Silnik jest bardzo dobry. Dynamiczny i oszczędny. \"Ale\" można mieć do kultury pracy tyle że mamy tu trzy cylindry więc sprawa jasna. Najlepsza chyba jest żywotność tej jednostki. Mój egzemplarz przejechał 270tyś. Turbosprężarka nie była nawet regenerowana a auto nie \"kopci\". Samochód jest na bieżąco serwisowany zgodnie z zaleceniami VW
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest kiepska. Nieprecyzyjna i niestety nie wytrzymuje tego co silnik. Moja kwalifikuje się do wymiany - ciężko wchodzi 4 i 3. Poza tym głośna praca i szarpanie.
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie się prowadzi, twardo trzyma się zakrętów i przede wszystkim zawieszenie jest wytrzymałe.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Tak jak w każdym niemieckim aucie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rade.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest trochę ciasnawo.
3,0
Wyciszenie
Jak w małym dieslu- bez rewelacji. Do 120km/h jest znośnie ale powyżej huczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo takiego przebiegu spalanie utrzymuje się na dobrym poziomie. W mieście 6,raczej przy ciężkiej nodze. W trasie ok. 4 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik nie do zdarcia. Wnętrze dzięki dobrym materiałom wygląda jak nowe. Denerwujące są elementy pokryte silikonem, który z nich \"złazi\". Mimo tak dużego przebiegu, o dziwo, nic nie skrzypi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]