Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Defender I 110

kocio_40@o2.pl, 15 lat temu
Silnik 3.5 V8 136KM 100kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 158 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Defender I 110 3.5 V8 136KM 100kW 1983-1990 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Rożnica z busem jest ....ogromna. Zreszta nie chodzi tu o porównanie ogórka z landrynką. Silnik pracuje super, dźwięk jedyny w swoim rodzaju, można ruszać z 1, 2 czy 3.
5,0
Skrzynia biegów
doskoanle, bo nie spodziewalem sie takiej fajnej pracy skrzyni w ciezarowce.
4,0
Układ jezdny
na razie zadnych problemow.Problemem jest tylko wprost koszamrnie wielki promien zawracania
Komfort
4,0
Widoczność
w przod i na boki zaskakująco dobra, nawet dla osoby dość wysokiej (186).Tzn. nie musze sie schylac, by cos zobaczyc. Gorzej z tylu, ale po przesiadce z busa nie ma wielkiej roznicy. Parkowanie wymaga wprawy, ale po kilku tygodniach i pogodzeniu sie, ze trzeba sie nakrecic kierownica parkowanie nie sprawia klopotu
3,0
Ergonomia
przecietnie to naprawde mocno naciagana ocena, ale kuujac ciezarowke rodem z innej epoki naprawde nie mozna wiele wymagac. Jednak wlasnie ten brak ergonomii stanowi jeden z wielu urkow tego auta
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
raczej \"doskonala\" - w zimie wieje zewszad. Ogrzewanie z przodu owszem, owszem choc bez rewelacji. Z tylu, gdy pytam dzieci \"cieplo?\", slysze niemrawe \"tak, tak\", ale siedza opatulone tak jak wyszly z domu. bez kocyka po tylkiem, cieplych gaci i rekawiczek o tej porze roku (styczn) nie ma po co wsiadac. N chyba, zeby przekonac sie, ze to auto nie dla mnie....
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak juz sie przyzwyczailem, ze nie ma miejsca na lokiec, ze pedaly sa przedziwnie rozmieszczone, to .. teraz, po dwoch miesiacach mam miejsce na lokiec, swobodnie (gdyby nie juz zepsute wspomaganie) krece wielka kierownica (podobno oryginalna LR obciagnieta skora) i wygodnie rozpieram sie w fotelu. z tylu... lepiej nie mowic. Siedzi sie jak na niewygodnym krzesle.Najstarszy syn (2 metry wzrostu) wyglada jakby usiadl na za malym zydelku. Mlodsze dzieci zachwycone jazda w bagazniku na rozkladanych laweczkach
2,0
Wyciszenie
szkoda gadac. w EEC (gdzie zaplacilem za samochod jak za zboze) powiedziano mi, ze podobno mozna zrobic wycszenie silnika za jedyne (!) 600 zlotych (chodzi chyba o pokrywe silnika ?
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali jak smok.W terenie nie jezdzilem jeszcze, ale przy spokojnej jezdzie po ulicach i drodze zdaje sie, ze nie schodzi ponizej 20 litrow. Wskazowka zuzyia paliwa dramatycznie szybko przesuwa sie w strone rezerwy, a kilometrow na liczniku wcale niewiele
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechalem niecale 500 kilometrow i padlo wspomaganie, szaleje linka predkosciomierza wydajac przy tym niesamowite dzwieki.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Defender I 110