Szukaj

Audi A3 8P Hatchback 3d 3.2 VR6 250KM 2004 A3 8P 3,2VR6 LPG S-tronic QUATTRO Bose Lopatki Skóry Tempomat NAJTANIEj!

22 000 PLN
Audi
A3
2004
benzynowy z lpg
250 KM
+48
SOSNOWIEC (woj. śląskie)
Rocznik 2004
Przebieg 320 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 250 KM
Pojemność silnika 3 200 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, CD, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Sprzedame fenomenalny i nietuzinkowy samochod jakim jest Audi A3 8P z silnikiem 3,2vr6 (+ instalacja LPG) w polaczeniu z automatyczna skrzynia S-tronic i napedem QUATTRO. Jazda tym autem to czysta przyjemnosc i mega frajda.

Auto bardzo ladne, cudownie jezdzi. Swietne wyposazenie, naglosnienie BOSE, aktywny wydech, Łopatki F1, tempomat, czujnik deszczu/zmierzchu, navi, Klimatronik, Skórzana tapicerka...

Pod koniec Sierpnia zalozylem nowiutkie kompletne hamulce (tarcze/klocki) przod i tyl.

Przeglad oraz OC do polowy 2024r. Auto w ciaglym uzytku.

Mega cena z uwagi na to, ze quatro raz działa raz nie. Zaczelo sie tak dziac przy ostatnich roztopach. Raz się odpali auto i działa, kolejny raz swieci kontrolka trakcji i nie działa, blad jest sporadyczny. Póki co zima nie mam warunków więc nie będę tego robil, prawdopodobnie trzeba wyczyścić wtyki do sterownika ale do tego trzeba podnosnik. Nie przeszkadza mi to więc nie ruszam narazie.

Butla.na 9lat.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
Średnie spalanie
9,5 l/100 km
Długość
4 238 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
11,5
Audi A3 8P
Hatchback 3d 3.2 VR6 250KM 184kW
Szczerze mówiąc kupując to auto liczyłem się ze sporymi wydatkami na paliwo... i nie zawiodłem się. Nie jest to 1.9 TDI co praktycznie paliwa nie zużywa. Miasto (Kraków) spalanie w zależności od ruchu, godziny i ciężaru nogi w przedziale 11-15,5. Trasa 8-10. Wiadomo, że jadąc cały czas ponad 200km/h spali więcej ale realnie w trasie można spokojnie zmieścić się poniżej 10. Podczas jazdy po zakrętach, z maksymalnym wykorzystaniem osiągów 20 albo i więcej. Wszystkie powyższe wartości są liczone bez klimy. Za klimę trzeba dodać mimimum litr więcej. No i trzeba dodać, że auto obliczone jest na benzynę 98. Niby można zatankować 95 ale wtedy i słabiej jeździ i więcej pali więc się nie opłaca. Kwestia napraw i przeglądów to całkiem osoby temat. Tutaj jest po prostu źle. Pomnijesi mechanicy po prostu się na tym aucie nie znają, nie potrafią zdiagnozować przyczyny, wymieniają "co się im wydaje" a przyczyny, nawet banalnie prostej nie potrafią określić. Zostaje tylko ASO (Bełtowski), które jest bardzo dobre i momentalnie wszystko dobrze diagnozują i naprawiają ale jest też niestety drogie. Chociaż nie przesadnia. Da się przeżyć ;) Części to tego auta też tylko z oryginału. Nawet jak by chcieć naprawiać u znajomych mechaników to wcale tanio nie będzie bo części i tak tylko z ASO. Oczywiście pomniejsze rzyczy typu filtry, paski, oleje, hamulce, zawieszenie itp. można spokojnie robić taniej ale poważniejsze rzeczy tylko w ASO.
12,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 3.2 VR6 250KM 184kW
Instalacja LPG trudna w montażu, graty topowe (KME Nevo + MAGIC III + Barracuda), a sam silnik bardzo ekonomiczny, współpracuje u mnie ze skrzynią S tronic DQ250. Przy spokojnej jeździe można zejść do 9L/100km LPG w trasie(
13,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 3.2 VR6 250KM 184kW
Spodziewałem się spalania do 18 litrów na 100km, więc zaskoczenia nie było. Jeden z ostatnich silników z pośrednim wtryskiem, więc jest możliwość zamontowania LPG, co też zrobiłem. Średnie spalanie po Warszawie w okolicach 17.0l/100km PB98 / 19.0l/100km LPG, a przy Quattro i takiej mocy jak najbardziej akceptowalne. Brak większych awarii, więc ciężko mówić o innych kosztach.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A3