Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 III

Yacco poz, 9 lat temu
Silnik 2.8 V6 Turbo 300KM 221kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Saab 9-5 III 2.8 V6 Turbo 300KM 221kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Natychmiastowa reakcja pedał gazu / koła
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Auto waży ponad 2 t. Oryginalne tarcze gna sie i z czasem biją, po spotkaniu z wodą. Tylko dobre marki wetylowane, nawiercane etc.
4,0
Całokształt
Samochód posiada wszystko co sie oczekuje od tego typu auta, brak automatycznego dotykania drzwi i elektrycznie zamykanego bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, zwinny i to co najbardziej cieszy. Ciągła moc pod pedałem gazu. Wyprzedzanie jest przyjemnością. Jedyny minus to ograniczenia w przepisach ruchu drogowego. Czasami leje e85 i 95pb w proporcjach 2/3 i 1/3. Nie zauważyłem spadku mocy, natomiast zasięg km. - spalanie wyższe o jakieś 15%
5,0
Skrzynia biegów
Dla leniwych, łopatki posiadam nie używam. Chyba ze raz do roku w alpach, na zjazdach z gór.
4,0
Układ jezdny
Brak uwag, dobrze czyja sie drogi, precyzyjny.
Komfort
3,0
Widoczność
Siedzi sie dość nisko, przednia szyba nie Jastrzębski za duża, kokpit wysoki do tego dość nisko umieszczone lusterko. Gdy jestem pierwszy na światłach. Na sygnalizator patrzę przez szyberdach. Widok z tylu tez skromny, na szczęście rzadko sie tam zagłada, chyba ze za wideoradarem
4,0
Ergonomia
Wygodne , przestrzenne, siedząc na tylnich siedzeniach wysokiej osobie ma sie wrażenie podtrzymywania podsofitki głowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa nie mam uwag, może tylko to ze temperaturę podnosi się o stopień tzn. 19,5 / 20,5 / 21,5 nie mam w swoim modelu równych wartości
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam 4 osobowa rodzine ( dzieci 2 i 10 lat ) moge z nimi przejechać Europę nie narzekają
4,0
Wyciszenie
Słychać opony, i to nawet te najcichsze oraz powyżej 180 szumi szyberdach ( gwizd nad głowami )
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak jak w przypadku xwd 2.8 l - 300 km - musi coś jeść, części niska normalna cena, patrzy insignia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze trudno było by w podobnym wyposażeniu i mocy coś znaleźć w BMW lub Mercedesie, a naprawdę wysokie bezpieczeństwo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic jeszcze nie robiłem poza planami i klockami. Przejechałem 55 tyś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 III