Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

sedael, 3 lata temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : To mój pierwszy automat... Nie wracam do manuala :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Czujnik do adaptacyjnego tempomatu - mógłby mieć jakąś grzałkę czy coś i by było lepiej...
5,0
Całokształt
Najlepszy samochód jakim dotychczas jeździłem
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na to auto w zupełności wystarczający. Świetna dynamika i rozsądne spalanie paliwa. Ma też bardzo przyjemny dźwięk podczas mocniejszego przyspieszania.
5,0
Skrzynia biegów
DSG to król automatów, biegi zmienia błyskawicznie. Niezależnie czy zwalniamy, czy przyspieszamy robi to co ma robić (pamiętamy, że do dwie skrzynie i "druga" czeka z włączonym innym biegiem...)
5,0
Układ jezdny
Nie mam się do czego przyczepić. Nawet na śliskiej nawierzchni trzyma się drogi. Oczywiście napęd na przód nie wyratuje nas z każdej opresji, ale elektronika dobrze tutaj reaguje - nie przesadza...
4,0
Karoseria
Nie mam większych zastrzeżeń. Jedynie tylne lewe drzwi potrafią na zawiasie zatrzeszczeć - pomaga WD40, ale na krótko.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu widać idealnie, słupki przednie nie przeszkadzają. Widoczność do tyłu też bez zastrzeżeń. Dodatkowa kamera wspomaga parkowanie.
4,0
Ergonomia
Nie mam niestety foteli ErgoActive, ale mimo to jest bardzo wygodnie. Największa wpadka, której absolutnie nie rozumiem to linie na kamerze cofania. Nie skręcają jak koła. Co ciekawe na diagramie czujników parkowania takie linie są - więc technicznie to jest po prostu niedopracowane... Drugie auto (Opel Astra) starsza o 5 lat ma linie dynamiczne...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto wyposażone w system filtrowania powietrza z automatyką. Nie trzeba jeździć cały czas z zamkniętym obiegiem - auto kontroluje jakość i jest super. Zimą wolno się nagrzewa - ale to typowe dla samochodów bez elektrycznej nagrzewnicy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu dobrze, ale zawsze mogłoby być więcej miejsca...
5,0
Wyciszenie
Do 120 jest dość cicho, szczególnie na 7-biegu. Jedyne hałas opon słychać. Mogłyby być cichsze...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto służbowe więc poza myjnią nic mnie nie kosztuje, ale patrząc na spalanie i ogólny komfort jest bardzo dobrze. Jak miałbym go kupić - to bym kupił
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystkie auta drożeją... i to strasznie. Kilkanaście lat temu za dobrze wyposażonego Focusa TDCi płaciłem 60 tys. Ten Golf w topowej wersji kosztował bagatela 120 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyne co denerwuje. To czujnik adaptacyjnego tempomatu. Wystarczy trochę śniegu i lodu na nim - i nie działa. Co gorsza odcina tempomat... a szkoda, bo sam tempomat mógłby działać :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd brak - ale to auto ma dopiero rok...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting