Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 II Sedan

tomsa, 13 lat temu
Silnik 2.0 T 203KM 149kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo S60 II Sedan 2.0 T 203KM 149kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest bardzo optymalny i nie pali aż tak dużo
4,0
Całokształt
To tylko przeciętne auto za grubą kasę. Niestety.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dwa litry i 203 KM w zupełności wystarczy. Bardzo elastyczna jednostka, miły choć nie tak sportowy dźwięk silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Automat bardzo wydajnie przenosi moc na koła. Mam wrażenie, że już coś złego dzieje się z tym powershitem. Kinkanie zaczęło się już po 5000 km.
4,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowy lub bardzo sportowy w zależności od wyboru. Niestety nie można zamówić napędu na 4 koła wraz z silnikiem 2.0T a szkoda. W stosunku do poprzedniego S60 jest za bardzo dopracowane - na pewno się popsuje, bo już coś słyszę w prawym przednim zawieszeniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Normalna jak na auto niskie. Nie można narzekać.
4,0
Ergonomia
Za kierownicą wszystko jest po toczydłowemu, czyli mnie nie przeszkadza, ale są elementy bez sensu lub dla szpanu, jakby to ktoś ujął. Trochę denerwuje mdły kolor podświetlenia - jak w taniej skodzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzenia nie przetestowałem, ale pewnie działa dobre. Za to teraz w mrozach i śniegach wileńskich czuć, że nie grzeje tak jak poprzednik - jest za mało dogrzany. Wychładza go powyżej prędkości 120km/h przy mrozie -20 st. Kurtka i cipłe spodenki obowiązkowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wygodnie, nie narzekam chociaż spodziewałem się czegoś innego. Dobra rada - nie kupujcie auta tylko po jednej jeździe próbnej. Zróbcie drugie podejście i nie pozwólcie by obsługiwała was (panowie) panie sprzedawczyni, bo to zaśmieca umysł i zaburza racjonalny wgląd w sens kupna auta.
5,0
Wyciszenie
Tutaj nie mam zastrzeżeń, chociaż radio Premium słychać bardzo dobrze nawet 50m od auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zrobiłem autem 8000 km w jeden miesiąc i to benzynowym. Spalanie tego auta jest jak najbardziej na miejscu. Po 15 tankowaniach pali w mieście maksymalnie 13 litrów po trasie 9. Chociaż można spalić mniej. Staram się jeździć ekonomicznie, ale tylko ze względu na shitową skrzynie powershit która zaczyna klikać. Prowadzę zapisy na http://www.motostat.pl/vehicle-stats/26171
3,0
Stosunek jakość/cena
Za ponad 200 tyś złotych można żądać, czegoś więcej. Żałuję, że nie wybrałem Suva BMW, auto jako chińska wyróbka nie jest tyle warte. Niestety to nie jest już volvo - to skośnooki wyrób auto podobny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać nic na razie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czekam aż popsuje się skrzynia powershit. To nie pierwsza moja skrzynia, która tak puka. W nowych wieśvagenach DSG ma podobno to samo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S60 II Sedan