Szukaj

Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 2005 Mitsubishi Lancer 2.0 135KM LPG 2005r Klimatyzacja

8 900 PLN
Mitsubishi
Lancer
2005
benzynowy z lpg
135 KM
+48
Wojkowice (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 202 900 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 135 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Lancer rok produkcji 2005r. Data pierwszej rejestracji 12.09.2005r. Drugi komplet kół.

Butla z gazem ważna do 31.08.2030r.

Silnik 2.0 135KM, manualna 5-biegowa skrzynia.

  • ABS, ESP,
  • poduszki powietrzne x4,
  • klimatyzacja,
  • el. szyby x4,
  • el. lusterka,
  • centralny zamek z pilotem,
  • ISOFIX,
  • reflektory halogenowe,
  • kierownica MOMO
  • wspomaganie kierownicy,

- Na miejscu oferujemy możliwość załatwienia wszelkich formalności związanych z zakupem tego auta na raty - procedura uproszczona, minimum formalności, bez żadnych zaświadczeń z ZUS czy PIT-ów!

- Kredytujemy do 100% wartości pojazdu, bez wpłaty własnej! Przy kredycie nie wymagamy AC!

- Kredytujemy i leasingujemy także samochody spoza komisu!

- Dla zainteresowanych proponujemy korzystny pakiet ubezpieczeń OC i AC!

- Załatwiamy wszelkie formalności związane z rejestracją pojazdów, także tych sprowadzonych!

- Zaopiekujemy się Twoim starym samochodem, przyjmiemy go w rozliczeniu lub pomożemy znaleźć na niego nowego nabywcę!

Zapraszamy

55-020 Wojkowice ul. Wrocławska 39 (przy stacji paliw) - 8 km od Wrocławia w kierunku na Strzelin przy drodze 395.

Dojazd z autostrady A4: zjazd Wrocław Wschód i kierunek w lewo na Wrocław przed stacją paliw po prawej stronie.

tel. 604-273-372- lub 602-539-439

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową, która nie stanowi oferty w myśl art 6, par. 1 Kodeksu Cywilnego. Informację tę zamieściliśmy ze względu na możliwość wystąpienia przypadkowych pomyłek. Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd w ogłoszeniu, bądź nieścisłość, prosimy daj nam znać, a zaraz to poprawimy. Dziękujemy serdecznie Top Car

Identyfikator:AKL182M5R

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
199 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 485 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
8,6
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Spalanie raczej nie zaskakuje - jest dokładnie takie jakie się spodziewałem po tej mocy. Z reguły poruszam się po krótkich trasach więc średnia wychodzi bliżej 10l niż 9l, ale na długiej trasie przy maksymalnym oszczędzaniu gazu i prędkości nie przekraczającej 110 km/h średnia wyszła właśnie w okolicach 6.5l co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje, że da się tym autem jeździć oszczędnie jeśli utrzyma się żelazną dyscyplinę kosztem frajdy z jazdy. Spalanie na pewno byłoby niższe gdyby nie okrutnie krótka skrzynia biegów oraz brak 6 przełożenia. Dzięki temu jadąc 110km/h obroty na 5 biegu wynoszą między 3200 a 3500, przy 6 biegu pewnie byłoby około 2000 a to dałoby szansę na zmniejszenie spalania.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
12,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto jest raczej drogie w utrzymaniu w stosunku do np Toyoty corolli 1999r. Części do Mitsubishi są jednymi z droższych (np. 2 rolki prowadzące do paska wielorowkowego 500zł!). Pali 10l gazu w trasie i 12l w mieście. Ubezpieczenie też do najtańszych nie należy. Nie jest to tak niezawodne auto jak opinia o "japończykach". Niestety psuje się zawieszenie, czujniki, maska i błotniki zaczęły korodować (mimo, że auto jest bezwypadkowe!). Większość pieniędzy pochłaniają części eksploatacyjne tj. nietypowe opony, drogi rozrząd, zestaw paska wielorowkowego, sprzęgło, akumlator, olej syntetyczny. Czasem należy kupić część w aso bo nie ma zamiennika, a wtedy jest smutno...

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Lancer