Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A3

Lata produkcji: 1996 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model niższej klasy średniej (segment C), zaliczany do grupy premium. Wchodząc na rynek w 1996 roku, A3 stworzył ten subsegment – kompaktów klasy premium. Kompakt Audi od początku jest w nim jednym z najpopularniejszych modeli, a przy okazji – jest najlepiej sprzedającym się modelem niemieckiej marki. Wielokrotnie nagradzany (m.in. International i South African Car of the Year 2006, Auto Trophy 1997). A3 od początku bazuje na płycie podłogowej Volkswagena, którą wykorzystuje też m.in. VW Golf. Od 2012 roku oferowana jest trzecia generacja A3 (Typ 8V). Sportową wersją modelu jest S3.

Komentarze redakcji

Powagosław: Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi się zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak właśnie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym względem wpisują się w oczekiwania kupującego.
Luzacjusz: Nigdy nie był indywidualistą i nigdy nie będzie. Dla większości ludzi, którzy kupują ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny.

Audi A3 8V

Audi długo kazało nam czekać na następcę drugiej odsłony A3, a kiedy wreszcie nowy model ujrzał światło dzienne okazało się, że... wygląda niemal tak samo, jak poprzednik. Ostrzejsze rysy świateł, więcej przetłoczeń na bokach czy nowe klamki to zmiany, które kojarzą się raczej z face-liftingiem, aniżeli debiutem zupełnie nowej generacji. Ograniczenie stylistycznych poprawek do minimum z jednej strony sprawiło, że samochód nie prezentuje się równie świeżo i ekstrawagancko, jak inne modele segmentu kompakt, ale z drugiej nadało mu ponadczasowy charakter, który akurat w klasie premium jest szalenie pożądany.

O tym, że mamy do czynienia z dobrem luksusowym najlepiej świadczy jednak nie wygląd zewnętrzny, a to, czym zaprasza do siebie wnętrze. Deska rozdzielcza przyciąga klasyczną formą, wysmakowanymi detalami (na czele z kratkami nawiewów inspirowanymi odrzutowcami), umiarkowaną liczbą przycisków, a przede wszystkim jakością wykończenia, jakiej nie powstydziłyby się dużo droższe limuzyny. Kierowca może cieszyć także wygodną pozycją za kierownicą, łatwą obsługą wszelkich funkcji pokładowych, jak i perfekcyjną czytelnością zegarów.

Audi A3 III. generacji zostało zbudowane na zupełnie nowej płycie podłogowej, co przyniosło mu wiele korzyści, m.in. w zagospodarowaniu przestrzeni pod nadwoziem. I choć dzięki temu podróżujący na przednich fotelach mają przestrzeni aż nadto, ci zajmujący tylną kanapę nadal mogą narzekać. Tę niedogodność łatwo jednak przełknąć, gdy przyjrzymy się siedzeniom - ich obszerność, ukształtowanie i twardość stawiają je za wzór do naśladowania. Podobnie jest zresztą z bagażnikiem - jest pojemny, ma bardzo regularne kształty, a na dodatek oferuje kilka praktycznych rozwiązań ułatwiających jego efektywne wykorzystanie.

Korzyści płynące z zastosowania w "A-trójce" nowej platformy technicznej najłatwiej wyczuć podczas jazdy - dzięki wysiłkom inżynierów, kompakt spod znaku czterech pierścieni stał się lżejszy, zwinniejszy i stabilniejszy od poprzedniego modelu. Zastosowanie lekkich materiałów, dopracowanie do perfekcji układu kierowniczego oraz pieczołowite zestrojenie zawieszenia dało właściwości jezdne, o jakich może tylko pomarzyć konkurencja. Porządna dawka frajdy z prowadzenia nie została na szczęście okupiona nikłą wygodą jazdy - za sprawą należytej skuteczności resorowania i nienagannego wyciszenia wnętrza długa podróż to żaden problem.

