Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra G Sedan

szary misio, 16 lat temu
Silnik 1.7 TD 68KM 50kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 95 tys. km
Opel Astra G Sedan 1.7 TD 68KM 50kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
to auto, opel astra II 1.7 DTI hachback dla rodziny trzy lub cztero osobowej o średnim budżecie jest wystarczające do komfortowego i taniego podróżowania po Polsce ( pomijając jakoś dróg) i krajach ościennych, osoby podróżują wygodnie bagaż dla takiej rodziny na tygodniowy wyjazd w pełni mieści się w bagażniku ( 370 l ), to nie jest samochód wyścigowy a rodzinny, jest bardzo oszczędne - nie mam klimatyzacji.
Wrażenia
4,0
Silnik
na 5 -tym biegu można spokojnie jechac w zakresie prędkości od 50 km/h do maksymalnej, bardzo sprawnie wyprzedza się bez redukcji przy 90 km/h
4,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia, nie haczy,
5,0
Układ jezdny
samochód ma w miarę sztywne zawieszenie, dobrze trzyma się drogi,
Komfort
5,0
Widoczność
bez żadnych uwag, z tyłu nie mam spojlera i widocznoś jest bardzo dobra
5,0
Ergonomia
po zakupie auta w bardzo krótkim czasie przyzwyczaiłem się do jego wyposażenia, wszystkie czynności w trakcie jazdy odbywają się intuicyjnie, brak jest jakichkolwiek włączników wymagających zmian pozycji bądź stanowiących utrudnienia dla kierującego
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z przodu super, nieco gorzej na tylnej kanapie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wyraźnie wystarczająca przestrzeń dla czterech dorosłych osób w tym zestawie podróżuje się bardzo dobrze i wygodnie, na tylnej kanapie więcej miejsca dla pasażerów niż w skodzie oktavia
4,0
Wyciszenie
przy prędkości 90 - 110 km/h radio samoczynnie wzmacnia swą głośnośc, silnik ( diesel ) nie przeszkadza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie w granicach 4 l/100km przy prędkości 90 - 100km/h, maksimum przy spokojnej jeździe po mieście 6 l/100km, przeglądy wykonuję u zaufanego, znajomego mechanika dokumentując w książce SNWS ceny małe, umiarkowane ceny części eksploatacyjnych ( zamienniki z wyższej półki) oryginalne części drogie podobnie jak stawki w ASO, przykładowo wymiana tarcz hamulcowych i klocków z przodu na LUKAS to wydatek ok. 340,00 zł, oleje i filtry z użyciem syntetyka to 200,00zł
4,0
Stosunek jakość/cena
nic dodac nic ując
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżdże nim trzy lata i do tej pory wymieniałem jedynie raz żarówki świateł mijania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra G Sedan