Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mitsubishi Lancer

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1973 roku. Kompaktowy sedan Mitsubishi był pierwszym samochodem japońskiej marki masowo sprzedawanym w Europie. Początkowo był tylko czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jego powodzenie na rynku dało jednak Lancerowi odrębną pozycję w ofercie Mitsubishi. Obecnie jest najpopularniejszym autem marki – przez prawie 30 lat kupiło go ponad 6 milionów klientów. W tej chwili na rynku dostępna jest szósta generacja modelu. W różnych krajach Lancer był również oferowany pod nazwami Carisma, Mirage oraz Fiore.

Generacje Mitsubishi Lancer

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer IX (2007 - teraz)
    Mitsubishi Lancer IX
    Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - widok z przodu Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - widok z przodu Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - prawy tylny reflektor - włąc Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - komputer pokładowy Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - sterowanie w drzwiach Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna 2 - inny element panelu przednie

    Mitsubishi Lancer IX

    Dziewiąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja Lancera trafiła na rynek w 2008 roku. Model bazuje na prototypie Concept-X z 2006 roku. We wzornictwie Mitsubishi samochód zapoczątkował koncepcję „Jet Fighter” zastosowaną również w nowym...

    więcej o Mitsubishi Lancer IX

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VIII (2003 - 2008)
    Mitsubishi Lancer VIII

    Mitsubishi Lancer VIII

    Ósma generacja Lancera debiutowała na rynku w 2000 roku. W Europie pojawiła się jednak dopiero trzy lata później, zastępując i wypierając model Carisma, na bazie którego został zresztą zbudowany. W Japonii Lancer VIII był oferowany pod nazwą Lancer Cedia,...

    więcej o Mitsubishi Lancer VIII

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VII (1995 - 2000)
    Mitsubishi Lancer VII

    Mitsubishi Lancer VII

    Siódma generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Lancer VI został unowocześniony i uatrakcyjniony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były rewolucyjne. Na niektórych rynkach, w tym w Europie Lancer został zastąpiony przez bliźniaczy model Carisma....

    więcej o Mitsubishi Lancer VII

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VI (1992 - 1996)
    Mitsubishi Lancer VI

    Mitsubishi Lancer VI

    Szósta generacja modelu produkowana w latach 1991-1995. Sylwetka nowego Lancera stała się znacznie zgrabniejsza i opływowa. W Stanach Zjednoczonych samochód oferowano jako Eagle Summit, zaś w Malezji – jako Proton Wira (na licencji Mitsubishi)....

    więcej o Mitsubishi Lancer VI

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer V (1988 - 1994)
    Mitsubishi Lancer V

    Mitsubishi Lancer V

    Piąta generacja Lancera debiutowała w 1988 roku. Stylistycznie auto upodobniło się do modelu Galant, dzięki czemu otrzymało znacznie unowocześnioną i bardziej aerodynamiczną sylwetkę. Jej autorem jest znany japoński projektant Masaru Furukawa. Na niektórych...

    więcej o Mitsubishi Lancer V

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer IV (1988 - 1992)
    Mitsubishi Lancer IV

    Mitsubishi Lancer IV

    Czwarta generacja modelu była produkowana w latach 1983-1988. Pod względem stylistycznym Lancer IV nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Wprowadzenie go do sprzedaży było związane z kompleksową zmianą związanego z nim modelu Mirage. Lancer IV...

    więcej o Mitsubishi Lancer IV

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer III (1983 - 1987)
    Mitsubishi Lancer III

    Mitsubishi Lancer III

    Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w 1982 roku. Technicznie samochód oparty był na czterodrzwiowym sedanie Mitsubishi Mirage, a w większości krajów sprzedawano go pod nazwą Mitsubishi Lancer Fiore. Nazwa Fiore funkcjonowała również samodzielnie...

    więcej o Mitsubishi Lancer III

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer II (1979 - 1983)
    Mitsubishi Lancer II

    Mitsubishi Lancer II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 1979 roku. Lancer został odświeżony wizualnie, co więcej oferowany był wyłącznie w wersji sedan i do tego jako samodzielny model. W 1980 roku jego ofertę wzbogacono o usportowioną serię EX, której dynamiczną...

    więcej o Mitsubishi Lancer II

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer I (1973 - 1979)
    Mitsubishi Lancer I

    Mitsubishi Lancer I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1973 roku. W katalogu Mitsubishi Lancer miał wypełnił lukę między modelami Minica oraz Galant. W praktyce był on odmianą sedan popularnego modelu Colt. Lancer dobrze przyjął się na zagranicznych rynkach. W 1975...