Skoro już użyliśmy słowa "problem", najwyższa pora przyjrzeć się kłopotowi numer 1, jaki funduje potencjalnym nabywcom Audi A3 III. Chodzi oczywiście o cenę - bohater naszego opisu kosztuje niemal dwa razy tyle, co najtańsze propozycje wśród samochodów kompaktowych. Co gorsza, także w porównaniu z bezpośrednimi rywalami oferta cenowa nie wydaje się nazbyt atrakcyjna - konkurenci o podobnych parametrach technicznych i podobnym wyposażeniu kosztują zazwyczaj mniej. Na pocieszenie pozostaje fakt, że standard wyposażenia jest wystarczająco bogaty, a gdy mamy w kieszeni więcej gotówki możemy przebierać wśród opcji.

Audi A3 8P

Wystarczy spojrzeć na obecnie oferowaną “A-trójkę”, aby przekonać się, że pod względem stylistycznym Audi A3 8P to bardzo udany projekt. Obie generacje są do siebie zaskakująco podobne, i to pomimo że daty ich premier dzieli dekada. Niezależnie od typu karoserii niemieckie auto nie rzuca na kolana awangardowymi kształtami, ale dzięki zwartej bryle, prostym detalom i lekkiej dozie elegancji wciąż może się podobać.

Również wnętrze kompaktowego Audi prezentuje się dość nudno, za to dostojnie i ponadczasowo. Komu taka stylizacja nie przeszkadza, ten odnajdzie w kabinie pasażerskiej właściwie same zalety. Jakość zastosowanego wykończenia to absolutny numer 1 w klasie C, doskonale wygląda także ergonomia obsługi i wygoda foteli.

Za znakomitą należy uznać ponadto ilość miejsca wygospodarowaną na przednich fotelach. Co prawda, z tyłu przestrzeni jest już znacznie mniej, jednak i tam powodów do narzekań brak. Przyzwoicie prezentuje się także pojemność bagażnika, choć porównywanie 5-drzwiowej odmiany Sportback do kombi jest lekką przesadą. Jeżeli chodzi o widoczność z miejsca kierowcy, to również w tym przypadku wnętrze A3 II. generacji dostarcza powody do zadowolenia.

A jak kompaktowe Audi sprawdza się podczas jazdy? Zawieszenie doskonale radzi sobie z ostrymi zakrętami, a układ kierowniczy daje kierowcy znakomite wyczucie tego, co dzieje się z samochodem. Gorzej wygląda sprawa komfortu resorowania - jest on akceptowalny, jednak łatwo znaleźć model klasy C z tamtych lat oferujący dużo skuteczniejsze pochłanianie nierówności.

Znacznie trudniej znaleźć natomiast zadbany egzemplarz Audi A3 8P - rynek pęka w szwach od aut zajeżdżonych, z “kręconymi” licznikami przebiegu i wielokrotnie naprawianym nadwoziem. A szkoda, bo pod względem trwałości kompakt spod znaku czterech pierścieni prezentuje się naprawdę dobrze - “plamami na honorze” są głównie katastrofalne diesle 2.0 TDI oraz motory benzynowe z bezpośrednim wtryskiem. Ceny większości części są bardzo niskie, ale za same auta trzeba zapłacić krocie, nawet za te bez “klimy” i z korbkami w drzwiach.

Dane techniczne Audi A3

Silniki

Moc silników 90-340 KM

Poj. silników 1 197-3 189 cm3

Prędkość maks. 180-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,6-13,3 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A3

Średnia ocena modelu

na podstawie 691 opinii

4.29

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (88%)
NIE (12%)

