Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Highlander III

Bigi, ponad rok temu
Silnik 2.5 248KM 182kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ się spokojnie w mieście- bardzo zwrotny. Teraz minusy: Największa wada hamulce. Toyota zna sprawę i już 3 raz będą wymieniać tarcze+klocki. Obecnie ma być wykonany jakiś większy zakres wraz z zaciskami itp. Serwis rozkłada ręce i mówi że Toyota zna sprawę i pracuję nad tym. Uważam że powinni oficjalnie ogłosić że samochód ma wadę fabryczną a nie zachowują się cicho. Druga wada to chybocząca kanapa drugiego rzędu. Każda studzienka czy dziura powoduje hałas rozklekotanego metalu. To jest słabe. Będzie ponownie pięć gwiazdek jak rozwiążą problem hamulców ponieważ tu chodzi o bezpieczeństwo użytkowników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo oszczędny. Mistrz podróży
5,0
Skrzynia biegów
Mam w drugim samochodzie DSG a obecnie lepiej mi się jeździ Toyotą
3,0
Układ jezdny
Resorowanie na plus. Hamulce na wielki minus
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie jest super
5,0
Ergonomia
Już się do wszystkiego przyzwyczaiłem i jest bardzo dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima na plus. Ogrzewania jeszcze nie wykorzystywałem. Gwiazdka mniej za słabo wentylacje w trybie Auto podczas opadów deszczu. Szyby parują. W Mondeo było to lepiej rozwiązane. Wycieraczki, światła i wentylacja w trybie Auto - podczas deszczu włączały się wycieraczki, przy większej częstotliwości ich użycia włączały się światła mijania a wentylacja przestawiała się na większy nadmuch na przednia szybę. Inni mogą się tego uczyć od Forda
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy raz na 2,5 tygodniowe wakacje jechałem bez boksa
5,0
Wyciszenie
Jest cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja płaciłem niecałe 260 tys i to była cena adekwatna. Obecnie zdrożał chyba z 50 tys. a to już jest przesada
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chybocząca kanapa drugiego rzędu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce - to jest skandal aby wypuścić do sprzedaży samochód z taką wadą

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 248KM 182kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Highlander III