Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mitsubishi Lancer

Lata produkcji: 1973 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1973 roku. Kompaktowy sedan Mitsubishi był pierwszym samochodem japońskiej marki masowo sprzedawanym w Europie. Początkowo był tylko czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jego powodzenie na rynku dało jednak Lancerowi odrębną pozycję w ofercie Mitsubishi. Obecnie jest najpopularniejszym autem marki – przez prawie 30 lat kupiło go ponad 6 milionów klientów. W tej chwili na rynku dostępna jest szósta generacja modelu. W różnych krajach Lancer był również oferowany pod nazwami Carisma, Mirage oraz Fiore.

Komentarze redakcji

Powagosław: Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii.
Luzacjusz: Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota.

Choć to Evolution jest modelem, który przyciąga wzrok jak magnes, również bazowe odmiany Lancera wyglądają lepiej niż dobrze. Dotyczy to zarówno 4-drzwiowego sedana, jak i 5-drzwiowego hatchbacka o nazwie Sportback. Oba warianty nadwoziowe mają do zaoferowania agresywnie zaprojektowany przód, dynamiczną linię boczną oraz masywny tył opatrzony w charakterystyczne lampy. Wielbicieli jeszcze bardziej wyrazistych kształtów zainteresuje model Lancer Ralliart ozdobiony maską z licznymi wlotami powietrza, zmienionymi felgami oraz dwiema końcówkami wydechu.

Pomimo, że swoimi wymiarami model spod znaku trzech diamentów aspiruje nieco do klasy średniej, wewnątrz oferuje tyle miejsca, co standardowe kompakty. Dotyczy to zarówno całkiem przestronnej kabiny pasażerskiej, w której wygodnie usiądzie nawet 5 osób, jak i wystarczająco pojemnego kufra. Określenie „pojemny kufer” pasuje jednak wyłącznie do 5-drzwiowego Sportbacka, bo sedan zasługuje w tej dziedzinie na krytykę – zwłaszcza, że dostęp do jego bagażnika nie należy do idealnych.

W prawidłowym zajęciu miejsca za „kółkiem” Lancera przeszkadza brak osiowej kalibracji kierownicy. W fotelu siedzi się wygodnie, choć jego projektanci mogli postarać się o lepsze podparcie boczne. Jeśli chodzi o kokpit, został on zaprojektowany w zgodzie z zasadami ergonomii obsługi, jak i normami dotyczącymi czytelności instrumentów. I choć brak mu nieco stylistycznego polotu, został wykonany z całkiem niezłych materiałów, które ponadto dobrze zmontowano.

Mimo, że bez przydomku Evolution, Lancer prowadzi się bardzo pewnie utrzymując odpowiednią stabilność podwozia i nie generując nadmiernych przechyłów nadwozia. Wielbicielom sportowej jazdy spodoba się ponadto bezpośredni układ kierowniczym, jak też odpowiednio skuteczne hamulce. Co ważne, konstruktorzy zdołali połączyć wysoką przydatność podczas pokonywania krętej drogi ze zdolnością sprawnego pochłaniania większości dziur.

W kategorii „warunki zakupu” popularne Mitsubishi ma się czym pochwalić. Bo pomimo, że oferuje wysoki standard wyposażenia (w serii jest 7 airbagów, ESP, klimatyzacja, jak i pełna „elektryka”), kosztuje nawet mniej niż wielu klasowych rywali. Nie bez znaczenia jest również fakt, że daje do dyspozycji atrakcyjne warunki gwarancyjne.

Dane techniczne Mitsubishi Lancer

Silniki

Moc silników 55-240 KM

Poj. silników 1 198-2 360 cm3

Prędkość maks. 140-220 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,2-17,4 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mitsubishi Lancer