Wybrane oceny kierowców Audi A3

Bardzo lubię ten samochód. Stawia on bardzo wysoko poprzeczkę, więc trudno jest później przenieść się na coś innego. Jazda i ... więcejw ogóle użytkowanie pojazdu przynosi sporo satysfakcji. Bardzo dobry zakup. ukryj
dodano 24.03.2008 przez
Ogolnie jestem zadowolony, szczegolnie milo mnie zaskoczyly osiagi silnika, wyciszenie i bardzo dobre prowadzenie się samochodu. Mógłby byc troche ... więcejwiekszy w srodku jak np Honda Civic z tego samego roku. Dobrze wykonczony, dobre materialy w srodku. Brak tandetnych plastikow. ukryj
dodano 16.03.2009 przez
Jest to jedno z najbardziej udanych aut w historii. Audi A3 jest bezpieczne(cztery gwiazdki, doskonałe właściwości jezdne), jest świetnie wyposażone, ... więcejmateriały użyte w A3 są świetnej jakości, plastiki są twarde i nie trzeszczą. To auto jest piękne dynamiczne i miłe dla użytkownika, wybacza błędy. Jest autem dla kawalerów, początkujących i rodzin z dwójką małymch dzieci. Mimo 11 lat może spokojnie konkurować z wieloma nowymi autami!!! Prowadzenie sprawia prawdziwą radość z jazdy. Więc jak ktoś chce kupić auto nie powinien kierować się rocznikiem czy liczbą przejechanych kilometrów, trzeba tylko zrobić jazdę testową i wybrać auto którym najlepiej się jeździ. Bije na głowe BMW serii 1, 3, 525. To auto, które prawie nie ma wad. Mimo 11 lat i przejechanych 127 tys km jest w stanie kolekcjonerskim. ukryj
dodano 07.03.2010 przez
Na Audi zdecydowałem się przez przypadek skuszony obowiązującą w momencie zakupu promocją. Cena ok 7 tys wyższa niż bratni Golf ... więcejVII z podobnym wyposażeniem. Wykonanie samochodu jest perfekcyjne, bardzo dobrze się prowadzi, jest ekonomiczny oraz mam nadzieje na bezproblemową eksploatację. Radzę dokładnie studiować wyposażenie ze sprzedawcą. Katalog zawiera błedy i czasami można podjąć błędne decyzje przy wyborze. Dla firmy która mianuję się marką premium to trochę śmieszne. Generalnie polecam! ukryj
dodano 03.11.2013 przez
Zobacz oceny Audi A3 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A3

Pb
4,90 - 14,33
Na podstawie 399 raportów spalania
ON
4,27 - 10,33
Na podstawie 449 raportów spalania
LPG
4,87 - 15,03
Na podstawie 93 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A3

