Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus IS I Sedan

StefanK, 13 lat temu
Silnik 2.0 155KM 114kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 121 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus IS I Sedan 2.0 155KM 114kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Pewnie następny tez bedzie LEXUS ale napewno AUTOMAT - nie chce już manuala.
3,0
Całokształt
LEXUS NIE JEST AUTEM dla oszczędnych dusigroszy - jeżeli się do nich zaliczasz to odpuść sobie. Zużycie paliwa na trasie 9L a w mieście 11L. Ceny częsci to Toyota - więc w normie. Mechanik mi mówi że ten silnik idealnie nadaje się do gazu - ale ta forma oszczędności mnie nie kręci. ... szkoda auta. Silnik: 155KM ubrane w VVTi ze stajni Toyoty to sprawdzona jednostka napędowa. Zapewnia bardzo przyzwoite osiągi. Wcześniaj mialem legacka 125KM i ten był naprawdę wolny. Silnik pracuje bardzo cicho i równo. Wkręca się na obroty od samego dołu. ruszanie z pod świateł sprawia frajdę. Przestrzeń:Z przodu rewelacja nawet jak dla mnie 100kg - 190cm. Z tyłu idealnie dla dwójki dzieci - na wakacje można jechać, ale dorosly z tyłu przy bardzo długiej trasie to się pomęczy. Bagażnik jak to w tej klasie sedanów - średni. IDEALNE AUTO DO MIASTA, mały poręczny, doskonała widoczność. Jak na 10 latka to bardzo ładna stylistyka, zwracająca nawet dziś na siebie uwagę. Doskonale zabezpieczony przed korozją. Jestem ZACHWYCONY jakością i ZADOWOLONY. POLECAM
Wrażenia
5,0
Silnik
155KM ubrane w VVTi ze stajni Toyoty to sprawdzona jednostka napędowa. Zapewnia bardzo przyzwoite osiągi. Wcześniaj mialem legacka 125KM i ten był naprawdę wolny. Silnik pracuje bardzo cicho i równo. Wkręca się na obroty od samego dołu.
3,0
Skrzynia biegów
To chyba największa wada Lexusa. padło dość szybko sprzęgło (2000zł) poza tym działa bardzo precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Twardy. Precyzjny. Bardzo Trwały. na polskich drogach może zbyt za twardy ale za to trwałość wyprzedza konkurencję.
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby. do tyło bywa lepiej (w kombi lub HTB) - przydalby się parktronic.
5,0
Ergonomia
Uwielbiam japońską ergonomię. przyzwyczajenia wymaga tylko jedna rzecz - glośność radia - prawy przycisk. Reszta jest wzorowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATRONIC - dla nie wtajemniczonych \"elektroniczna klimatyzacja\" załatwia temat wentylacji wzorowo. Mam jeszcze podgrzewaną przednią szybę - to też jest w zimie fajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja nawet jak dla mnie 100kg - 190cm. Z tyłu idealnie dla dwójki dzieci - na wakacje można jechać, ale dorosly z tyłu przy bardzo długiej trasie to się pomęczy.
5,0
Wyciszenie
jak na Japońskiego Benzyniaka to rewelacja - miałem wiele japanów ale Lexus w tej kwesti jest liderem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
VW Polo SDI to to nie jest i LEXUS NIE JEST AUTEM dla oszczędnych dusigroszy - jeżeli się do nich zaliczasz to odpuść sobie. na trasie 9L a w mieście 11L. ceny częsci to Toyota - więc w normie. Mechanik mi mówi że ten silnik do gazu się idealnie nadaje - ale ta forma oszczędności mnie nie kręci. szkoda auta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wzór: made in Japan. Napełnienie klimy i sprzęgło to wszystko przez pół roku i 8000km. Może też dlatego że kupiłem go od NIEMCA i nie był jeszcze wymeczony po polskich dziurach to dlatego zawieszenie jest w idealnym stanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lexus IS I Sedan 2.0 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
11,1
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Lexus IS I Sedan