    więcej o Mitsubishi Lancer I

Choć to Evolution jest modelem, który przyciąga wzrok jak magnes, również bazowe odmiany Lancera wyglądają lepiej niż dobrze. Dotyczy to zarówno 4-drzwiowego sedana, jak i 5-drzwiowego hatchbacka o nazwie Sportback. Oba warianty nadwoziowe mają do zaoferowania agresywnie zaprojektowany przód, dynamiczną linię boczną oraz masywny tył opatrzony w charakterystyczne lampy. Wielbicieli jeszcze bardziej wyrazistych kształtów zainteresuje model Lancer Ralliart ozdobiony maską z licznymi wlotami powietrza, zmienionymi felgami oraz dwiema końcówkami wydechu.

Pomimo, że swoimi wymiarami model spod znaku trzech diamentów aspiruje nieco do klasy średniej, wewnątrz oferuje tyle miejsca, co standardowe kompakty. Dotyczy to zarówno całkiem przestronnej kabiny pasażerskiej, w której wygodnie usiądzie nawet 5 osób, jak i wystarczająco pojemnego kufra. Określenie „pojemny kufer” pasuje jednak wyłącznie do 5-drzwiowego Sportbacka, bo sedan zasługuje w tej dziedzinie na krytykę – zwłaszcza, że dostęp do jego bagażnika nie należy do idealnych.

W prawidłowym zajęciu miejsca za „kółkiem” Lancera przeszkadza brak osiowej kalibracji kierownicy. W fotelu siedzi się wygodnie, choć jego projektanci mogli postarać się o lepsze podparcie boczne. Jeśli chodzi o kokpit, został on zaprojektowany w zgodzie z zasadami ergonomii obsługi, jak i normami dotyczącymi czytelności instrumentów. I choć brak mu nieco stylistycznego polotu, został wykonany z całkiem niezłych materiałów, które ponadto dobrze zmontowano.

Mimo, że bez przydomku Evolution, Lancer prowadzi się bardzo pewnie utrzymując odpowiednią stabilność podwozia i nie generując nadmiernych przechyłów nadwozia. Wielbicielom sportowej jazdy spodoba się ponadto bezpośredni układ kierowniczym, jak też odpowiednio skuteczne hamulce. Co ważne, konstruktorzy zdołali połączyć wysoką przydatność podczas pokonywania krętej drogi ze zdolnością sprawnego pochłaniania większości dziur.

W kategorii „warunki zakupu” popularne Mitsubishi ma się czym pochwalić. Bo pomimo, że oferuje wysoki standard wyposażenia (w serii jest 7 airbagów, ESP, klimatyzacja, jak i pełna „elektryka”), kosztuje nawet mniej niż wielu klasowych rywali. Nie bez znaczenia jest również fakt, że daje do dyspozycji atrakcyjne warunki gwarancyjne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii.
Luzacjusz: Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota.

Silniki Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer IX - jaki silnik wybrać?

Lancer to jedno z niewielu aut w klasie o silnej tradycji rajdowej. Oczywiście z toru przeniósł ją na zwykłe drogi. No, może nie za pośrednictwem podstawowych motorów. Benzynowe 1.5l o mocy 109KM pozwoli wam wmieszać się w tłum, 1.8l 143KM uchyli namiastkę sportu, a diesel 2.0l 140KM – to samo, co 1.8l z tym, że będziecie szczęśliwsi na stacji benzynowej. Zabawa zaczyna się wśród benzynowych 2.0l. Najsłabszy ma 240KM i jak na taką moc nie pochłania w jakimś zastraszającym tempie paliwa z baku. Podczas dynamicznej jazdy motor trzeba jednak kręcić do wysokich obrotów, żeby dobrnąć do możliwości zapisanych na papierze – wtedy z paliwem jest gorzej. Można się jednak w nim zakochać. Mocniejsze wersje już tylko potęgują emocje – 295 oraz 350KM z pojemności 2.0l to szaleństwo, które zniewala, a zarazem dziwi.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Mitsubishi Lancer

Czy warto kupić: używany Mitsubishi Lancer (od 2007)
 
Nasz test Mitsubishi Lancer (od 2007)

Made in Japan. W świecie motoryzacji taka informacja ma ogromną wartość. Samochody z Kraju Kwitnącej Wiśni uchodzą za solidnie wykonane i niezawodne, co przekłada się na zainteresowanie nimi oraz wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używane Mitsubishi Lancer?

Kompaktowe hatchbacki: Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
 
Nasz test Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6

Samochody segmentu C są złotym środkiem pod względem ceny zakupu, komfortu, funkcjonalności oraz przestronności wnętrza. Świetnie sprawdzają się podczas jazdy po mieście, ale nie straszna im również wakacyjna eskapada.

Stary znajomy w limitowanej odsłonie - Mitsubishi Lancer
 
Nasz test Mitsubishi Lancer 1.6 Inspire

Lancer to bardzo ważny model w gamie Mitsubishi, który był prekursorem wyglądu obecnej gamy japońskiego producenta. Pomimo pięciu lat bytności na rynku nie słychać nic na temat liftingu, ale na pocieszenie już niebawem pojawi się limitowana edycja Inspire, którą mieliśmy okazję przetestować.

Mitsubishi Lancer i berlińskie upały
 
Nasz test Mitsubishi Lancer 1.6 Inspire

Znowu nadeszły wakacje i wreszcie można zaplanować wymarzony urlop. Najpierw jednak trzeba rozwiązać odwieczny spór, czy jechać nad morze, czy też w góry, a także czym tam pojechać. Bycie dziennikarzem motoryzacyjnym ma to do siebie, że najczęściej ten drugi dylemat rozwiązuje się sam - w tym konkretnym...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mitsubishi Lancer - to spojrzenie...

Gdy 3 lata temu pojawiły się pierwsze zdjęcia długo zapowiadanego kompaktu japońskiego producenta niemal cały motoryzacyjny światek zwrócił głowy ku stoiskom Mitsubishi. Bo oto koncern, którego ostatnie dokonania stylistyczne zdumiewały równie mocno, co styczniowy śnieg w Alpach, zaprezentował auto,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mitsubishi LancerautoWcentrum - społeczność Mitsubishi Lancer

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer VIP 49,98

Mitsubishi Lancer 55,66

Mitsubishi Lancer 43,33

Mitsubishi Lancer Japońćyk 39,95

Mitsubishi Lancer GTS 2.4l 170KM 37,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi Lancer

tomal 30,02

QaDoz 30,07

karor4 30,09

zeplet 29,65

Olek- 30,08

kgebczyk 88,21

sienek86 52,34

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi Lancer

Silnik 2.0 Diesel, zachowanie
Silnik 2.0 Diesel, zachowanie identyczny silnik co zamontowany w Lancerku spotkamy m.in. w Audi A4 2.0 oczywiś...
Usterka numer 1-wypadający 5-bieg:(
Usterka numer 1-wypadający 5-bieg:( Muszę podzielić się z pierwszą usterką przebieg ok 600 km,nie wiem jeszcze czy u...
Zaczynam od początku -zakup auta
Zaczynam od początku -zakup auta Głównie dziennik pokładowy będę prowadził pod kątem usterek, moich osobistych sp...
Instalacja gazowa BRC Sequent 24
Instalacja gazowa BRC Sequent 24 Dziś w Misi została zainstalowana instalacja gazowa marki BRC Sequent 24. W kole...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi Lancer

od 54 990 zł do 63 990

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (117 - 143 KM): 1.6 MIVEC, 1.8 MIVEC

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Mitsubishi Lancer
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC 117KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
system nawigacji
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Ochronny - 699
Wizerunkowy - 999

Cena katalogowa

56 990

Zobacz ofertę Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC 117KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Mitsubishi Lancer najczęściej porównywane z:

Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
Kia cee´d
1.6 GDI (135 KM)
Lexus CT
200h (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 69 990 zł
Zyskujesz: 16 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer
2.0 benzyna 240 KM
65 000 km, 2009
64 900 PLN
Mitsubishi Lancer
1.8 benzyna 143 KM
23 000 km, 2009
37 500 PLN
Mitsubishi Lancer
2.0 diesel 140 KM
104 802 km, 2009
31 900 PLN
Mitsubishi Lancer
1.8 benzyna 143 KM
90 000 km, 2010
24 999 PLN

Ocena auta Mitsubishi Lancer

Wybrane opinie

Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 i 16V (98 KM)

Rozsądny samochód choć nie pozbawiony pewnych wad. Do zalet zaliczam : 1. bardzo dobrą cenę i wyposażenie w wersji Invite+ 2. w miarę elastyczny silnik 3. akceptowalne zużycie paliwa 4. doskonałe zawieszenie 5. kapitalną skrzynię biegów 6. ogromną przyjemność w prowadzeniu 7. brak nadmiaru przycisków , świecidełek i innych choinek 8. produkowany w całości i co najważniejsze skręcany przez skośnookich robotników a nie Arabów zatrudnionych w fabrykach w Turcji , Francji czy Anglii 9. bardzo wygodne fotele i jak na moje warunki fizyczne dobrą pozycję za kierownicą 10. przyjemną i w dobrym rozmiarze kierwonicę obszytą skórą-choć to nie Momo do wad : 1. fatalną widoczność do tyłu 2. przeciętnej jakości plastiki 3. żle umieszczony panel klimy i podłokietnika środkowego 4. wnikające zawiasy klapy bagażnika 5. archaiczny choć klasyczny wygląd 6. zajeżdzający zabawami w remizach tylny spojler 7. nie najlepsze głośniki fabryczne 8. mało schowków 9. kolorystykę podświetlenia deski...

dodał: kempeitai
Mitsubishi Lancer Kombi 1.6 GLXi 16V 4WD (113 KM)

Moim zdaniem jest to ciekawa alternatywa dla ludzi, którzy chcą mieć coś innego (ten samochód można rozpoznać od razu i na ulicy również nieco inaczej wygląda, wprawdzie to kombi ale mimo wszystko ma swój urok, a z przodu konstrukcja zderzaka moim zdaniem jest rewelacyjna, sprawia on, że obserwator ma wrażenie jakby miał do czynienia z jakimś samochodem o sportowym charakterze, i dopiero spojrzenie z boku mówi, że jest to samochód przeznaczony dla niemal każdego. Poza wyglądem jest również niezawodność i kultura pracy silnika, układu zawieszenia itd. Poza tym napęd 4x4 w zimie będzie niezastąpiony. Brakować może w nim wygód jak klimatyzacja, elektryczne szyby czy ABS, ale to wszystko da się przeżyć kiedy poczuje się przyspieszenie :) Idealne auto rodzinne ale dla kogoś kto nie lubi się nudzić na trasie i wyjeżdża czasami również poza nią :))) Jednak najczęściej można spotkać wersje z napędem na przednie koła, ale jak ktoś poszuka dobrze to i 4x4 znajdzie.

dodał: Wojtek
Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 i 16V (98 KM)

Świetny kompakt do miasta. Bardzo atrakcyjna cena, za podobnie wyposażonego civika, czy corollę trzeba zapłacić mniej więcej 70 000, więc ponad 10 000 drożej. Trochę słaba jakość wykonania i materiałów, ale za tę cenę nie należy oczekiwać cudów. Jeśli potrzeba Ci niedużego, japońskiego samochodu do miasta i sporadycznie w trasy to jest idealny wybór. Poza tym... zawsze można sobie pomyśleć, że to prawie jak EVO chociaż, jak wiemy prawie robi różnicę... Generalnie kupiłem ten samochód jako pierwszy z brzegu, bez specjalnego analizowania ofert innych marek, nawet bez jazdy próbnej i odkrywam coraz więcej zalet. W standardzie Invite + dają niezłe radio Balupunkta odtwarzające mp3 i sześć głośników, trochę za ciche, ale na codzień więcej niż wystarczające. Nie zdecydowałem się na wersje Alpine, ale jeśli nie szkoda Wam 3 tysięcy więcej to warto. Polecam zakup zmieniarki po to, żeby zasłonić tę obrzydliwą zaślepkę pod radiem :P

dodał: xaxy@wp.pl
Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 16V (113 KM)

jak usiadlem do niego pierwszy raz to uslyszalem o goscia ktory go mi sciagal tekst: Uwazaj bo sie zbiera -Zasmialem sie wtedy. to bylo po niemiecka granica 1, 2, 3, 4 i za chwile bylo 160 km/h.Wysiadlem autentycznie z wrazenia to nie samochod to pocisk 980 kg i 113 KM.Nawet cwaniaczkom w bmw szczenie padaly.jak zalozylem gaz to juz nie to samo az serce sie kraje.Z lezka wspominam czasy jazdy na benzynie.Mozecie wierzyc albo i nie na autostradzie poznanskiej w 4 osoby lancer polecial 202 km/h to byly 3 proby 2 na benzynie i jedna na gazie a to byla jazda jak sie golfa przy 190 albo astre mijalo kolesie na zegarki patrzyli i powiem tak gdzyby nie gumy ktore maja indeks predkosci do 190 polecial by i jeszce poniewaz przy 200 mial 6100 obrotow ale po co pokazal ze silnik jest jak dzwon i ok.to glupie ale chcialbym go miec nowego teraz z salonu o takim wygladzie jak ten moj zeby go ktos od poczatku wyprodukowal!