Spalanie potrafi się bardzo różnić w zależności od stylu jazdy, warunków drogowych jak i warunków pogodowych. Spalanie minimalne w trasie ... więcejprzy zastosowaniu zasad ekojazdy (ale włączona klima) i prędkość około 80 km/h wyniosło trochę poniżej 9 l. Spalanie mieszane (w moim przypadku jest to książkowe 30% - miasto/70%trasa i bez zasad ekojazdy) 10,5 l (bez problemu da się zejść do 10, wystarczy nie wyprzedzać i nie kręcić go bez potrzeby). W mieście jeżdżąc zupełnie przeciętnie około 12 l. Powyższe dane dotyczą lata. Zimą spalanie na trasie podobne. Wyraźnie wyższe jest spalanie w mieście, gdyż jak już ktoś napisał auto dość długo pracuje na ssaniu. Dla mnie jazda po mieście to zwykle krótkie odcinki, więc auto dużo pracuje na ssaniu i potrafiło dochodzić do 18 l (z grzaniem silnika,odladzaniem itp.), choć średnio to jakieś 15 l, przy czym uwzględniam tu również benzynę bo przy kilkunastu stopniach mrozu lpg załącza się czasem dopiero po 2-3 km (a czasami pokonuję krótsze odcinki, silnik znów stygnie i znowu ssanie na pb). Silnik dość żwawy ale powyżej 3,5-4 rpm. Dobry na trasę, wyprzedzanie nawet powyżej 100 km/h bez większych obaw. Mógłby być oszczędniejszy przy spokojnej jeździe w trasie. Zanim założyłem lpg najniższe spalanie benzyny to nieco poniżej 8 l przy "emeryckiej" jeździe, więc trochę sporo. Części raczej tanie bo od golfa, wiele się nie psuje, a jeśli już to raczej po prostu z racji wieku, lub zużywają się rzeczy eksploatacyjne. ukryj
dodano 20.07.2014 przez
Szczerze mówiąc kupując to auto liczyłem się ze sporymi wydatkami na paliwo... i nie zawiodłem się. Nie jest to 1.9 ... więcejTDI co praktycznie paliwa nie zużywa. Miasto (Kraków) spalanie w zależności od ruchu, godziny i ciężaru nogi w przedziale 11-15,5. Trasa 8-10. Wiadomo, że jadąc cały czas ponad 200km/h spali więcej ale realnie w trasie można spokojnie zmieścić się poniżej 10. Podczas jazdy po zakrętach, z maksymalnym wykorzystaniem osiągów 20 albo i więcej. Wszystkie powyższe wartości są liczone bez klimy. Za klimę trzeba dodać mimimum litr więcej. No i trzeba dodać, że auto obliczone jest na benzynę 98. Niby można zatankować 95 ale wtedy i słabiej jeździ i więcej pali więc się nie opłaca. Kwestia napraw i przeglądów to całkiem osoby temat. Tutaj jest po prostu źle. Pomnijesi mechanicy po prostu się na tym aucie nie znają, nie potrafią zdiagnozować przyczyny, wymieniają "co się im wydaje" a przyczyny, nawet banalnie prostej nie potrafią określić. Zostaje tylko ASO (Bełtowski), które jest bardzo dobre i momentalnie wszystko dobrze diagnozują i naprawiają ale jest też niestety drogie. Chociaż nie przesadnia. Da się przeżyć ;) Części to tego auta też tylko z oryginału. Nawet jak by chcieć naprawiać u znajomych mechaników to wcale tanio nie będzie bo części i tak tylko z ASO. Oczywiście pomniejsze rzyczy typu filtry, paski, oleje, hamulce, zawieszenie itp. można spokojnie robić taniej ale poważniejsze rzeczy tylko w ASO. ukryj
dodano 23.05.2011 przez
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A3 2.0 TDI 170 KM 2007 r. z automatyczną skrzynią biegów DSG od 1 roku. ... więcejPowiem krótko nie wyobrażam sobie innego auta ,a miałem ich bardzo dużo. Samochód perfekcyjny , bardzo dynamiczny ,bardzo dobre osiągi a zarazem bardzo oszczędny biorąc pod uwagę skrzynie DSG. Jeśli chodzi o spalanie to mogę szczerze podać moje raporty spalania z tras ,ponieważ najwięcej km spędzam w trasach. Spalanie przy jeździe do 120 km/h na tempomacie komputer pokazał 5,2 litra,jazda do 160 km/h komp. pokazał 6,2,wczoraj przejechałem 120 km z prędkością 70-80km/h bo niebyło możliwości szybciej ,komp. pokazał najniższe odnotowane spalanie prze zemnie 4,4 l/100km SZOK. Jeśli chodzi o miasto to tak naprawdę nie wiem bo rzadko jeżdżę w mieście ,ostatnio to trasy po 1,4 km (dzieci do szkoły i odwrotnie) ciągle na zimnym silniku bo nawet nie zdąży się na tej odległości zagrzać ,tymbardziej ,że zima także spalanie pokazuje ponad 9 litrów ale jest to nierealne spalanie dlatego,że jak mówie ciągle trasy po 1,4 km na zimnym silniku,zima , tak że myślę ,że jeżdżąc ciągle po mieście spalanie osiągnie ok 7-7,5 litra max. Bardzo polecam takie auto i pozdrawiam:))) ps. Niemieckie to niemieckie :))) ukryj
dodano 19.01.2014 przez
Moją A-trójką jeżdżę od ponad roku. Czasem zdarzy się wypad w trase, jednak 90% mojej jazdy to miasto, i to ... więcejna bardzo krótkich odcinkach (zwykle 7-10km, ale często są to też odcinku rzędu 1,5-2,5km). Tak więc, żeby przejechać 100km odpalam samochód conajmniej kilkanaście razy. I przy takim użytkowaniu średnie spalanie oscyluje wokół 7l/100km, wiosna-lato 6,5-7l, zima 7-7,5l, co uważam za wynik bardzo dobry (krótkie odcinki, dobra dynamika jazdy, jaka benzyna o podobnych osiągach by tyle spaliła?). Jak ktoś jeździ na dłuższych odcinkach spalanie może mieć tylko niższe :).Na trasie zejście do 5l/100km to żaden problem przy prędkościach 110-120km/h. Co do samego samochodu - jest ono praktycznie bez awaryjne jeśli trafimy na zadbany egzemplarz, tylko trzeba kulturalnie się obchodzić z turbiną. Jedynym minusem jest dość niskie zawieszenie, zwłaszcza przedni zderzak. Trzeba uważać na chodnikach i dziurach, gdyż łatwo zawadzić osłoną silnika. Moja pokrywa już raz była dokręcana po nieszczęśliwym spotkaniu z dziurą. Bardzo dobrze się prowadzi, można nim jeżdzić naprawde szybko. Polecam dla osób, które szukają oszczędnego, dynamicznego samochodu i wiedzą jak traktować diesla. ukryj
dodano 22.07.2011 przez
Zakupiłem swoją Audice w październiku ub roku, auto nie ma turbiny, moc 125 koni czuje się tylko na bardzo wysokih ... więcejobrotach, w przeciwieństwie do diesla, który od lekkiego depniecia rwie się do przodu. Moja wersja to chyba full opcja, wszedze skora, elektryka, klimatronic, (brak komputer, ale zero problemu z tym) świetna ergonomia wnętrza, z tyłu ponoć mało miejsca - u mnie jeszce nikt nie narzekal (moze wsiadanie trochę niewygodne, ale usiąść jest gdzie) silnik mimo tego, ze benzyniak to jednak troche glosny, przy 3k robi się szumnie :) spalanie spore, jak sie depnie po miescie (Warszawa) to prawie widać jak spada wskaźnik paliwa, około 12 litrów/100 km ;) ale mimo tego auto warte swoich kosztów eksploatacji. przez te pól roku nie musialem wymieniać w nim nic prócz renowacji szczotek rozrusznika (110 zł). Do sportowego mu daleko, ale jak chcecie się czasem ścignąć z kimś na mieście nie będziecie rozczarowani. 17 nikoprofilowe alu, skóra i czarne nadwozie sprawiają, że auto mimo swojego wieku (10lat) przyciąga uwagę na drodze, nawet tych, którzy mają już nowsze modele (A3 8P) Jeżeli można zakochać się w aucie - to ja się własnie zakochałem :) POLECAM!!! ukryj
dodano 24.02.2009 przez
Zobacz raporty spalania Audi A3 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A3

