Szukaj

Ocena kierowcy - Maserati Quattroporte II

MjrChriss, ponad rok temu
Silnik S 3.0 V6 410KM 302kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 138 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Maserati Quattroporte II S 3.0 V6 410KM 302kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,79
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Auto ekstrawaganckie, nietuzinkowe, w przyszłości zapewne ponadczasowe, pozwala wyróżnić się z tłumu "klonów" niemieckich konkurentów nie ustępując im jakością oraz osiągami, przykuwa wzrok, brzmi nadzwyczajnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brzmienie super, jak na moc spalanie niskie, przejechana trasa Wawa-Neapol-Wawa - bez najmniejszego problemu
5,0
Skrzynia biegów
Szybko zmienia biegi, bezproblemowa
5,0
Układ jezdny
W trybie sport i z utwardzonym zawieszeniem - trzyma się drogi jak gokart, super wrażenia z jazdy w serpentynach, na przełęczy STELVIO - niezapomniane wrażenia.
5,0
Karoseria
Arcydzieło, auto najpiękniejsze w klasie, nietuzinkowe, wyróżniające się z tłumu
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na gabaryty bardzo dobra, pomaga kamera cofania, opuszczające się lusterka przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Schowki są, wygląd deski rozdzielczej urzeka finezją, brak zbędnych tysięcy przycisków i ekranów dotykowych, wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi pierwszorzędnie, grzanie również bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni mnóstwo, można się ganiać, zarówno z przodu jak i z tyłu będzie komfortowo osobą do 2m wysokości :)
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach czasem słychać świst spod uszczelek - drzwi bezramkowe i to wina odkształconych uszczelek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Segment F i tyle w temacie, tarcze na przód ok 3K - przy 410-430KM i robią robote
4,0
Stosunek jakość/cena
Brakuje paru nowoczesnych rozwiązań jak u konkurencji np. masaży foteli ale z drugiej strony to auto dla kierowcy i oddane "starej szkole motoryzacji" - jazda jest mega przyjemnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,5 tysiąca kilometrów i ani jednej kontrolki na desce - jestem rozczarowany! :) A na poważnie widać w aucie jakość miejscami przewyższającą niemieckie odpowiedniki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika S 3.0 V6 410KM 302kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Maserati Quattroporte II