyby się jeszcze trochę dać cofnąć ale i tak nie jest źle
3,0
Wyciszenie
Tu trochę śmisznie - w trakcie jazdy hałas pochodzący od silnika prawie nie słyszalny za to ziarka piasku z pod kół już tak.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu pełne zaskoczenie. Minimalne zużycie jakie odnotowałem to 6.7l/100km ,max to 8.9l/100 km. Dane pochodzą z dystrybutora bo komp oszukuje (zawyża zużycie)Chodzi o benzynę nie diesela.Powyżej 120km/h już tak różowo nie jest.Choć z wynikiem ok 9 l/100 km przy 140km/h zważywszy na wysokość auta można się jakoś pogodzić.Tak czy inaczej po przejechaniu ok7000 km trip A który pokazuje zużycie od nowości wyświetla 8.2l/100 km co przy jeździe 75% po mieście uważam daje niezły wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jw.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z wyjątkiem jęczenia przy cofaniu nie mogę nic dodać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
92,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV