Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Wrangler II

wranglerzysta, 12 lat temu
Silnik 4.0 i 178KM 131kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 119 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Wrangler II 4.0 i 178KM 131kW 1997-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : JEEP THING
5,0
Całokształt
Auto legenda, 100% radosci, satysfakcji z jazdy, caly czas usmiech na twarzy, polecam kazdemu kto lubi takie klimaty, jazda bez dachu daje wspaniale uczucie, to jest JEEP THING, albo to kochasz, albo nienawidzisz
Wrażenia
5,0
Silnik
Legendarny rzedowy szeciocylindrowy silnik 4.0, poprostu bulletproof, duzy moment obrotowy, daje rade w terenie i na ulicy, nie do zajechania, bardzo dobrze dziala z LPG. Wystarczy dbac, wymieniac to co trzeba i odwdzieczy sie dluga, bezawaryjna praca.
4,0
Skrzynia biegów
Swietny, 5 biegowy manual, w terenie trzeba sie czasami przez to pomeczyc ze sprzeglem. Biegi nie wchodza jak w maslo, ale ma to swoj urok ;) Nie ma na co narzekac
4,0
Układ jezdny
Auto ze standardowym zawieszeniem prowadzi sie przyzwoicie na asfalcie, bardzo twarde, w terenie zaje****. Ja swojego mam podniesionego. Na czarnym trzeba troszke wiecej uwazac, w terenie jest lepiej niz zaje****.
Komfort
5,0
Widoczność
WIelkie szyby z tylu, wszsytko i wszystkich widac z gory. Widocznosc to zaden problem, polecam zdjac dach i drzwi, wtedy widac wiecej niz trzeba ;)
5,0
Ergonomia
To co ma byc pod reka, tam sie znajduje, prostota obslugi, wszystko czytelne, auto stworzone przez amerykanow, nie moze byc skomplikowane pod tym wzgledem, wsiadanie troche utrudnione przez lift i duze kola.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima cieplo, a latem wiadomo jak to z autem bez AC. Pozostaje jazda bez dachu. Dmuchawa ma wielka moc :D
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kierowca nie narzekam, wzrost 183, pasazer tez marudzic nie powinien, fotele wygodne, podlokietnik jest, w Hummer jest ciasniejszy, oczywiscie pisze tu o H1, o pasarzerach siedzacych z tylu nic nie napisze, wole sie ich nie pytac co o tym mysla, jeden kolega jechal z tylu ponad 500km i zyje
1,0
Wyciszenie
jest glosno, przy predkosciach ok 100kmh trzeba mowic bardzo glosno, szumu jest sporo, ale ja to kocham
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 4l bardzo dobrze, po zalozeniu kol 32x11.5r15 spalanie gazu wzroslo o jakies 2-3l w miescie, nie ma co narzekac, w koncu to amerykanskie auto terenowe, zeby jechalo musi palic
5,0
Stosunek jakość/cena
placi sie za legende, auto warte kazdej zlotowki za kupno stockowego auta i warte kazdej zlotowki wlozonej w to auto. Masa gadzetow i czesci dostepnych do tego auta, pozwala na stworzenie unikatowego, jedynego na swiecie Wranglera... BUILT, NOT BOUGHT
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie nie psuje, jak dbasz tak masz, trzeba czasem wymienic uszczelniacze mostow itp., ale to jest zwykla eksplotacja, zadnych nadzwyczajnych awari
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jezdzi bez problemow

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
20,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Wrangler II