Szukaj

Alfa Romeo Giulia II Sedan Facelifting 2023 2.0 GME Turbo 280KM 2024 VELOCE 2.0 GME 280 KM Q4

252 900 PLN
Alfa Romeo
Giulia
2024
benzynowy
280 KM
Alfa Romeo Euromobil - Warszawa
Warszawa, Krasnobrodzka 5
Rocznik 2024
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Typ nadwozia sedan
Kolor biały

Informacje o samochodzie

Numer oferty: WBN00010AR


Dodatkowe informacje:

Numer karty stockowej: WBN00010AR

Alfa Romeo GIULIA w wersji VELOCE  z silnikiem 2.0 turbo o mocy 280 KM MY2024

Lakier metalizowany biały - Moonlight pearl . Skóra naturalna czarna, fotele sportowe.

Skrzynia biegów automatyczna, napęd  Q4. 

Samochód objęty jest gwarancją na 2 lata.

Rok produkcji 2024, auto nowe niezarejestrowane, bez przebiegu.

Cena katalogowa: 290 750 zł BRUTTO

Cena po rabacie: 252 900 zł BRUTTO

Najniższa cena z ostatnich 30 dni : 252 900 zł BRUTTO

Oferta ważna z finansowaniem i ubezpieczeniem dealera.

Zapraszamy do kontaktu:

Maciej Skowron

tel. 667-071-270

mskowron@pgd.pl

Tomasz Bochenek

tel. 667-071-781

tbochenek@pgd.pl

Wyposażenie dodatkowe zawarte w cenie:


Pakiet Techno
• System kontroli prędkości - Intelligent Speed Control
• System asystenta ruchu na autostradzie - Highway Assist Sytem (HAS)
• System asystenta ruchu w korku - Traffic Jam Assist
• Alarm fabryczny


• Dach przeszklony, rozsuwany elektrycznie
• Pakiet Premium Sound Theatre
• 4H0: Deska rozdzielcza obszyta skórą
• 4JF: System audio obejmujący 14 głośników w tym subwoofer
- 900 Watt wzmacniacz
- 13 głośników (4x165-mm, 50 Watt, 5 x 80-mm 25 Watt, 4x25-mm 20 Watt)
 - subwoofer 180 mm x 250 mm, 50 Watt
• Lakier metalizowany biały - Moonlight Pearl
• Podkładka pod tablice rejestracyjną

Wyposażenie standardowe:

03V - Podsufitka w kolorze czarnym
051 - Automatyczne włączanie drogowych świateł z czujnikiem zmierzchu
0YP - Aktywny czujnik martwego pola
110 - Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy
136 - Elektryczna regulacja fotela kierowcy, 6-stopniowa z pamięcią ustawień
140 - Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
156 - Wykończenie wnętrza w aluminium
18Q - System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy
195 - Dzielona 3-miejscowa, tylna kanapa w proporcji 40:20:40
19W - Klosze tylnych lamp w ciemnym wykończeniu
1D8 - Gałka automatycznej skrzyni biegów obszyta skórą
316 - Kamera cofania
321 - Koło kierownicy i gałka skrzyni biegów obszyte skórą techniczną
347 - Czujnik deszczu
384 - Air Quality System
396 - Maty podłogowe (przód/tył)
3CX - 19" Felgi aluminiowe Sport Design Dark Glossy - opony letnie o różnym rozmiarze Klasy B
3KJ - 12.3" wirtualny cyfrowy wyświetlacz zegarów TFT
3KL - Reflektory główne Full LED w technologii Matrix
410 - Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
41X - System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy
44B - Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe
4CS - Aluminiowe nakładki na pedały
4WE - Łopatki w kolumnie kierownicy do zmiany biegów do skrzyni automatycznej
500 - Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera
505 - Poduszki powietrzne przednie boczne
508 - Czujniki parkowania przednie i tylne
55B - System hamowania Autonomous Emergency Brake
57E - Zamek centralny sterowany pilotem
5BH - Przyciski sterowania radiem i telefonem na ramionach kierownicy
5FE - Ciemne podwójne końcówki rury wydechowej
614 - Kurtyny powietrzne boczne
64L - Lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne
693 - Nawiewy powietrza na tylną kanapę
6DZ - Tylny zderzak z dyfuzorem
6HQ - Naklejka Hallo Alfa Romeo na tylnej szybie z informacja o infolinii Alfa Romeo
6YL - Kołpaczki między śrubami w wykończeniu ciemnym
83Z - Zewnętrzne podświetlenie klamek drzwi
858 - Instrukcja obsługi w języku polskim
8EW - System Apple CarPlay/Android Auto
9YP - System Uconnect Nav z nawigacją fabryczną i z wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 8.8
B23 - Pakiet Veloce AWD
CDE - 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasażera
GTD - Podgrzewane składane lusterka zewnętrzne boczne
GX4 - System Keyless Entry - bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi
JKJ - Automatyczne włączanie świateł mijania i drogowych
LAS - System utrzymywania pasa ruchu
LCA - Podświetlenie białe ledowe strefy stóp, wewnętrznych klamek drzwi
MFF - Przedni grill w kolorze ciemnym
NH3 - Tempomat adaptacyjny - ACC
RDG - U-Connect Services, wbudowany moduł zarządzający aplikacją My Alfa
RFX - Ładowarka bezprzewodowa pod łokietnikiem
RS3 - Centralny tunel z 1 portem USB
RS9 - System DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych
RTK - U-Connect Services, aplikacja My Alfa
SJB - System rozpoznawania znaków drogowych TSR

