Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover Facelifting

Smok, 6 lat temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV I Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : To bardzo pozytywne zaskoczenie!
5,0
Całokształt
Jak widzę dowolny człowiek może tu wpisać wszystko, stąd zapewne to auto ma tak niedorzecznie niskie oceny u "niektórych". Uzytkuję to auto od czerwca i muszę powiedzieć że jest świetne, wręcz skrojone dla mnie jak na miarę. Doskonały napęd na 4 koła, duży prześwit i świetne prowadzenie czyni z niego idealny samochód na bieszczadzkie szutrówki, błota i podjazdy i na kręte podkarpackie asfaltówki :-) XV to rzadki samochód na polskich drogach ale jednak bardzo niedoceniany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy przy niskich obrotach, przy wyższych miłe mruczenie.
4,0
Skrzynia biegów
Charakterystyczny "klik", precyzyjna ale przenosi drgania napędu na dźwignię, stąd 4 a nie 5.
5,0
Układ jezdny
Znakomity, symetryczny AWD. Klasyka u Subaru i nie jest to tylko marketingowa ściema tylko efekt ciężkiej pracy ich inżynierów. I czuć że warto było!
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się czego przyczepić.
5,0
Ergonomia
Spory jak na moje potrzeby bagażnik. Uchwyty na napoje mogłyby być w innym miejscu, trochę przeszkadzają w zmianie biegów a te w drzwiach są z kolei nieco za nisko. Ale to drobiazgi w sumie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja nieco zaskakuje i jest skomplikowana. Dwie strefy, Full auto, Auto, Nie auto :-), nawiewy zmieniają się same. Czasem trudno to ogarnąć. A może powinienem przeczytać więcej instrukcji. Ale jednak 4/5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu :-)
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych obrotach słychać silnik, na autostradzie jest już dosyć głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na benzynowy silnik 2.0, nie jest najgorzej, średnio 7.0/100. Do tej pory żadnych napraw nie przechodził.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena wydaje się wysoka, myślę że trzeba pytać o rabaty, ale nabywca ostatecznie przekona się że ten samochód przy swoim świetnym napędzie i zawieszeniu warty jest swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic do tej pory sie nie wydarzyło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic do tej pory sie nie wydarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru XV I Crossover Facelifting