jakość serwisy skandaliczna, przeglądy w książce obsługi nie pokrywają się z rzreczywistością, np.wymiana paska rozrządu wg książki po 120.000 km, w rzeczywistości po 60.000 km, uważać na zużycie oleju - 0,6 l/1000 km to norma wg danych technicznych producenta, Ja już doszedłem do 1 l/1000 km - wymiana pierścieni trochę pomogła, ale chyba nie na długo
Wrażenia
2,0
Silnik
przy 98.000 km wzrosło zużycie oleju do 1 l/1000 km, wymiana pierścieni, nadal 1 l oleju/5000 km z tendencją wzrostową
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa około 6,5 l/100 km [bez szaleństwa], miasto do 8 l/100 km, średnio 7,1 l/100 km na podstawie 109.000 km, naprawy tanie gorzej z jakością
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 109.000 km wiele usterek, szczęście, że w ramach dodatkowej gwarancji, nowy: wymiana katalozatora po 100 km, dwa razy wymiana recyrkulatora spalin, problemy z oprogramowaniem, duże spalanie oleju, 105.000 km awaria alternatowa, to nie wszystko