Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Logo

Tadek, 7 lat temu
Silnik 1.3 65KM 48kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Logo 1.3 65KM 48kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
3,46
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Fantastyczna,bardzo precyzyjna skrzynia biegow
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza
Inne : Dostepnosc czesci
4,0
Całokształt
Co tu pisac...niskobudzetowy Civic.Jesli ktos ma blaszany garaz,to zamykanie jego dzwi wydaje ten sam dzwiek co zamykanie dzwi Logo.Podobnie jak blaszak rdzewieje,podobnie jak blaszak jest substytutem garazu tak Logo jest substytutem samochodu i...swietnie spelnia role substytutu(jezdzi)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik fajnie ciagnie juz od "dolu",fajnie tez pobiera olej(ktora Honda tego nie robi?),za to naprawde jest bezawaryjny!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to istna REWELACJA!Zadnego "haczenia",fajnie zestopniowana.
3,0
Układ jezdny
Nic nadzwyczajnego,jak to w miejskim samochodzie
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widocznosc we wszystkich kierunkach,wysoka pozycja za kierownica jest dosc niecodzienna w Hondach(wylaczajac HRV i CRV)
2,0
Ergonomia
Mam wrazenie,ze nic nie jest tam gdzie byc powinno ale pewnie sie czepiam.Producent nie potrafil sie zdecydowac czy fotele maja byc uchylne czy przesuwne wiec jest jedno i drugie.Gdy wpuscimy pasazera do tylu, to proces szukania pozycji za kierownica zaczynamy od nowa bo fotel zaczyna zyc swoim wlasnym zyciem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzac z przodu mozna odniesc wrazenie ze siedzimy w samochodzie co najmniej o klase wyzej (duzo miejsca) a z tylu nie siadam.
2,0
Wyciszenie
Trzasiecie dzwiami to milion decybeli,dzwiek rozrusznika jak w Ursusie-drugi milion decybeli a o tym czy silnik odpalil dowiadujemy sie gdy kontrolki zgasly bo silnika nie slychac na wolnych obrotach.Potem mozemy ruszac i jest trzeci milion decybeli bo silnik juz jest slyszalny i to jeszcze jak!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czesci nie sa wcale drogie o ile wogole sa dostepne.Cos pasuje z Civic,cos z Accord a cos z NICZEGO i mamy klopot.Kupienie czesci zamiennuch to naprawde wyzwanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogie samochody o watpliwym przebiegu (nie byly w Polskiej dystrybucji) wiec kazde auto jest od niemieckiego dziadka co to tylko do kosciola jezdzil.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten samochod jest naprawde malo awaryjny...co jednak gdy peknie szyba,skoroduje blotnik,padnie silownik klapy,strzeli linka itd...?Medrcy twierdza ze duzo pasuje od Civic-to prawda,ale to co mozemy zastosowac z Civic to podzespoly ktore i tak rzadko sie psuja a gdy padnie cos co nie pasuje z niczego?Drogie uzywki z Allegro?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Faktem jest ze powaznych awarii nie bylo,ale i tak uwazam ze te wszystkie opinie o Logo sa na wyrost pisane przez osoby ktore chca auto sprzedac i licza ze potencjalny kupiec zawita na Autocentrum i zachwyci sie ocenami.Jest to poprawny,malo awaryjny,szybko korodujacy,drogi Japonczyk,dosyc klopotliwy w utrzymaniu ze wzgledu na dostepnosc czesci.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 65KM 48kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Logo 1.3 65KM 48kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Logo