Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i40 Kombi

JacoG, 4 lata temu
Silnik 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 128 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bez problemowy. W zimie przy -20C warto mieć dodatek w paliwie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czujniki parkowania. Szczególnie przód
5,0
Całokształt
Auto rodzinn jak i firmowe. Dłuższe podróże i dojazdy do pracy powyżej 10km . Silnik się trochę nagrzewa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Spokojnie , mocy wytstarcza. NA 1 biegu ruszanie spod światęł, to mistrz nie jest ale na 2 -3 gdy wjdzie powyżej 1800 obrotów zbiera się świetnie. Duża elastyczność jak nn 1.7l . Spalanie od 5,5 (drogi do 90km/h), autostrada 6,3 do 7,1 (zależnie od obciażenia km) do 7.5 (miasto lub bagażnik z rowrami)
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag, czasami wsteczny trzeba 2 razy podejść. Bardzo nisko łączy sprzęgło, trzeba wciskać pedał do samej podłogi, brak regulacji
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie ustawione na komfort nie na sport. nie ma problemów z tłumieniem dziur.
4,0
Karoseria
Pojawiają się rdzawe plamy na tylnej klapie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widok do przodu - trzeba uważać na grube słupki przednie, mogą załonic rowerzyste, ale cała karetkę :)
5,0
Ergonomia
Kapitalny kokpit - stylistycznie i pod względme obsługi. Po prawie 5 latach wszytsko dział , dopina się, nie trzeszczy. Wygodne fotele do długich tras, niezłe boczne trzymanie .W wersji elektryczną regulacją dużo możliwości ustawień.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2 strefowa bez zastzreżeń. PAsażer swoje , kierowca swoje. Skuteczne nawiewy na tył w centralnej konsoli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzenią bije samochody 2 razy droższe. Szczególnie miejsca z tyłu. Jak to powiedziało już kilku pasażerów , "z tyłu ma się wrażenie że się siedzi w innym przedziale pociągu". Audi A6 ma mniej. Auto kupowane jako rodzinne, pozwala wszystkie bagaże zmieścić w bagażniku i trochę dorzucić pasażerom z tyłu pod nogi, ale wciąż maja dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Przy 160 km/h na autostradzie spokojna rozmowa, Silnik disla słychać tylko do momentu rozgrzania. Stojąc na światłach ma się wręcz wrażenie że zgasł
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zadnych szczególnych niespodzianek . Oleju nie bierze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mój egzemplarz ma jakś mikronieszczelnosć na układzie chłodzeni - jakiś wężyk - i trzeba dolać co 5tys pół szklanki płynu chłodzącego, i to głownie bo bardzo długich trasach. Rdza na klapie przy tylnich lampach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NA gwarancji padł docisk sprzęgła. Raczej nie reguła, bo trzeba było sciągąć z Niemiec 3 dni. Wiec nie są często potrzebne. Czujniki parkowania zwłszcza przednie lubią padać. Na gwarancji serwis wymienia potem może warto zainstalować innej firmy. Tylne lampy miały wadę usunietą po wymianie.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i40 Kombi