Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015

1973, 4 lata temu
Silnik 2.2 DI-D 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015 2.2 DI-D 150KM 110kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
3,07
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik 2.2DID pracuje bardzo wydajnie. Wystarczy kręcić go zaledwie od 1200 do 1800 obrotów. Mało pali.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Do największych wad tego auta należy brak miejsca dla 3 osoby w drugim rzędzie.
Karoseria : Niewydolna wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie.
3,0
Całokształt
Auto marnie wykonane i marnie zaprojektowane jak na swoją klasę i cenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobre osiągi, dynamiczny i ekonomiczny. Godny polecenia 2.2DiD. Wysoki moment osiąga w bardzo niskim zakresie obrotów. Można jeździć praktycznie w zakresie od 1200 do 1800 rpm. Niskie spalanie (trasa do 130kmh około 6,5).
3,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia mało precyzyjna. Biegi wchodzą z pewnym trudem - szczególnie II bieg.
5,0
Układ jezdny
Wersja 4WD. Układ bardzo dobrze zestrojony a napęd na 4 kola bardzo wydajny. Można wybrać spośród 3 trybów pracy. Auto nie jest twarde a jednocześnie pewnie się prowadzi.
2,0
Karoseria
Blacha dosyć cieniutka (grubość) i tym samym dudniąca. Klapka wlewu paliwa wygląda jak "ze średniowiecza". Brak zabezpieczenia antykorozyjnego na podwoziu!
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest źle jak na SUVa.
2,0
Ergonomia
Marnie. Nie ma nawet gdzie włożyć telefonu. Klawisze (np. komputera pokładowego) zasłonięte przez kierownicę. KLAWISZE PODNOSZENIA SZYB NIE MAJĄ PODŚWIETLANIA! W ciemnościach trudno opuścić czy podnieść szybę a podnoszenie automatyczne ma tylko szyba kierowcy.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja tylko dla przednich foteli. Na 2 rząd i na 3 rząd nie ma nawiewu (za wyjątkiem tego na nogi dla 2 rzędu). To za mało! Klimatyzacja mało wydajna i niewystarczająca. Ogrzewanie tak samo! Beznadziejnie!
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu ma dużo miejsca. Ale na kanapie 2 rzędu nie mieszczą się 3 osoby. Nie miesci się nawet trójka małych dzieci (bez fotelików). Tak naprawdę to auto 6 a nie 7 osobowe (lub 4 a nie 5 osobowe). W trzecim rzędzie podróżować mogą dzieci. Dorośli tylko awaryjnie i na krótkich trasach. Bagażnik jest spory ale umieszczony wysoko.
1,0
Wyciszenie
Beznadziejne! Silnik słychać jakby był w kabinie (dokładnie to przenoszą się hałasy z układu dolotowego powietrza). Podłoga bagażnika to goła blacha! Nie zastosowano mat wygłuszających ani na nadkolach ani na podłodze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie zepsuło, auto raczej bezawaryjne. Ceny materiałów eksploatacyjnych umiarkowane.
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto za które trzeba było zapłacić 160 000 zł to marnie to wygląda. Materiały słabe, design w środku przestarzały, marne wygłuszenia. Nie spełniło moich oczekiwań jako duży samochód rodzinny. Być może jako auto terenowe dostałby wyższe oceny ale miałem okazji tego dobrze przetestować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie uszkodziło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zarzutu, nic się nie zepsuło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DI-D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2015