Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Thalia I

Toitoi, 20 lat temu
Silnik 1.5 dCi 65KM 48kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 47 tys. km
Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW 2001-2008 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Nigdy nie jest tak dobrze, zeby nie moglobyc lepiej. Stylistyka fakt nie jest powalajaaca, ale to samochod, ktory nie ma sie podobac tylko jak najlepiej sluzyc jako srodek transportu dla rodziny i to zadanie wypelnia bez zarzutu. Polecam szczegolnie z dieslem, dla osob potrzebujacych dobrego i ekonomicznego samochodu do efektywnej a nie efektownej jazdy. Wszytkim tym, ktorzy szukaja emocji i doznan natury estetycznej odradzam (ani zewnatrz, ani wewnatrz samochod ich nie zachwyci), miekkie zawieszenie bedzie denerwowac a nie lubiaca szybkich zmian skrzynia zniecheci
Wrażenia
4,0
Silnik
dalbym 4,5 ale nie ma ocen czastkowych, elastycznosc uwzgleniajac ze to diesel o niewielkiej pojemnosci zaskakujaca, trzeba go jednak przeciagnac po obrotach (przy dieselu brzmi to dziwnie), silnik zapewnia samochodowi dobra dynamike a jego elastycznosc przydaje sie zwlasza na trasie
3,0
Skrzynia biegów
bez wiekszych zastrzezen, ale raczej nie jest stworzona do szybkiej zmiany przelozen, preferowany styl jazdy na "taksowkarza" powli podciagamy obroty i wrzucamy bieg, pracuje poprawnie bez wiekszych haczen i przestojow wystarczajaco precyzyjnie z uwagami jak wczesniej
4,0
Układ jezdny
komfortowe zawieszenie, dopasowane do charakteru samochodu, fakt nie jest to pozeracz zakretow ale tez nie moge sie zgodzic zeby byl niebezpieczny w prowadzeniu - wspomaganie ok,
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag, ale w pierwszym tyg poszla lampa z tyl przy cofaniu
5,0
Ergonomia
w najlepszym porzadku, wszystko na miejscu i "pod reka", troche malo schowkow
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
manualna klima. miodzio! koszt montazu tego niezwykle uzytecznego urzadzenia nie byl kosmicznie wysoki - promocja - a wydatek wpelni oplacalny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to tylko clio z kufrem, ale 4 osoby spokojnie wsiada i przezyja podroz
5,0
Wyciszenie
jak na ta klase auta chba nie moglo byc lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z klima przy ciezkiej nodze w cyklu mieszanym miedzy 5,8 a 6,0
5,0
Stosunek jakość/cena
niska cena odbija sie glownie na jakosci wnetrza, w innych sferach zwiazanych z bezposrednio z jazda tandety nie widac, a skrzynia (no jak sobie przypomne styl pracy przy zmianie na 2 i 3 oraz problemy z wbiciem 1 w oplu vectrze B to to jest prawie skrzynia od bmw
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnych skrzypow, chrobotow i to pomimo uzytkowania w niesprzyjajacych warunkach czesto pies na pokladzie, czeste przejazdy przez drogi gruntowe i plytowe, nic sie nie przepalilo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cos tam wymieniali w dci w ramach jakies cichej akcji wymian, ale samochod caly czas jezdzil i jezdzi bez zmiany wlasciwosci, nie stanal w drodze zawsze odpala nic sie nie dzieje
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Thalia I 1.5 dCi 65KM 48kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
3,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Thalia I