Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Dyna I

15 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 88KM 65kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Dyna I 3.0 D-4D 88KM 65kW 2001-2009 - Oceń swoje auto
3,00
22% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Samochód ciekawy, dość tani w eksploatacji, moim zdaniem sporo lepszy od swojego koreańskiego odpowiednika - Kia K. Jeżdżę nim ponad 2 lata i jak do tej pory nie mam na co narzekać. 3 litrowy silnik (UWAGA SILNIK MA MOC 109KM, BŁĄD W DANYCH NA STRONIE) daję rade zarówno w długich jak i krótkich trasach, a użyte do produkcji materiały posłużą wiele lat. Główne wady to dość mało miejsca w kabinie kierowcy, mała ilość schowków i ubogie podstawowe wyposażenie. Jednak jako typowy wół roboczy spisuje się bardzo dobrze.
Wrażenia
3,0
Silnik
3.0D4D 109KM silnik sprawuję się dobrze, jednak bez specjalnej rewelacji. Kultura pracy dobra, spalanie dobre choć zawsze mogło by być niższe. Lubi wyższe obroty. W sumie nie mam się do czego przyczepić.
3,0
Skrzynia biegów
Pracuje poprawnie, chociaż czasami biegi ciężko wchodzą.
3,0
Układ jezdny
Tutaj bardziej 3+ niż 4 no ale niech będzie. Samochód nie DUŻYCH lubi przeciążeń (wersja ze skrzynią). Zawsze mogło by być lepiej ;)
Komfort
3,0
Widoczność
Lepsza niż w Kia K2900.
3,0
Ergonomia
Samochód typowy wołek roboczy. Praktycznie 0 bajerów w podstawowej formie wyposażenia. Jeśli chcesz mieć radio i klimę musisz dopłacić (nie jest to jednak jakaś duża kwota) Największym minusem jest BARDZO MAŁA ilość schowków. Trochę to denerwuje. Reszta jest w porządku tzn wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima pracuje tak jak pracować powinna, ogrzewanie to samo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No właśnie.... W samochodzie ilość miejsca jest jak by to powiedzieć, NIEWIELKA ;) Jazda w dłuższą tracę samemu jak najbardziej, jednak w 2 osoby będzie trochę niewygodnie. Trzeba się przyzwyczaić. Fotele sprzyjają dłuższej trasie.
3,0
Wyciszenie
Nie jest to limuzyna ale specjalnie głośno tez nie jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwa zużywa tyle ile powinien, chociaż mógłby troszkę mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za nówkę trzeba dać ok 70 tyś, jest to ok 5 tyś więcej niż za Koreańczyka ale OPŁACA się. Samochód jest większy, silniejszy i bardziej elastyczny. Jakość wykonania i użytych materiałów też jest lepsza.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go ponad 2 lata i jak do tej pory, żadnej nawet najmniejszej usterki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go ponad 2 lata i jak do tej pory, żadnej nawet najmniejszej usterki.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Dyna I
Aktualnie przeglądasz Toyota Dyna I