Zapraszamy do naszego salonu na jzadę próbną.


Bezpieczeństwo:

Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kolumna kierownicy – załamująca się przy zderzeniu czołowym, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, TPMS, ESC, BLIS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Poduszki powietrzne boczne tylnego siedzenia, Tempomat, Aktywny tempomat, Pre-Collision Assist , Immobilizer, System kontroli cisnienia w oponach, Sygnalizacja niezapiętych pasów, Adaptacyjne światła drogowe, Ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Rozpoznawanie znaków drogowych, Funkcja wzywania pomocy


Nadwozie:

Szyberdach, 19" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Elektrycznie regulowane okno dachowe, Dach panoramiczny, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Kierownica pokryta skórą, Podgrzewana kierownica, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Skórzana tapicerka foteli, Filtr przeciwpyłkowy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik ciśnienia w oponach, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Automatyczne światła z funkcją follow me home, Kamera cofania, System Start/Stop, Przycisk Start/Stop, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Eco Mode , Światła awaryjnego hamowania, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 643 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
4,9
~Bartosz
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Auto wybitne . Pod względem prowadzenia - lepsza bajka. Idealne auto dla kierowcy - prowadząć czuje sie że auto słucha każdego ruchu rąk . Silnik reaguje w każdym zakresie obrotów . W trybie D - diabeł . Z 200 niskim kosztem można zrobic 300koni ... wtedy to diabeł wcielony . Jedyny minus to szybko zjada opony . Spalanie - cos ponizej 10l mozna wsadzic miedzy bajki - 10 l przy dynamicznej jezdzie jest zawsze (energiczne ruszanie z pod...
4,4
~Hrabia_Woland
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Wspaniałe auto. Już w czasie jazdy testowej wiedziałem, że to jest to. Normalnie chemia ;) Silnik, skrzynia, prowadzenie, wygląd, jakość wykończenia, na Giulie można patrzeć bez końca. Jedzie jak przyklejona do asfaltu, układ kierowniczy jest bardzo czuły i praktycznie nie ma luzu, jak ktoś wcześniej jeździł bardziej "komfortowo" zestrojonym samochodem to może się zdziwić, ale trzeba przywyknąć, potem to już refleksja jak można jeździć...
4,8
~d.alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.2 JTD 180KM 132kW
Wg mojej opinii, Alfa Romeo Giulia to auto kompletne. W każdej wersji ma znakomicie zestrojone zawieszenie i układ kierowniczy, doskonale zaprojektowane wnętrze i wystarczająco mocne silniki. Giulia została zaprojektowana wspólnie przez inżynierów Maserati i Ferrari. To widać i "czuć". Tu jest bardzo zaawansowane, aluminiowe zawieszenie przednie i tylne, karbonowy wał napędowy, częściowo aluminiowe poszycie nadwozia. Wnętrze jest wykonane z...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Giulia