Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai H1 I

Mariusz, 14 lat temu
Silnik 2.5 TD 80KM 59kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 239 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai H1 I 2.5 TD 80KM 59kW 1999-2008 - Oceń swoje auto
2,31
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zaskoczyło mnie to, że auto tak może się psuć i jest takie kosztowne w naprawie. Do czytającego - NIE KUPUJ TEGO!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : beznadziejna skrzynia biegów i przeniesienie napędu
Silnik : przestarzała konstrukcja, dość awaryjna
Zawieszenie : jak się popsuje to płać i płacz
2,0
Całokształt
Na rynku jest wiele marek o niebo lepszych od H1 z napędem 4x4 (nawet wersja zwykła jest lepsza), pozatym samochód fabrycznie wyposażony w tandetne rury - zupełnie bez smaku. W dobie ładnych japońskich aut H1 to przepaść
Wrażenia
3,0
Silnik
Koreańska przeróbka mitsubishi - model młodszy, z napędem na 4 koła czyli 4x4 jak kto woli a pod maską!!! Leciwa japońska zkorenizowana jednostka napędowa zmodernizowana o turbinę. Strasznie głośny, paliwożerny, mułowaty i co tylko - zupełnie nie przypomina nowoczesnych konstrukcji (przecież to auto z 2000 roku)
2,0
Skrzynia biegów
Zajeździłem już kilka aut z logo Hyundai. Do 200000 skrzynia ok, ciężko wchodzi 1 bieg - później tragedia (jakieś 230000) wysypały się naraz wszystkie łożyska a to auto ma napęd na 4 koła!!! koszt naprawy skrzyni 4500zł porażka
3,0
Układ jezdny
Na polskie drogi auto z napędem na 4 koła to zbawienie, wysokie, dobrze się prowadzi ale... jak się zepsuje to tylko serwis a tam łącznik stabilizatora do 4x4 potrafi kosztować 500zł z uwagi, iż tych aut jest bardzo mało
Komfort
4,0
Widoczność
Buda mała zwęża się ku dachu jakoś dziwnie :) poza tym OK
3,0
Ergonomia
w zasadzie wszystko pod ręką za wyjątkiem wycieraczki tylnej szyby i spryskiwaczy umieścili je na kokpicie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima biedna nawet dwustrefowa - grzeje w miarę ale paruje jak cholera
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla małych ludzi - osoba ze zwrostem 180cm będzie miała kłopot z prowadzeniem auta, mała regulacja foteli, nie podświetlone schowki, łamiące się klamki - dla pasażerów w miarę ok poza pękającymi stelażami foteli - i to w czasie jazdy
2,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem Hyundai zawsze miał kólpoty nie od silnika bo tu jest w miarę ale mogło być znacznie ciszej ale od podwozia słychać dosłownie wszystko nawet schodzące powietrze z opony po złapaniu kapcia
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,5TD żre jak koń (dotyczy wersji 4x4) na mieście potrafi wrąbać nawet 15-18 litrów ropy - tragedia i najgorsze, że ten typ tak ma (natomiast w wersji normalnej przy tym samym silniku jest jakieś 10 litrów mniej) wniosek - napęd 4x4 jest do dupy
2,0
Stosunek jakość/cena
za 12 tyś można już takiego kupić - po roku jazdy dołożysz do prawie nowego innego busa - lub vana gdyż to auto nie klasyfikuje się do niczego
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszędzie trzeszczy, demne wyciszenie, pękające klamki, co chwila palące się żarówki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia biegów, zawieszenie, pękające paski rozrządu - i to zaraz po wymianie w serwisie, gówniana klimatyzacja
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai H1 I 2.5 TD 80KM 59kW
Średni koszt przejechania 100 km
15,00 zł
15,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai H1 I