Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting

adamssson, 11 lat temu
Silnik 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 8 tys. km
Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW 2011-2018 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jeżeli: -nie musisz być pierwszy na każdych światłach -nie przeszkadza ci jazda 90-100 na drodze Będziesz zachwycony tym autem. W codziennym użytkowaniu jest jak wierny kundel - są piękniejsze i szybsze harty - ale on cię zawiezie wszędzie i zawsze. Niedzielny wypad do lasu też nie jest problemem i pomimo że byłem sceptyczny kupując go (marzenie żony) to cenię go za to że radzi sobie wszędzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje kulturalnie, wg mnie 200KM to nieco mało dla tego auta (szczególnie w dieslu). Zimą do zanim osiągnie temperaturę pracy nie ma żadnych osiągów.
1,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie - tragedia. Zimą nawet przy małych mrozach (-2 stopnie) do momentu rozgrzania nie przekazuje mocy na koła, nie zmienia biegów. Po rozgrzaniu jest nieco lepiej choć jak dla mnie zmiana biegów mogła by być żwawsza.
4,0
Układ jezdny
Dobry, a nawet jak na to auto to bardzo dobrze. Jeździłem wersją 2-drzwiową jak i 4-drzwiową. Krótka wersja jest bardzo dziarska, za to dłuższy jest dużo bardziej stabilny i nie wpada we wzdłużne drgania (wahania przednia-tylna oś). Układ jezdny jest dużo lepszy niż np w Volvo XC90. Żona jest zachwycona - największy śnieg nie jest w stanie powstrzymać wranglera z włączonym 4x4.
Komfort
3,0
Widoczność
Zaledwie średnio. Okna są małe a grube słupki dodatkowo pogarszają sprawę. Auto nadrabia wysokością co ostatecznie pozwala zobaczyć co się wokół nas dzieje.
5,0
Ergonomia
Super. Jeśli ktoś się przesiadł z wyrobu volkswagenopodobnego to będzie miał kłopot, mi ten układ guzików pasuje dużo lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielgachny, szczególnie Unlimited. Krótka wersja ma za mały bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze ale tylko do ok 120km/h. Przednia szyba i plastikowy dach generują dużo szumu przy większej prędkości.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie 10-11l/100km. Powiedziałbym że to nawet słabo szczególnie że na autostradzie nie zaoszczedzmy chyba że ktoś nie przekroczy 90km/h. powyżej 120 spożycie skacze do 12l i żarty się kończą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie kupisz auta tej wielkości za mniejszą kasę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest twardy. Stworzony na bezdroża nie ma szansy się popsuć w asfaltowej dżungli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie popsuło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
97,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Wrangler III Unlimited Facelifting