Średnia ocena modelu

na podstawie 672 opinii

4.31

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Układ jezdny

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Mitsubishi Lancer

Postanowiłem napisać swoją opinię na temat wyżej wymienionego autka po 3 latach eksploatacji na polskich drogach i przejechaniu przez ten ... więcejczas 62.000 km. Samochód został kupiony przez poprzedniego właściciela w salonie w Polsce. Ja odkupiłem go od niego, z udokumentowaną historią serwisową. Na moje pytanie podczas oglądania auta czy był z niego zadowolony odpowiedział: "jak najbardziej, tylko trzeba pamiętać o jego bardzo twardym zawieszeniu, jak ktoś takie lubi to będzie zadowolony". Z perspektywy czasu mogę napisać, że miał rację. Poniżej zamieszczam swoją ocenę, bez jakiegokolwiek "koloryzowania". Mam nadzieję, że będzie ona pomocna dla osób które zamierzają kupić ciekawy, rzadko spotykany w tej wersji samochód. ukryj
dodano 24.12.2013 przez
Zapraszam do pełnej lektury mojego poematu na temat tego samochodu bo mam nadzieje ze nie na marne spędziłem 2h opisując ... więcejdrobiazgowo ten samochód.Po prostu chcę podzielić się moją opinią na temat tego samochodu bo jest na prawde godny polecenia. Tym bardziej , że za na prawde nie wielkie pieniądze można nabyć samochód stosunkowo młody,w pełni bezawaryjny.O atrakcyjnych kształtach(sedan w wersji sport) i niezłym wyposażeniu. ukryj
dodano 02.12.2010 przez
Zamierzałem kupić Lancera i przeglądałem wszelkie możliwe fora szukając danych. To co inni pisali o silniku 1,8 odstraszało mnie. Ponieważ ... więcejbrak jest opinii o Lancerze 1,6 przedstawiam swoją, która może komuś pomoże. Kupiłem 1,6 i jestem zadowolony. Jest to typowy Mitsubishi: mechanicznie powyżej średniej, jakość plastyków wewnątrz poniżej średniej. Za 63 000,00 najlepszy wybór. Jedyna wada: przesiadłem się z SUV-a i na razie nie mogę się przyzwyczaić, że jest tak nisko. ukryj
dodano 23.04.2011 przez
Generalnie kupując Lancera nie ma się co spodziewać że, kupujesz auto w klasie premium. Jego wielkość, wyposażenie, właściwości jezdne (ukł. ... więcejkierowniczy, zawieszenie) niezawodność oraz trwałość - stoi na najwyższym poziomie nie porównywalnym do żadnej innej marki w tym segmencie oraz w tej kategorii cenowej. Tak więc cena do jakości jak najbardziej adekwatna. Kiedy kupowałem Lancery czytałem że, są głośne, że dużo palą, że coś tam i coś tam, że drogie w utrzymaniu. Mimo wszystko kupiłem 6szt do firmy i dziś wiem że NIE ŻAŁUJE. Auto mają po 180tyś km przebiegu (silniki 1.8i 140KM) i nie zepsuło się w nich nic, zero, dosłownie nic. Oprócz przeglądów co rok lub 20tys km, nie robimy nic więcej, zero napraw, uszkodzeń mechanicznych, awarii itp. Auto jest poprostu pancerne. A kierowcy są różni, jeden dba drugi nie. Za w sumie przyzwoitą cenę ponad 60tyś zł otrzymałem bardzo dobrze wyposażone, duże, wygodne, przestronne, bezpieczne i funkcjonalne auto. Czy dużo pali - od 8 do 9litrów, więc adekwatnie do pojemności, mocy i wagi oraz wielkości. Nie spodziewałem się że, będzie palić 6 bo byłbym naiwny i głupi. Przeglądy kosztują mnie ok. 750zł z materiałami w Tychach i to uważam za rozsądne pieniążki. Ceny części - oryginały drogie ale wytrzymują 4 razy więcej niż zamiennik, więc albo damy 160zł za klocki i pojezdzimy 30tys km albo damy 350zł i zrobimy na nich 80tyś km, coś za coś. Auto jest głośne ale japończyki (te prawdziwe) sa głośne, wiec do tego trzeba sie przyzwyczaić). Auto jest niesamowicie duże wewnątrz, więcej miejsca maja juz tylko auta klasy wyższej. Zawieszenie wybacza wiele błędów kierowcy i trzyma sie jezdni jak przyklejone. Co ciekawe nawet z tak dużym przebiegiem mam juz kupców na wszystkie używane Lancery i to za przyzwoite pieniądze. Przed Mitsubishi maiłem w firmie marki Francuskie, włoskie, niemca i uważam i uważać będe że, lancer to był najlepszy zakup pod względem cena/jakość. A co najważniejsze że, mam świety spokój z kierowcami - nikt nie przychodzi i nie marudzi że, szefie to się zepsuło, to odpadło, świeci kontrolka, nie działa to czy tamto - musze do serwisu, co mam zrobić, nie moge wyjechać itp Na pewno nastepne auta to tez będą lancery lub inne Mitsubishi. Po rozglądnięciu sie po rynku w cenie 60tys zł nie znalazłem nic tak dobrze wyposażonego, tak dużego i wygodnego i prawdziwie japońskiego, a to świadczy o trwałości. Polecam ukryj
dodano 18.09.2012 przez
Zobacz oceny Mitsubishi Lancer Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mitsubishi Lancer

