Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback II

igimigi7@gmail.com, 15 lat temu
Silnik 3.0 209KM 154kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback II 3.0 209KM 154kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : CO TU KOMENTOWAĆ, PRZECIEŻ TAM JEST AWD zsynchronizowany z VDO i do tego regulacja zawieszenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!
5,0
Całokształt
życzę każdemu takiego auta i takich doznań
Wrażenia
5,0
Silnik
Po prostu bajka, przyjemnie mruczy, chętnie wkręca się na obroty i wtedy to przyjemnie powarkuje. przy wyprzedzaniu dopiero odczuwa się jego moc i power. dla mnie rewelka
4,0
Skrzynia biegów
pojawiły się opinie co do szybkości i faktycznie, miewa się odczucia lekkiego opóźnienia. Jednakże po rozmowach z fachowcami stwierdzam, że tak powinno być i automat w niektórych okolicznościach myśli trochę za nas ( opóźnienie w ruszaniu na wstecznym) opcja sport - brawo, opcja zima - jeszcze lepiej
5,0
Układ jezdny
kto się tym autem przejechał, szczególnie po warmińskich szlakach, nie chce już innego auta i myśli tylko o outback\'u
Komfort
5,0
Widoczność
jak na kombi to w moim odczuciu, bardzo dobrze, podgrzewane wycieraczki, szyby boczne; ani zimą ani latem nie ma problemu
5,0
Ergonomia
pierwszorzędnie, siadasz i wszystko wiesz, czujesz,że to auto zrobione dla Ciebie.Mam wersję z klimatronik i zintegrowanym radiem, pięknie wygląda, funkcjonalne i bardzo dobrze wykonane ( nie to co tandeta w nowych subarakach)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rodzina nie narzeka zimą ani latem, lepiej by było gdyby były oddzielne nawiewy na tył no ale cóż...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodzinny (2+2)wypad na wakacje, walizy, rowery i wszystko co niezbędne na pokładzie. BRAVO
5,0
Wyciszenie
Oj to im się na prawdę udało. przy 180 można spokojnie rozmawiać, żadnych stuków z zawieszenia, a pojęcie skrzypienia czegokolwiek jest mu obce
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZEBIEGI MIESIĘCZNE OK. 4000 km. Doskonała instalacja gazowa, możliwość indywidualnej regulacji i osiągów, trybu knock down,najnowsza sekwencja i spalanie gazu pomiędzy 11,2 a 14,8 ( średnio 13,3) w zależności od stylu jazdy co przy obecnej cenie gazu 1,58zł/litr i x 13,3= 21 zł za 100 km to jeśli przeliczyć na benzynę 4,0 zł wychodzi 5,25 litra benzyny na 100 km. PRZY POJEMNOŚCI 3000 cm3 I 212KM. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ
5,0
Stosunek jakość/cena
AUTO KUPIONE OD \"BABCI\" W NIEMCZECH, TAKIEJ WERSJI JESZCZE NIE WIDZIAŁEM, TROCHĘ KOSZTOWAŁO ALE PRZY GAZIE I SPALANIU NA PODANYM POZIOMIE TO PRZY TAKICH OSIĄGACH NIE WIEM CZY JEST COŚ LEPSZEGO.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WSZYSTKO OK!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyny mankament w SUBARU to tendencja do wichrowania się tarcz hamulcowych. ten typ podobno tak ma.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 209KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback II 3.0 209KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback II