Silnik
: choć po 12 latach zaczął podbierać nieco oleju, działa super i bez zarzutu - tak na benzynie jak i na gazie. super ekonomiczny, jak na wiek i pojemność bardzo dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: największy minus auta. niektóre częsci sie sypia.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo elastyczny silnik, bez problemu radzi sobie w górzystym terenie, brakuje mu troszkę mocy do wyprzedzania.
5,0
Skrzynia biegów
chodzi idealnie, bez najmniejszych oporów, biegi wchodzą dość krótko, płynnie, cichutko (16 lat, 230000km - bez najmniejszego remontu)
5,0
Układ jezdny
w samochodzie można się czuć bardzo pewnie, płynnie bierze zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
jak w szklarni. wszystko widać w koło.
5,0
Ergonomia
jak najbardziej poprawnie. wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet w porównaniu z o wiele świeższymi autkami, para z szyby znika w moment. silne dmuchawy, wielopunktowy nawiew. skuteczny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeśli chodzi o przód, to jak w klasie wyżej. z tyłu poprawnie, aczkolwiek wyższa osoba może popierać sufit.
3,0
Wyciszenie
tutaj gorzej. silnik słychać, szum wiatru, opony. jak cabrio ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,5 l/ 6,5 l jeżdżąc w dwie osoby (zazwyczaj). na rynku jest mnóstwo zamiennikow, z ktorych mialem okazje korzystac jeden raz w czasie awarii (sworznie). koszty czesci eksploatacyjnych (zamienniki) niskie, gorzej z autoryzowanym serwisem
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 88KM 65kW
[l/100km]