Pb
5,17 - 12,90
Na podstawie 552 raportów spalania
ON
4,93 - 11,97
Na podstawie 48 raportów spalania
LPG
5,97 - 13,17
Na podstawie 83 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mitsubishi Lancer

Po 22 tys. km, w maju 2012 roku zamontowalem instalacje LPG. Mamy poczatek listopada 2013 roku. Za miesiac moje auto ... więcejbedzie mialo 2 lata a juz ma 79 500 km przebiegu. Pokonuje duze odcinki w trasie. W miescie tyle co do pracy i na pizze ;-) Na baznynie przed montazem onstalacji najnizsze spalanie jakie zanotowalem na krajowej 7ce to r.u na odcinku Radom Gdans gdzie na kbwodnicy trojmiasta wzroslo dk 4.8 - przy czym zaznaczam ze jechalem po polnocy kilka wyprzedzen i cala trase srednio 80km/h gdzie srednia wyszla duzo mniejsza. Pisze po dlugiej nieobecnosci gdyz na gazie przestalem sie interesowac spalaniem :-) Cos mnie dzisiaj naszlo i pomyslalem ze sie podziele spalaniem na LPG... Na dystansie Radom Gdynia pali mi srednio 7.5 l przy120km/h 7 przy 100km/h i w miescie przy spokojnej jezdzie. Jadac 80 km/h mozna uzyskac 6 litrow i ponizej tego spalania jeszcze nie udalo mi sie zejsc na dystansie wiekszym niz 100km. 6.5 litra mozna utrzymywac spokojnie jadac 80-90 km/h tylko ze juz nie kireci mnie niskie spalanie bo tankuje LPG. Auto na lpg potrafi spalic i powyzej 10 litrow ale to trzeba smigac 160 czy 170. Spalanie powyzej 120km/h rosnie wykladniczo! Nie liniowo :-) na lpg jedzie max na rowni pochylej 195 podszas gdy na benzynie 210 jakos. Wiec wystepuje utrata mocy nawet przy najnowoczesniejszej sekwencji. Nawet jak reduktor wyrabia j wtryskj to paliwo jest chyba mniej kaloryczne :-) W miescie natomiast pali tak jak napisalem najmniej 7 a w srodku dnia bez wiekszych korkow 8. W korkach najwiecej ile mi spalil to 8.5. Niech nawet bedzie 9 litrow gdybym jechal w korkach jak wszyscy koncza prace to juz wiecej LPG w miescie nie wezmie. Po zamontowaniu instalacji bardzo usrednilo mi sie spalanie z tras i miasta..... Wynosi 7-7.5 l/100km jestem zadowolony. Jeszcze co mi sje nasuwa po montazu instalacji to tk ze nie czuc roznicy w rozpedzaniu do 120km/h i ze zmienne fazy rozrzadu juz nie maja az tak duzego wplywu na spalanie i dynamike jak przy pracy na benzynie. W tablicze obok wpisalem tak jak opis autocentrum nakazuje :-) ukryj
dodano 03.11.2013 przez
Po 22 tys. km, w maju 2012 roku zamontowalem instalacje LPG. Mamy poczatek listopada 2013 roku. Za miesiac moje auto ... więcejbedzie mialo 2 lata a juz ma 79 500 km przebiegu. Pokonuje duze odcinki w trasie. W miescie tyle co do pracy i na pizze ;-) Na baznynie przed montazem onstalacji najnizsze spalanie jakie zanotowalem na krajowej 7ce to r.u na odcinku Radom Gdans gdzie na kbwodnicy trojmiasta wzroslo dk 4.8 - przy czym zaznaczam ze jechalem po polnocy kilka wyprzedzen i cala trase srednio 80km/h gdzie srednia wyszla duzo mniejsza. Pisze po dlugiej nieobecnosci gdyz na gazie przestalem sie interesowac spalaniem :-) Cos mnie dzisiaj naszlo i pomyslalem ze sie