Przeczytaj pozostałe 21 publikacje o Audi A3

Newsy o Audi A3

Przeczytaj pozostałe 51 newsów o Audi A3

Testy zderzeniowe Audi A3 Euro NCAP

AUDI A3 Sportback e-tron 1.4 TFSI + e-Engine
AUDI A3 Sportback e-tron 1.4 TFSI + e-Engine
2014
Zobacz szczegóły
Audi A3 1.4 'Attraction', LHD
Audi A3 1.4 'Attraction', LHD
2012
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Generacje Audi A3

2012 - teraz
2003 - 2012
1996 - 2003

Nowe Audi A3

nowe Audi A3
Audi A3
ceny od 90 300 zł do 205 000

Audi A3 8V Limousine 1.4 TFSI 125KM od 2013

w pakiecie Attraction

w cenie katalogowej brutto

103 900 zł

Wyposażenie standardowe
Immobiliser elektroniczny
Tylna kanapa dzielona i składana
Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich foteli wraz z kurtynami powietrznymi
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Schowek 1" (870 zł)
Pakiet promocyjny "Comfort" (7 050 zł)
Pakiet systemów asystujących (7 150 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Schowek 1" (870 zł)
Pakiet promocyjny "Comfort" (7 050 zł)
Pakiet systemów asystujących (7 150 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 172 oferty Audi A3

