Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Picanto III Hatchback 5d Facelifting

Mateusz, ponad rok temu
Silnik 1.0 DPI 67KM 49kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Kia Picanto III Hatchback 5d Facelifting 1.0 DPI 67KM 49kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,71
24% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 1.0 jest naprawdę wystarczający do tego auta
Inne : Świetne wyciszenie jak na segment A bardziej z Półki segmentu B najlepszego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak takich
5,0
Całokształt
Samochód pod wieloma względami lepszy od samochód segmentów wyżej
Wrażenia
5,0
Silnik
67km zaskoczyło mnie swoją mocą, wydaje się ultra mało a w codziennym użytkowaniu do 80km/h jest bardzo zadowalające
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia czasami haczy ale nie ma tragedii, tak samo jak czasami trzeba wysprzeglac wsteczny
5,0
Układ jezdny
Samochód Super się trzyma drogi, układ kierowniczy dostarcza wiele informacji od kół i jest jak ma segment A bardzo precyzyjny
5,0
Karoseria
Po ponad roku użytkowania nie ma żadnych problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Samochód oferuje świetna widoczność we wszystkie strony, a jak to za mało to zawsze jest jeszcze Kamera cofania i czujniki parkowania tylne, co jest rzadkością w tym segmencie !!
5,0
Ergonomia
Do ergonomii, brak jakichkolwiek zastrzeżeń, wsiadasz i wiesz co do czego służy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działają bardzo wydajnie bardzo szybko zaczyna grzać w zimie(szczególnie podgrzewane fotele i kierownica) a w lecie nie ma problemu z utrzymaniem niskiej temperatury
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu super samochód i wiele miejsca jak się mieszka w dwójkę to i w trasę w dwójkę się super pojedzie samochód idealny do tego, ale raczej jak już w większość ilość osób to w trasę trzeba coś większego
4,0
Wyciszenie
I to bym podzielił na 2 części 1. Jak jest sucho to w trasie jadąc 120km/h jest cicho w samochodzie jak w niektórych samochodach nawet segmentu C. Lecz powyżej 130km/h w samochodzie robi sie głosno 2. Brak wyciszenia tylnich nadkoli przez co jadąc w deszczu pasażerowie na tylnej kanapie odczuwają to tak jakby woda im sie miała wlać do środka. Jedyny minus wyciszenia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tych czasach to najbardziej wydajne hybrydy maja jakieś szanse w spalaniu z tym samochodem 70km/h - 3.3 litra na 100km 90km/h - 4.0 litra na 100km 120km/h - Tylko 5 litrów na 100 km (idealna prędkość w trasę) 140km/h - 6.5 litra W mieście zależy od zakorkowania ale między 4.5-5.5 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód w segmencie A nie ma sobie równych, wykończenie jak z segmentu B wyposażenie z segmentu B/C (nigdzie nie otrzymamy podgrzewanej kierownicy w segmencie A)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód bezawaryjny jedyne co to Głośnik brzęczał na mrozach i wybojach ale jak zrobiło się ciepło to ustało
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego nie było jeździ bezawaryjnie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 DPI 67KM 49kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Picanto III Hatchback 5d Facelifting