podziele spalaniem na LPG... Na dystansie Radom Gdynia pali mi srednio 7.5 l przy120km/h 7 przy 100km/h i w miescie przy spokojnej jezdzie. Jadac 80 km/h mozna uzyskac 6 litrow i ponizej tego spalania jeszcze nie udalo mi sie zejsc na dystansie wiekszym niz 100km. 6.5 litra mozna utrzymywac spokojnie jadac 80-90 km/h tylko ze juz nie kireci mnie niskie spalanie bo tankuje LPG. Auto na lpg potrafi spalic i powyzej 10 litrow ale to trzeba smigac 160 czy 170. Spalanie powyzej 120km/h rosnie wykladniczo! Nie liniowo :-) na lpg jedzie max na rowni pochylej 195 podszas gdy na benzynie 210 jakos. Wiec wystepuje utrata mocy nawet przy najnowoczesniejszej sekwencji. Nawet jak reduktor wyrabia j wtryskj to paliwo jest chyba mniej kaloryczne :-) W miescie natomiast pali tak jak napisalem najmniej 7 a w srodku dnia bez wiekszych korkow 8. W korkach najwiecej ile mi spalil to 8.5. Niech nawet bedzie 9 litrow gdybym jechal w korkach jak wszyscy koncza prace to juz wiecej LPG w miescie nie wezmie. Po zamontowaniu instalacji bardzo usrednilo mi sie spalanie z tras i miasta..... Wynosi 7-7.5 l/100km jestem zadowolony. Jeszcze co mi sje nasuwa po montazu instalacji to tk ze nie czuc roznicy w rozpedzaniu do 120km/h i ze zmienne fazy rozrzadu juz nie maja az tak duzego wplywu na spalanie i dynamike jak przy pracy na benzynie. W tablicze obok wpisalem tak jak opis autocentrum nakazuje :-) ukryj
dodano 03.11.2013 przez
czesc mam gsr´a od kilku miesiecy. mieszkam na wyspach i uwazam, ze jak na osiagi auta to nie ma masakry. ... więcejstaly naped 4x4 przydaje sie na sliskiej drodze i deszczu. jest to bardzo szybkie auto wiec nie polecam go dzieciakom co dopiero wsiadly za kolko!!! zawsze obawialem sie ze gsr bedzie duzo palil. jezdze na trasach o dlugosci ok40-180km i musze przyznac ze to co potrafi na autostradzie to poezja :) jadac z przepisowa predkoscia bez gwaltownych przyspieszen zmiescimy sie w 8-8.2l/100km ale jak wiadomo takie auto az kusi zeby mu wdepnac. nooo i tu sprawdza sie powiedzenie TURBO ZYJE TURBO PIJE no coz...prawda i w tym momencie spalanie zalezy tylko od nogi kierowcy. w miescie nie szalejac na swiatlach zmiescimy sie w 12l a jezdzac jak babcia nawet w 10,5. nie testowalem go na torze ani nic takiego ale moji znajomi jezdza nimi rajdowo wrecz no i rezultaty sa odstraszajace hehe - srednio ponad 30l/100km. ogolnie plusy: wygodne kubelki Recaro, niezawodne, nic sie nie psuje, tanie czesci moj (przynajmniej) nie pali oleju przekrecamy kluczyc i po 2 min spokojnej jazdy mamy juz tmperature idealna dla turbiny, spalanie bajka minusy: drogie oleje... warto 1 w roku wymienic lozysko walu - zrobione poduszki dyferencjalu siadaja dosc czesto - ja juz swoje zrobilem :) przydatny turbo timer brak dolnej oslony silnika - po wyjezdzie na ryby pod maska bloto ze glowa boli warto zalozyc dobre sprzeglo bo standardowe przy sportowej jezdzie dlugo nie pociagnie podobno warto go zmapowac, bo mniej pali ale zdania sa podzielone. dzieki ukryj
