Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting

Daniel C., 4 lata temu
Silnik 3.0 D-4D 171KM 126kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
auto sprawuje sie absolutnie bezawaryjnie w kazdych warunkach,posiadam je od nowego,uzywam je do ciagniecia mojej łodzi,przyczepy kempingowej oraz przyczepy transportowej (czasami zabieram moje drugie auto (vw kübelwagen)na pokazy klasykòw,po całej Europe wiec łatwiej i szybciej na przyczepie)Auto w 100% odzwierciedla I dorasta do swojej opinii.Przeroslo moje oczekiwania.Wiem ze ja i moja rodzina mozemy na nim polegac w 100%,predzej piekło zamarznie niz go sprzedam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Podstawowe czynnosci utrzymania silnika takie jak: wymiana oleju,czyszczenie wstępnego filtra pyłu i wilgoci itp sa bardzo proste,bardzo duzo pomocy mozna znzlezc w internecie,auto z zalozenia ma byc latwe do wykonania podstawowego servisu w trudnych warunkach wiec z minimalna wiedza techniczna i checia mozna duzo zrobic.
5,0
Skrzynia biegów
Automat jest super I działa bardzo kulturalnie takrze pod obciazeniem.
5,0
Układ jezdny
Toyota Hilux wiec coz moge jeszcze dodac?!
5,0
Karoseria
Zadnych problemòw z lakierem lub rdza (do tej pory) jest 2019 a ja mam auto od 2012,nie garazowane,zero rdzy.Moim zdaniem przedni zderzak schodzi za nisko,dramatycznie ogranicza kàt natarcia.Poniewaz uzywam mojego hiluxa do pracy (pole,las oraz ciagniecie przyczep)dolna czesc przedniego zderzaka to praktycznie wspomnienia,nie ma to wplywu na cokolwiek poza estetykom.Czuje se wiem o co poprosze w liscie do Swietego Mikolaja w tym roku (stalowy zderzak(moze nawet z wyciagarkom..))
Komfort
5,0
Widoczność
To jest pickup wiec jest jaka jest jednakze moj van mial gorsze(vw transporter blaszak)pole.zaleta sa naprawde duze lusterka .
5,0
Ergonomia
Lata doswiadczen w budowie tego modelu mowia same za siebie to auto ma być I jest moim narzedziem w codziennej pracy i wjechac gdzie moje miejskie auto tylko sni aby pojechac,ergonomia jest bardzo dobra,naprawde nie zauwazylem aby "cos" mnie denerwowalo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Serio...wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Moja wersja to double cub,zaprojektowana na 5 osob ale ja bym powiedzial ze 4 podrozuja w komforcie(jak w wiekszosci aut.)Paka jest zabudowana specjalnie zaprojekrowanà nadbudòwka aby przewozone rzeczy nie mokły.Najczesciej jednak podròzuja tam moje dwa Rottweilery, majà tam posłania i uchylne okna.Obydwa psy wchodzà tam z ochotà i nie smierdzà mi w kabinie
5,0
Wyciszenie
Jak na auto robocze jest super,zrobilem trase z Devonu (U.K. ) do Poznania (PL)w dwa dni (nie jestem zawodowym kierowca) I było komfortowo.silnik naprawde ma bardzo wysokà kulture pracy i wyciszenie jest tez adekwatne.Moje opony BFgoodrich KO2 robia wiecej hałasu niz silnik lol
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jak dotàd nie naraziło mnie na zadne niespodziewane koszty,podstawowe serwisy kazdy jest w stanie zrobic( olej,filtry) sam jesli ma checi,czas i jaki kolwiek zmysl techniczny lub minimalne doswiadczenie,jasne ze auto jest naszpikowane elektronikà ale ona działa i sie nie psuje,jesli narzekasz na elektronike w toyocie to albo masz pecha albo nigdy nie miałes francuskiego auta.Wazna jest geneza tech aut,one majà działac od pustyń do lodowcòw i to robiã,nie jest to auto miejskie wiec jezeli uzywasz go zgodnie z przeznaczebiem to z mojego doswiadczenia nie ma lepszego i tañszego w uzyciu pickupa ( Isuzu D-max staje sie naprawde godnà uwagi konkurencjà,jeszcze nie teraz ale moze wkròtce)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dostaniesz dokładnie to za co płacisz,sa tańsze pickupy na rynku ale one sà tańsze z ròżnuch powodòw,Ja nie mogę sobie pozwolić na zawodność "z ròżnych powodòw",Hilux mnie nigdy nie zawiòdł.Co roku spedzam wakacje bàdz to na Islandii lub Afryce Pòłnocnej i hilux zawsze ciàgnie przyczepe campingowà 100%niezawodnie,tak samo praca w terenie.Zobaczcie kto uzywa tych pickupòw na skale światowà- UNICEF,wszelkie zawodowe grupy ekspedycyjne,ratownictwo..Isis,lista idzie w nieskonczoność,myśle ze oni sie nie mylà I nie kupili hiluxy bo sà tanie lecz oczekuja ponadprzecietnej niezawodności...ciekawe?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To tylko moja preferencja i nie wiem gdzie ja wpisac wiec idzie tutaj.tylna kamera jest fajnym gadgetem ale przydatna jak wiosła w rowerze ,tylne czujniki zbliżeniowe lub połàczenie obu było by praktyczniejsze.Mam pogięty tylny zdeżak bo słupek stał poza widokiem kamery( cofanie w nocy) i poza widokiem w lusterku,czujnik by go wykrył.To tylko moja osobista preferencja nic wiecej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO jak dotàd.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 171KM 126kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting