Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Tundra II

Rico, 8 lat temu
Silnik 5.7 381KM 280kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Tundra II 5.7 381KM 280kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : wielki /,mocny niezawodny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
Inne : brak
Inne : brak
5,0
Całokształt
Dla mnie super,wielkie auto, szybkie, mocne ,dokladnie tego oczekiwalem.Moglo by miec TRD ale tosobie sprawie sam. Komfort dla kierowcy i pasazerow bardzo dobry choc mam wersje SR5 .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mam 4.6L fabryczny bez jakichkolwiek zmian,nie mam nawet TRD a raczej szkoda ze nie mam. To jest ekonomiczna wersja silnika 5,7 L i pali podobno mniej niz protoplasta .ma 310KM
5,0
Skrzynia biegów
Automat 6 cio biegowy z opcja holowania lub ciagniecia,w zasadzie nie ma do czego sie doczepic wszystko dziala jak trzeba.Polecal bym dokupic sobie Multi-system Scanner w moim przypadku i905 co pozwoli wam podpiac sie do komp.i sprawdzic usterki jakie silnik ma lub mial.
4,0
Układ jezdny
Naped na dwa ,na cztery szybko i na cztery wolno czyli teren. Jednak wlaczenie napedu na 4 high powoduje zawezenie promienia skretu i to trzeba wiedziec.
Komfort
4,0
Widoczność
I tu jest chyba jedyny problem,trzeba sie przyzwyczaic i trzeba uwazac. Jest wielka wysoka ma duze lusterka ktore swietnie pomagaja w widoku do tylu i skutecznie zaslaniaja pole widzenia przez boczne szyby.
5,0
Ergonomia
Trzeba wiedziec ze nie jest to limuzyna choc ma wymiary limuzyny 6m. Pomimo to wszystko jest na swoim miejscu i przemyslane,nawet klamki w drzwiach mozna otwierac w rekawiczkach gdyby uzywal auta budowlaniec.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko dziala doskonale ,szyby odparowuja momentalnie,chodzi bardzo dobrze i rownie dobrze nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rzad siedzen bardzo dobrze,moze z wyjatkiem tego dodatkowego siedzenia kolo kierowcy/mam wersje 6 miejscowa/ w tym dodatkowym fotelu trzeba polozyc nogi na tunelu i to na dluzsza mete wygodne nie jest.Tylni rzad jest w zupelnosci wystarczajaco.
4,0
Wyciszenie
Moglo by byc ciszej szczegolnie przy wysokich predkosciach ponad 160
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brak dokladania ze wzgledu na usterki,usterek brak -tylko jedna zarowka do swiatel stopu-6 euro. Jedyne koszty wiaza sie z paliwem ale z tym akurat sie liczylem.
5,0
Stosunek jakość/cena
jak dla mnie swietnie,wiadomo ze tanie rzeczy sa lipne najczesciej wiec nie ma co liczyc ze bedzie to tanie auto ale wiadomo ze jak to Toyota jest najlepsza :) .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko nalot rdzawy na wewnetrznej stronie chromowanego zderzaka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 381KM 280kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Tundra II