Zacznijmy od podstawowej sprawy. Auto otrzymałem w spadku po ojcu. Ostatni model z 2004 roku doposażony w tylne halogeny a´la ... więcejlexus, spoiler i pakiet sportowy (dekoracyjny). Auto zrobiło ponad 186000 km, a od 2011 dostało gaz. W 2013 w październiku, pod naciskiem rodziny musiałem zdecydować o sprzedaży tego auta i do teraz bardzo żałuję, że nie można było go zostawić. Spalanie na benzynie w mieście wynosiło nieco ponad 8l. Patrząc na obecne wymagania wydawać by się mogło, że jest to dużo, ale i tak uważam, że 98km i taka dynamika muszą jednak coś zabierać w zamian. W trasie spalanie na paliwie potrafiło spaść do 6,0-6,5l. To nadal całkiem porządny wynik, a wspominam tutaj tylko o jeździe dynamicznej. W 2011 roku zainstalowano gaz - stag 300. Spalanie z wiadomych względów wzrosło do 10l przez pierwsze 1000km. Potem do 12l przez kolejne 2000km, ale po przejechaniu około 5000-7000km zaczęło gwałtowanie spadać, w końcu doszło do 6,7-8,5l. Jazda wyłącznie miasto, a potem dłuższa trasa około 800km. Wtedy osiągnąłem spalanie rzędu 6,5l nie przekraczając prędkości 120km/h. Autko bardzo dynamiczne. W 2004 roku z częściami, a jeszcze bardziej z zamiennikami sporo problemów. Obecnie już łatwiej dostać zamienniki, a i oryginały. Polecam ten samochód każdemu, a gaz naprawdę daje wiele komfortu. Jedyne na, co można narzekać to częsty błąd kontrolki silnika. Przejściówka OBD 2.0 + laptop i sam skasujemy ten błąd. ukryj
dodano 06.04.2014 przez
Witam wszystkie osoby jeżdżące tym autem bądź też te, które chca posiadać to auto. W sprawach spalania ktos gdzies mądrze napisał ... więcejpali tyle ile nalejesz...:) wracając tak całkiem srio do tematu mam 23 lata i wyniki w spalaniu mam takie jakie widać 6.4 litra każdy by pomyslał że starzec lecz nie młoda osoba student:P możliwe i beż żadnego dziadkowania auto rozpedzone tempomat i jedziem genialnie dziala zupelnie inaczej niz np frd explorer expedition czy dodge ogólnie. Jadąc trase na której się nie pieszyłem nie miałem po co cisnąc a tu niespodzianka taki sliczny wynik:) 12.0 uzyskałem pewnego dnia gdy musiałem jeździć na uczelnie do domu potem na uczelnie itd itd niestety trase musiałem zrobić 2/razy i w mega stresie i pospiechu będąc pierwszy na każdych swiatłach. 8.2 to srednia jaka robie po miescie moze dlatego ze poczatek mam troche trasy prostej i nie jeżdze w godzinach szczyty dla wtjemniconych powiem ze jest to modlinska w warszawie, zdaje sobie sprawe ze nie jeżdze w godzinach szczytu więc początek trasy miodzio ale potem jade po centrum i srednia jest taka jaka jest. Nie wiem być może słabo wypadam w porównaniu do innych osób ale nie mam jakos zapendów aby być najszybszy na każdych swiatłach.. zdarzyło się to 2 razy po odbiorze auto i dnia w którym spaliłem 12.0 l auto godne polecenia rozgladałem się za volvo s40 ale całe szczęscie zmieniłem zdanie po przejażdżce ukryj
dodano 18.08.2010 przez
Zobacz raporty spalania Mitsubishi Lancer Dodaj raport spalania

Publikacje o Mitsubishi Lancer

Przeczytaj pozostałe 19 publikacje o Mitsubishi Lancer

Nowe Mitsubishi Lancer

nowe Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Lancer
ceny od 59 990 zł do 65 990

Mitsubishi Lancer IX Sedan Facelifting 1.6 MIVEC 117KM od 2015

w pakiecie INVITE

w cenie katalogowej brutto

59 990 zł

Wyposażenie standardowe
Kieszenie w drzwiach przednich i tylnych
Automatyczna klimatyzacja
Przekładnia kierownicza zębatkowa
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 2 oferty Mitsubishi Lancer

Dealerzy Mitsubishi

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Mitsubishi Motors Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

RM Filipowicz Auto Salon

RM Filipowicz Mitsubishi Kraków

małopolskie, Kraków, Klimeckiego 25

Więcej

AUTO GT SP. Z O.O.

AUTO GT Mitsubishi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wrocławska 4

Więcej

AUTO SALON POLODY SP.J.

AUTO SALON POLODY Mitsubishi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Tymienieckiego 38

Więcej

GEZET

GEZET Mitsubishi Zielona Góra

lubuskie, Zielona Góra, Sulechowska 26a

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mitsubishi Lancer

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 364

Przejechany dystans

551 021 zł

Zatankowanego paliwa

125 606 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

203

Wydanych pieniędzy

94 758 zł

Średnie wydatki na auto

1 102 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

567

Wydanych pieniędzy

203 165 zł

Średnie wydatki na auto

2 362 zł

ZOBACZ 86 dzienników kosztów Mitsubishi Lancer Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mitsubishi Lancer

Liczba wpisów: 20
komentarzy(38)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(3)
komentarzy(4)
komentarzy(5)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mitsubishi Lancer dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mitsubishi Lancer

Liczba wpisów: 15
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mitsubishi Lancer Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Mitsubishi Lancer

Liczba wpisów: 15
może to nie wersja EVO ale 1.8 mivec i jeździ się nią naprawdę przyjemnie:) w gazie oczywiście! instalacja BRC S24 ... więcejzostała zamontowana praktycznie tuż po wyprodukowaniu bez utraty gwarancji producenta, na benzynie zdarzyło mi się kilka razy pojeździć ale różnica po przełączeniu na lpg jest nie odczuwalna więc nie ma potrzeby tankowania benzyny, no jedynie na rozruch:) auto bardzo komfortowe, pewne w prowadzeniu, gaz nie przerywa ani nie szarpie, nie zdarzyło mi się nigdy aby silnik nagle zgasł albo przymulił. Tankuje tylko na Shellu, wdg mnie mają najlepszy gaz i przy nim pozostaje. Co do innych stacji to mam wątpliwości co do jakości oferowanego przez nich gazu gdyż poprzednie samochody nie pracowały poprawnie po zatankowaniu butli. Na obecnej instalacji przejechałem już 25 tyś kilometrów, koszt samej instalacji oczywiście zwrócił się bardzo szybko (około roku). Serdecznie polecam! Kumpel się ze mnie śmiał, że szkoda samochodu a teraz sam montuje gaz do swojego nowego Ceeda :) ukryj
dodano 08.06.2011 przez
cóż komentować... koszt przejechania 100km spadł o niemal 50% w porównaniu do benzyny, a problemów nie stwierdzam i nawet jak ... więcejsię jakieś pojawią to wiem że i tak mi się to będzie opłacać ;) pozdrawiam wszystkich LPGmaniaków ;) ukryj
dodano 07.06.2010 przez
Profesjonalnie zamontowana instalacja, fachowe podejście jak najbardziej polecam! Samochód chodzi na gazie jak trzeba, wogole nie trzeba sie dotykać. ... więcej ukryj
dodano 13.01.2013 przez
Spalanie w trasie 6l benz lub 7l gazu. Spadku mocy praktycznie nie ma, przełączanie zupełnie nie zauważalne. Serwisowanie co 12 ... więcejtyś km. ukryj
dodano 07.03.2013 przez
Na biegu jałowym odczuwalne zmiany pracy silnika, tzn. silnik zmienia co chwilę ilość obrotów.
dodano 19.05.2015 przez
zdecydowanie polecam warsztat tomgaz w łodzi auto zagazowane jednego dnia cena bardzo dobra
dodano 11.10.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Lancer

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Lancer

Ciekawostki
dodano 17.08.2011 przez
Na Filipinach Lancera VI zwano potocznie "Lancer Pizza" z powodu tylnych świateł przypominających to włoskie danie.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą