Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan

TrochęPasjonat, 10 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Rewelacyjna sylwetka, design. Inny niż dzisiejsze trendy europejskie. przyciąga wzrok i podoba się.
5,0
Całokształt
Auto świetnie skonstruowane i wyglądające. prowadzi się z czystą przyjemnością. Brak pewnych prostych udogodnień, trzeba zaakceptować. System Navi - audio - brak języka pl ( funkcje głosowe praktycznie nie do wykorzystania w polsce)
Wrażenia
4,0
Silnik
Rewelacyjna praca i dość mocy. Trochę brakuje gdy załadowany ( 4 osoby + bagaże). Potrzebuje obroty, jak to bez turbo.
3,0
Skrzynia biegów
Szarpie przy niskich biegach i \"myśli\" przy zmianach trochę za długo. Ale zaprogramowana na ekonomię i to widać. Z drugiej strony mam nawyki z DSG i na pewno nie jest to obiektywna ocena. Wierzę w trwałość, bo DSG ( miałem dwa auta po 120 tys) lubi się kończyć wtedy.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie bdb. No comments, mimo że obawiałem się 19\" kół. Układ kierowniczy trochę \"sztuczny\". Za lekki i reaguje na najmniejszą nierówność. Można się przyzwyczaić :)
Komfort
5,0
Widoczność
Przód bez zastrzeżeń, tył świetnie obsługuje kamera i czujniki.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką . Pozycja łatwa do ustawienia , też dla dużo niższej żony ( fotel kierowcy z pamięcią)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w lecie - bdb. i \"myśli\". Zimą zobaczymy jak ogrzewanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie to dzisiaj rekord. W środku i bagażnik - bez uwag. Też tylne fotele dla wysokich osób duża przestrzeń na nogi .
5,0
Wyciszenie
Właściwie jadać z dowolną, stałą prędkością silnik jest całkowicie niesłyszalny. Słychać przy depnięciu - i o to chodzi :). Akceptowlne szumy karoserii powyżej 140 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą pojemność i automat - rewelacyjne. Miasto, bez wygłupów - 8,6 l. Trasa, bez wygłupów - 7 - 7.2 l. Z wygłupami - no limits :) ( sprawdzone). Diesle tracą sens przy ich dodatkowych kosztach i różnicy w cenie zakupu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Akceptowalne. Małe możliwości indywidualizowania konfiguracji oraz brak pewnych prostych opcji w wyposażeniu i oprogramowaniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zobaczymy za jakiś czas. Wierzę w japońską jakość.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zobaczymy za 50 000, 100 000 przebiegu. Kia Sportage żony ma 60 tys., 2,5 roku i 0 problemu do tej pory. Świat się zmienia :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan