Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Darek, ponad rok temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Naprawdę fajnie jeździ, na śliskim też czuć, że auto dobrze trzyma tor jazdy
Inne : Lusterko wsteczne zamienne z kamerą,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Brak ochrony akumulatora. Włączyć w upał na 25min same akcesoria (czyli włączenie bez silnika) i może się okazać, że auto już nie jest do uruchomienia. Akulutor trakcyjny nałądowany w 80%, a samochód oznajmia , że ma błąd układu i się nie uruchomi. Zdarzyło mi się to już dwa razy, brak ochrony potwierdził serwis podczas małego przeglądu..
3,0
Całokształt
Auto cały czas mi się podoba, ale posiada kilka fatalnych wad. Bardzo słabe wyciszenie, mały zasięg i brak ochrony przed rozładowaniem akumulatora zwykłego. Wyjazd pod namioty, albo na łono przyrody jest w tym momencie wysoce ryzykowne, że bez pomocy nie da się wrócić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczający do tej masy auta. Słabo wyciszony
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo plynna praca bezstopniowej skrzyni, jedyna wada to przy większym przyśpieszaniu włączanie silnika na "optymalnych" głośnych obrotach, ale to bardziej wada słabego wygłuszenia.
5,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi, nie ma jakiś mankamentów, stukotów, itp.
5,0
Karoseria
Po prostu śliczna
Komfort
5,0
Widoczność
Raczej dobra
3,0
Ergonomia
Tyle kamer, ale przedniej jakiś debilny klin. Jestem dosyć wysoki, stojąc blisko świateł można by było wudzieć sygnalizacje uliczną w kamerze, ale jej jakość jest za słaba. Gniazdko połączenia USB (nie ładowarki, ale połączenia z komputerem) jest za ładowarką indukcyjną, więc jeśli chę korzystać z android auto to mam kable plątające się po kokpicie. Dźwięk przez zestawu JBL też d. nie urywa. Brak rolet na oknach pasażera, brak mocowań haczyków w bagażniku - raczej standard w europejskich autach. Kamera w lusterku wstecznym jest fenomenalna, super opcja. Wentylowanie przednich foteli jest fantastyczne, brakuje z tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie eko w zimie parują szyby, a zwłaszcza z tyłu. Ogrzewanie i wentylacja przednich foteli bardzo dobra. Brakuje wentylacji drugiego rzędu foteli. Brakuje wentylacji ze słupka w drugim rzędzie, w środkowym tunelu to za mało.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylna kanapa to wielki akumulator więc to wymusza konfigurację tylnego siedzenia. Auto dla czterech osób, piątej nie będzie wygodnie. W tylnym podłokietniku brakuje klapki aby można było wsunąć coś długiego, np. narty.
1,0
Wyciszenie
Tragiczne, auto powyżej 110 po prostu mocno szumi, słabe wyciszenie komory silnika, co przy wyprzedzaniu skutkuje nieprzyjemnym wyciem. Szyberdach w pozycji uchylnej podczas jazdy tłucze się jakby miał się rozpaść. okolice ładowarki indukcyjnej skrzypią. Serwis w tych kwestiach jest bezradny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto za młode na taką ocenę, same przeglądy i paliwo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za niewiele więcej można mieć bardziej przemyślane auto,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne skrzypienia wewnątrz, po za tym nic się nie psuł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz rozładowania akumulatora nic się nie działo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV