Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 I Hatchback

BORYS, 12 lat temu
Silnik 2.2 TiD 115KM 85kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : ocynk - świetnie zabezpieczony antykorozyjnie
4,0
Całokształt
Prawdziwy oldschool; jedyne auto jakie znam, którego właściciele się pozdrawiają w czasie jazdy; nie jest to co prawda schab dla ortodoksów (prawdziwe schaby jeżdżą na benzynie) ale dostarcza mnóstwa pozytywnych doznań; MEGA KOMFORTOWY
Wrażenia
4,0
Silnik
Mułowaty i głośny ale to w końcu stara konstrukcja. W trudnych warunkach i pod krawężniki wjeżdża bez wysiłku; nie jest wyżyłowany elektroniką co poprawia jego żywotność
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą łatwo i precyzyjnie; drążek krótki i położony dokładnie tam gdzie powinien być
3,0
Układ jezdny
Mało precyzyjne sterowanie; kierownica chodzi aż za miękko; zawieszenie pozostawia bardzo dobre wrażenie
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - nawet uwierzyłem, że przyciski otwierania szyb przy drążku zmiany biegów to najlepsze z możliwych rozwiązań
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Włącza się od razu po przekręceniu kluczyka i w trybie AUTO zapewnia optymalną (ustawioną wcześniej) stałą temperaturę. Szybko się nagrzewa, jeszcze szybciej chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Istna limuzyna
3,0
Wyciszenie
Trzeba troszkę głośniej rozmawiać; zimny silnik szczególnie przy ujemnych temperaturach klekocze jak traktor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę masę (1400kg) i wiekowość konstrukcji silnika jest nienajgorzej
5,0
Stosunek jakość/cena
Komfort limuzyny, relatywnie niedrogie części
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma pierdół, które by się w kółko psuło; jeśli coś pójdzie to raz a dobrze i to od wieku albo stopnia zużycia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Między 200 a 250 tysięcy km pada pompa paliwa i kończy się zawór egr (wszystko do zregenerowania choć kwoty nie są pocieszające w stosunku do wartości auta); poza tymi standardami nic nadprogramowego się nie dzieje

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Saab 9-3 I Hatchback