Tylna os lubi robić niespodzianki na nierównych zakrętach, amorki-lepiej sprawdziły sie Monroe niż orginały, po 80tys tylne zawiasy poszły ostro w minus (konieczna krekcja) wymieniając pasek od klawiszy wymień wszystko razem z pompą wodną, szybko pada ostatni tłumik. Ogolnie naprawdę dobre oszczędne auto na kilometrówkę i delegacje, naprawy lepiej robić poza ASO
Wrażenia
5,0
Silnik
rowny i wywazony po 180k o dziwo nie bierze oleju (castrol SLX+militec)
3,0
Skrzynia biegów
mocno haczy jak w Oplu
3,0
Układ jezdny
twarde zawiasy mogą męczyć z tylu to juz 3 komplet amortyzatorow
Komfort
2,0
Widoczność
przod -przeszkadza szeroki lewy słupek tył - naucz się cofać na lusterkach
3,0
Ergonomia
włącznik swiateł to pomyłka regulacja nawiewu również, 5-tka za daleko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima za ostra za to w zimie OK
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szeroki kanał męczy prawą nogę, wąsko, z tyłu na nogi raczej dla małych
2,0
Wyciszenie
jest po prostu w tej klasie głośny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest oszczędny moj rekord to 798km od korka do do zapalenia rezerwy
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi, ale płacisz za to że nie zostawi Ciebie na szosie za to warto płacic.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest OK poza tym ze jak to Opel trzeszczy nie warto z tym walczyć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
twarde krótkoskokowe zawieszenie nie na Polskę tu bedą zawsze wydatki