Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-9 SUV

Arti, 12 lat temu
Silnik 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-9 SUV 3.7 V6 MZI 277KM 204kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i skrzynia biegów poezja.
5,0
Całokształt
Przymierzałem się do CX-7 w benzynie. Żona uparła się, że będzie za mały. Kupiłem CX-9 i teraz Jej dziękuję, że namówiła mnie na ten samochód. Nie chce się z niego wysiadać. W wakacje pojeździliśmy po Europie.Wielogodzinna jazda praktycznie nie męczy. Ze względu na gabaryty jest problem ze znalezieniem miejsca do parkowania. Przeważnie stawiam na płatnych i problem z głowy. Samochód nietuzinkowy, przyciąga wzrok. Ludzie dosłownie oglądają się za nim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowita frajda z jazdy.Wyprzedzanie czysta przyjemność - niestety można się uzależnić. Być może przy starcie spod świateł 8s do 100km/h nie powala na kolana, ale za to znakomita elastyczność w każdym zakresie obrotów pozwala zapomnieć o \"marnym\" przyspieszeniu. Komfort podczas wyprzedzania - masz pewność, że zawsze zdążysz.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów praktycznie niezauważalna. Testowałem X-Traila, Outlandera, Sorento, Santa Fe i X3. Moim zdaniem automat CX-9 plasuje się na drugim miejscu za Beemką, reszta automatów to złom - działają- jak w skuterze mojego syna.
5,0
Układ jezdny
Na autostradach i ekspresówkach auto płynie. Na dziurach trochę słychać zawieszenie, ale komfort w dalszym ciągu bardzo dobry. Przypuszczam,że na felgach 18\" (ja mam w swoim 20\") byłoby słychać zawieszenie w mniejszym stopniu.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu już znacznie gorzej.Żeby nie kamera cofania byłby problem. Z przodu warto zamontować czujniki parkowania. Nie należę do niskich osób, ale nawet przy najwyższym ustawieniu fotela (wówczas prawie dotykam podsufitkę) nie widać przodu. Bez czujników parkujesz na wyczucie.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką tak, jak przystało na klasę premium.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu latem. Zima dopiero przede mną.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca do oporu dla wszystkich (rodzice+ 2 nastolatków + pies + bagaż). Bez ograniczeń!
5,0
Wyciszenie
Praktycznie silnik słychać tylko przez moment, jak depniesz \"gaz w dechę\". Jeżdżąc po niemieckich autostradach ze średnią prędkością około 160 km/h, można swobodnie rozmawiać bez podnoszenia głosu.Rewelka.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie do małych nie należy. Ale kupując to auto liczyłem się z tym. Wiedziałem też, że od początku założona zostanie instalacja LPG. Średnie wydatki na paliwo przy korzystaniu z gazu około 45PLN / 100km. Myślę,że do przyjęcia przy takiej masie i mocy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 160k z instalacją lpg absolutnie bez konkurencji w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-9 SUV