Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy

jozef, 10 lat temu
Silnik 2.0 XT 240KM 177kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester IV Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : to auto pojedzie po prostu wszędzie i po autostradzie wyprzedając na luzie 3/4 użytkowników i w terenie też dzielnie zawalczy
5,0
Całokształt
samochód dla prawdziwego mężczyzny! I na trasę zwłaszcza przy 240km ale i w teren także. Długo roważałem zakup SUV-a - miałem już pewne spostrzeżenia po Nisanie QQ - ale to tylko imitacja SUV-a. Zatem przyjrzałem się mocno nowej Toyocie Rav/ Hondzie CRV i Maździe CX 5. Ostatecznie wybór padł na Subaru - za jego wszechstronność i drzemiący potencjał,,,,, Jeśli chciałbyś się dowiedzieć o nim duuużo więcej kliknij na: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55784-nowy-forester/page-25 bardzo dużo ciekawostek i przydatnych opinii które mogą pomóc przy wyborze...
Wrażenia
5,0
Silnik
to co robi ten silnik - zwłaszcza w trybach Sport i Sharp Sport - to jeden wielki banan na twarzy jak już ktoś napisał wcześniej - wszelkie wyprzedzanie to pełna radocha i człowiek aż czeka na trasę zawaloną Tirami - bo będzie zabawa będzie się działo...
5,0
Skrzynia biegów
jak dal mnie elegancko i bez turbodziury. Żadnych uwag
5,0
Układ jezdny
jeżdżę nim niedługo - ale zakupiłem go w grudniu i już zaliczyłem pierwsze śniegi - było kapitanie - idzie jak po szynach - można się zapomnieć...
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra na boki tył - zabezpiecza kamera przód - tu jak kto woli czujniki lub własny refleks...
4,0
Ergonomia
wygodnie i wszystko pod ręką i na miejscu Minusy - mały schowek bez podświetlenia i klimatyzowania - tego niestety mi mocno brakuje po poprzednich autach...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzanie bardzo dobre/ klimatyzację na razie zaczynam na serio testować...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszystkim wygodnie i przestronnie - przydały by się jednak nawiewy klimy na tył dla pasażerów!
5,0
Wyciszenie
do 140 - 160 km/h zero szumów i hałasu - silnik ma naprawdę spory zapas mocy! jeżeli jedziesz ponad 200 - można już zauważyć mocne szumy - ale to i dobrze bo to jeszcze nie koniec jego możliwości - a trzeba się już nieco skupić na kółku...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest drogo w zakupie i eksploatacji - części i serwis drogie - ale to koszt bardzo zaawansowanej technologi oraz części oryginalnych made in Japan.
4,0
Stosunek jakość/cena
można by pomarudzić na pewne elementy wyposażenia, które w wozie za ok 140 - 160 tyś już nie powinny mieć miejsca. Ale z drugiej strony warto wziąć pod uwagę - to nie jest limuzyna ani wystylizowany kompakt - tylko prawdziwy męski samochód który ma za podstawowe zadanie dawać radość z jazdy i robi to w 100%
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przebieg niewielki - dopiero po dotarciu i pierwszej wymianie oleju - przy 5 tyś km - zatem żadnych uwag co do usterek Mam nadzieję że będzie niezawodnie tak jak obiecuje renoma Subaru
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych problemów na teraz zaliczona tylko akcja przywoławcza testu systemu ISR

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy