Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Cross

Marek, ponad rok temu
Silnik 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,36
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Autko prezentuję się dobrze. Wykonanie trochę powyżej średniej. Za ta cenę zaoszczędzili na tapicerce - twarda, szczególnie podłokietniki w drzwiach i pomiędzy fotelami. To moja pierwsza hybryda i jestem mile zaskoczony jej sprawnością. Polecam autko dla osób które nie szukają limuzyny ale oszczędnego i skrojonego na miarę samochodu
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo sprawny chociaż trochę głośny.W jeździe po autostradzie i w górach używać trybu Power, zupełnie zmienia kulturę pracy
5,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutu, wcześniej jeździłem automatami starszej i nowej generacji. W dobie korków i zapełnienia miast super.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi i słucha kierowcy,
4,0
Karoseria
Kształt ciekawy jednak ilość załamań i przetłoczeń dostarcza benedyktyńskiej pracy podczas mycia, kto spróbuje ten wie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoki z kabiny do przyjęcia tylko ten telewizor na kokpicie zasłania ważną część drogi.
4,0
Ergonomia
Wszystko fajnie tylko przez miesiąc szukałem klamki w drzwiach producent tak ją wpasował jakby był przekonany że nie będziemy wysiadać zachwyceni całością.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie tylko jest mało trybów konfiguracji nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń nawet wystarcza mam 182 cm podobnie żona i jeśli można ustawić komfortowo fotele nie przeszkadza bagaż na tylnej kanapie to wygoda jest.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie to pięta Achillesa. Silnik na autostradzie trochę ciszej w trybie Power ale wiatr w słupkach i szybach bocznych zaskakuje melodyjnością. Jechałem blisko 700 km autostradą i można przywyknąć radio pomaga.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda w mieście 4,0 można lepiej , autostradą Tatry średnio do 4,7 autko załadowane. Denerwująca pojemność zbiornika paliwa, tankowanie trzeba planować z wyprzedzeniem. W dobie rozbudowy sieci dróg zdarzają się odcinki bez żadnej stacji paliw.
4,0
Stosunek jakość/cena
W cenie i wykonaniu widać palce księgowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
4,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris IV Cross