Szukaj

Ocena kierowcy - Honda S 2000

paruch, 15 lat temu
Silnik 2.0 240KM 177kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda S 2000 2.0 240KM 177kW od 1999 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dodatkowy schowek za tylnimi siedzeniami, ktory odkrylem po pol roku posiadania auta. Jakiez ono jest praktyczne!
5,0
Całokształt
Drugi raz bym nie kupil, bo jezdze tym na codzien i mnie troche czasem uwiera ze to deska z silnikiem od wiertarki. ...ale skoro juz kupilem to nie umiem sie z nia rozstac. Wiatr we wlosach, odglosy pracy tartaku spod maski i ciekawskie spojrzenia wszedzie gdzie sie pojawi. Ponoc tego sie nie kupi... a jednak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Poniżej 2000 obr nie jedzie, buczy i wibruje. Przeciętne 2.0 powiedzmy że umożliwia delikatne przyspieszenie od 1500 obr. Ale S2000 przeciętna nie jest. Wlasciwe osiagi sa pow 6000 obr i wtedy usmiech na buzi gwarantowany. Wspaniale przyspiesza, pieknie brzmi i nigdy nie ma dosc. Elastycznosc na nizszych obrotach znosna tylko dzieki b. krotkim przelozeniom, ale bez szalu. Na codzien wolalbym jakies v6 albo turbo. Do wsciekania wole vteca. A ze takie auto kupuje sie sercem, to ocena 5.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, choc toporna. Precyzja i szybkosc na najwyzszym poziomie. Sila potrzebna do obslugi tez :-) Zwlaszcza gdy olej jest zimny.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie wywazona. Superprecyzyjna jak skalpel. Tylko trzeba uwazac z gazem bo lubi pokazac rogi gdy sie przegnie. Wymaga precyzyjnego i plynnego traktowania, tu nie ma co sie wsciekac i szarpac bo wtedy jest niebezpieczna.
Komfort
5,0
Widoczność
Dach w gorze - 2 Dach w dole - 5 Srednia - 5 (trzymaj dach w dole ;)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, skierowane w strone kierowcy. Nawet diody od nawiewu sa tak ustawione ze pasazer nie widzi jaka jest predkosc dmuchawy. Jego lista czynnosci ogranicza sie do nie robienia w majty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesli wentylacja nie dziala wysatrczajaco skutecznie, wowczas opuszczamy dach i rozpedzamy sie do 200km/h. Jesli ktos mial lupiez, to po tym zabiegu juz go nie ma.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen jest dopoki kierowca i pasazer nie zasiada w samochodzie. Wowczas juz jej nie ma.
2,0
Wyciszenie
Nie slysze pytania bo mi silnik wyje i powietrze szumi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chciales to masz. Po miescie pali 12-15, w trasie pali natomiast 11-15. Chyba ze bedziesz sie toczyc 80/h, wtedy tylko 7. Z dachem w dole to nawet mila odmiana...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za taka deche to drogo. Pierwsze pokonane kilometry uzmyslawiaja ze jednak jest warta tych pieniedzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko dziala. Glowne dlatego ze to deska z silnikiem i nie ma co sie popsuc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak sie dba to sie ma. \\\"Mowi sie na miescie\\\" ze padaja polosie, skrzynie i mosty. Ja moge w kazdym aucie w ciagu 10 min zabic te elementy, przekazujac na tylnia os 240KM w glupi sposob. A jak sie auto szanuje to nic sie nie psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda S 2000