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 967

Przejechany dystans

767 976 zł

Zatankowanego paliwa

172 370 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

854

Wydanych pieniędzy

320 952 zł

Średnie wydatki na auto

1 118 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 090

Wydanych pieniędzy

345 522 zł

Średnie wydatki na auto

1 204 zł

ZOBACZ 287 dzienników kosztów Audi A3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A3

Liczba wpisów: 26
komentarzy(16)
komentarzy(9)
komentarzy(2)
komentarzy(27)
komentarzy(8)
komentarzy(25)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A3 dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Audi A3

Liczba wpisów: 46
Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że ... więcejodpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. ) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie. ukryj
dodano 15.01.2014 przez
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do samochodów, ja mogę polecić montaż w Eko Alma z czystym sumieniem. ... więcejMontażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika.W Radwanicach fachowy montaż, dość sprawny ,bardzo miły mechanik ,który zna się na rzeczy. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować podnosząc ciśnienie na reduktorze.Polecam warsztat - dobry warsztat i dobry montaż. ukryj
dodano 25.11.2013 przez
Chciałem podzielić się swoją opinią o firmie expert roczniak. instalacja w aucie już była gdy go kupiłem ale wciąż miałem ... więcejproblemy, to auto mi zgasło, to szarpało, no i gaz śmierdział w samochodzie, po jednej wizycie prolemy znikły jak za odjęciem ręki, byłem w szoku dlatego że wcześniej byłem u "speców od gazu" nie będę mówił gdzie, bo to nie ważne ale dłubali przy samochodzi ze 3 razy i wciąż coś było nie tak, a tutaj jedna wizyta... Jestemw szoku, w pozytywnym szoku. polecam wszytskicm ktorzy chca sprawnie jezdzic na gazie ukryj
dodano 21.05.2012 przez
Samochód na gazie radzi sobie bardzo dobrze,zero szarpnięć,zero spadku mocy.Przełączanie z jednego paliwa na drugie przebiega niezwykle płynnie.Spalanie porównywalne do ... więcejspalania na benzynie.Być może dzięki listwom wtryskiwaczy Hana 2000.Tak doradzali w serwisie i tak też zrobiłem.Z perspektywy czasu i przejechanych kilometrów mogę powiedzieć,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie montażu instalacji gazowej w moim samochodzie. ukryj
dodano 16.05.2012 przez
Samochód bardzo dobrze zachowuje sie na PB jak i LPG. Pracownicy znaja sie na rzeczy a sama regulacja przez Własciciela ... więcejFach-Mistrza jest perfekcyjna,nie polega na podłaczeniu do laptopa i ustawieniu ale tez na regulacji w czasie jazdy na dłuzszych dystansach a nie jak u innych na 5 max 6 km i juz odczyt zebrany i niby ustawione jest.Polecam ten zakład wrazie pytan odpoweiem na te pytania na maila ukryj
dodano 27.12.2009 przez
Silnik nie wykazuje zauważalnej straty mocy. Moment przełączenia się z benzyny na gaz jest nieodczuwalny. Dość długi jest moment przełączenia ... więcejna gaz ale to raczej wynik ustawień. Jako, że auto jest z turbo wolę taki stan rzeczy i godzę się zimową porą na większe spalanie benzyny. spalanie: trasa - min 7,8l średnio 8,5l miasto - do 13l cykl mieszany 10,5l ukryj
dodano 28.10.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A3

Skarbnica wiedzy o Audi A3

Ciekawostki
dodano 01.08.2011 przez
W 2011r. Audi zbudowało elektryczną wersję modelu A3 o nazwie A3 e-tron . Po pełnym naładowaniu, które trwa 4 lub 9 godzin (w zależności od…
dodano 01.08.2011 przez
Pojawiając się na rynku w 1996 roku ten model zapoczątkował nowy segment C premium (luksusowych aut kompaktowych).
Zobacz więcej Podziel się wiedzą