Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

Jan, 10 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Świetny silnik Hondy. Mocny i bezawaryjny.
5,0
Całokształt
Polecam z czystym sumieniem. Auto jest piękne i po mimo swoich lat cały czas wygląda świeżo, ludzie często obracają się na widok tego auta, a laicy nie potrafią powiedzieć co to za auto i ile kosztuje :) Autem można jeździć przez cały rok. Oczywiście największą frajdę samochód daje w lecie, kiedy możemy ściągnąć dach! Bagażnik jest spory 250 litrów, jest miejsce na dach, pod który nadal zmieścimy bagaże, więc można jechać na weekend bez dachu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, 125 KM mechanicznych przy tej wadze auta w zupełności wystarcza. Auto sprawdza się zarówno w mieście jak i na dłuższych trasach. Świetnie współgra z manualną skrzynią biegów. Auto narowiste dopiero powyżej 5 tys. obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Manual bez uwag, znakomicie zestrojona, krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Hondy znane są ze świetnego prowadzenia, dodam tylko, że seryjne sprężyny zamieniłem na markowe sportowe sprężyny Weitec. Auto dzięki temu jeszcze pewniej prowadzi się w zakrętach - można cisnąć :)
Komfort
5,0
Widoczność
Auto jest nie duże więc nie ma problemu z widocznością na boki czy do tyłu. Tylna szyba jest bardzo duża do tego opuszczana.
5,0
Ergonomia
Bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w lecie chłodzi, w zimie bardzo dobrze grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni zbyt wiele nie ma. Ale mi to odpowiada, jest to auto dwuosobowe więc cudów nie oczekujmy.
4,0
Wyciszenie
Nie ma tragedii. Podczas jazdy autostradą może trochę hulać wiatr bo drzwi nie mają ramek, ale mnie osobiście w ogóle to nie przeszkadza i tak słucham muzyki podczas jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 7 litrów, miasto 8-11 (zależy od nogi i od tego czy cały czas ciśniemy na v-tecu czy nie. V-tec włącza się przy 5,5 tys. obrotach na minutę) średnie 8. Z tego co wiem te silniki nie mają problemu z gazem, więc jak ktoś chce jeździć taniej, można śmiało montować sekwencje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto posiadam od 6 lat więc coś na ten temat mogę powiedzieć. Naprawy wykonywane przed każdym przeglądem i samochód nigdy mnie nie zawiódł. Oczywiście napraw nie wiele, po kupnie wymiana sprzęgła, po dwóch latach rozrząd, olej co 10 tys. (półsyntetyk Motul 10W40). Po 6 latach zaczęła się zacinać szyba, generalnie bezawaryjne auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX III