Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 II Kombi Facelifting

Tommy, 11 lat temu
Silnik 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dynamiczny i na prawde oszczędny, myslalem, ze takie połączenie to mit.
5,0
Całokształt
Sliczne mocne i dynamiczne auto. Do tego tanie w utrzymaniu (tanie czesci np. klocki i bardzo malo pali - 6-7l/100). Sporo sie naogladalem i naczytałem o konkurencji i wychodzi albo ciazniej albo drozej albo bez zaufania (opinie awaryjnosci). To jest juz moja druga Mazda, mam zaufanie do marki bo sie nie zawiodłem, w poprzeniej M6 zadnej awarii. Ta jest wersją poprawioną ZNACZNIE: przestronniej, wygodniej, ciszej, lepiej, szybciej, taniej, itp. Brakuje mi tylko automatu do diesla. Szkoda. Polecam japonczyki zrobione w Japonii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu wspaniały, pali realnie 7 w miescie, a nie jezdze powoli. Ponadto jest cichy i mocny, dynamika na poziomie 9 do setki, swietna elastycznosc. 2.2 jest duzo lepsze niz poprzednie 2.0 (z ktorego bylem tez nota bene zadowlolony) wiec jest na prawde bardzo dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
Trudno sie do czegos przyczepic, ten 6-biegowy manual zapewnia swietny kompromis miedzy osiagami i ekonomiką i jest precyzyjny. Szkoda ze nie ma automatu z dieslem.
5,0
Układ jezdny
To chyba oczywiscte - w testach jedno z najlepiej prowadzących sie aut w swojej klasie, w opiniach uzytkownikow nowa M6 jest w pierwszej 5 w swojej klasie. Osobiscie jezdzilem juz wieloma i obecny moj samochod uwazam za najlepszy jaki mialem i jakim jezdzilem.
Komfort
5,0
Widoczność
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Ergonomia
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno z przestronniejszych auk w klasie (jak Passat czy Insignia), ustepuje jedynie molochom (Suberb, Mondeo), zdecydowanie przestronniejsze i wygodniejsze niz Hondy Alfy Toyoty itp.
5,0
Wyciszenie
Standard w klasie. Brak uwag. Powiem nawet, ze jak na diesla bije VW w wyciszeniu (wlasciwie dzwiek jest przyjemniejszy).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duza niespodzianka. Autem jezdze dynamicznie po miejscie i pali 7. Gdy potestowalem jak by to bylo pojezdzic eko - wyszlo 6. Jak na 1.6t auto z silnikiem 2.2 ponad 160KM i 9 do setki (w kombiaku), to czołowka. Wielki postep od poprzedniej generacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
SPoro auta, niskie koszty utrzymania, auto bezawaryjne, przestronne. Cena nie najnizsza ale bioorac pod uwage konkurencje (przewaznie drozej) - wcale nie zła!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Testy i opinie użytkownikow mówią same sa siebie: tylko Toyota (dla emerytów) i Mazda (dla mnie).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Testy i opinie użytkownikow mówią same sa siebie: tylko Toyota (dla emerytów) i Mazda (dla mnie).

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MZR-CD 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Kombi Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 II Kombi Facelifting