dodał: MIREK malik266@wp.pl
Mitsubishi Lancer Kombi 1.6 i 16V (98 KM)

Wg mnie największego smaczku, oprócz znaku firmowego, nadaje mu klasyczny już silnik 1.6 (absolutnie niezawodny i jego brzmienie, chociaż nie to co w 2.0, to jednak jest). Sztywność karoserii wyraźnie za mała - po wjeździe jednym kołem na chodnik, drzwi lekko ocierają się przy zamykaniu. Poprawiłbym nie do końca precyzyjny układ kierowniczy, zdecydowanie wymienił koło kierowwnicy rozmiaru XXL. Wierzę, że następny model 2007 będzie lepiej dopracowany. Tapicerka i same siedzenia po 120 000 przebiegu nie wykazują najmniejszego zużycia! Jednak wygoda ich jest, na trasach powyżej 300-400 km, nie najlepsza - moim zdaniem nie sama ich twardość, ale wyprofilowanie ma tu wpływ. Jakość serwisów budzi poważne obawy. Następnym autem będzie jednak Subaru - mocniejsze i lepiej dopracowane.

dodał: Arkadiusz

Galerie Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort Plus - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer 2007 Mitsubishi Lancer IX Sportback - galeria społeczności Mitsubishi Lancer Ralliart Sportback Mitsubishi Lancer Ralliart Mitsubishi Lancer 2.0 Sport - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer IX Hatchback Mitsubishi Lancer IX Sportback Inspire 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer IX Sedan - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mitsubishi

Opinie o instalacji LPG

Mitsubishi Lancer

  • 1.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer IX 1.8 MIVEC (143KM) 2010r.
    dodał: damian, 08.06.2011

    może to nie wersja EVO ale 1.8 mivec i jeździ się nią naprawdę przyjemnie:) w gazie oczywiście! instalacja BRC S24 została zamontowana praktycznie tuż po wyprodukowaniu bez utraty gwarancji producenta, na benzynie zdarzyło mi się kilka razy pojeździć ale różnica po przełączeniu na lpg jest nie odczuwalna więc nie ma potrzeby tankowania benzyny, no jedynie na rozruch:) auto bardzo komfortowe, pewne w prowadzeniu, gaz nie przerywa ani nie szarpie, nie zdarzyło mi się nigdy aby silnik nagle zgasł albo przymulił. Tankuje tylko na Shellu, wdg mnie mają najlepszy gaz i przy nim pozostaje. Co do innych stacji to mam wątpliwości co do jakości oferowanego przez nich gazu gdyż poprzednie samochody nie pracowały poprawnie po zatankowaniu butli. Na obecnej instalacji przejechałem już 25 tyś kilometrów, koszt samej instalacji oczywiście zwrócił się bardzo szybko (około roku). Serdecznie polecam! Kumpel się ze mnie śmiał, że szkoda samochodu a teraz sam montuje gaz do swojego nowego Ceeda :)

  • 2.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2006r.
    dodał: kgebczyk, 07.06.2010

    cóż komentować... koszt przejechania 100km spadł o niemal 50% w porównaniu do benzyny, a problemów nie stwierdzam i nawet jak się jakieś pojawią to wiem że i tak mi się to będzie opłacać ;) pozdrawiam wszystkich LPGmaniaków ;)

  • 3.
  • 4,50 Mitsubishi Lancer VIII 2.0 i 16V Sport (135KM) 2006r.
    dodał: Piotr, 13.01.2013

    Profesjonalnie zamontowana instalacja, fachowe podejście jak najbardziej polecam! Samochód chodzi na gazie jak trzeba, wogole nie trzeba sie dotykać.

  • 4.
  • 4,50 Mitsubishi Lancer VII 1.3 12V GL (75KM) 1996r.
    dodał: ojrzyk, 07.03.2013

    Spalanie w trasie 6l benz lub 7l gazu. Spadku mocy praktycznie nie ma, przełączanie zupełnie nie zauważalne. Serwisowanie co 12 tyś km.

  • 5.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2005r.
    dodał: krzysiek, 11.10.2013

    zdecydowanie polecam warsztat tomgaz w łodzi auto zagazowane jednego dnia cena bardzo dobra

  • 6.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2007r.
    dodał: Marcin G, 24.01.2014

    Spalanie w cyklu mieszanym miasto, trasa 50\50 oscyluje w granicach 8 litrów.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

108 komentarzy

90 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~p4bLo~p4bLo

Do ~M.R.: dla emeryta stara fabia nowa octawia dla bogatego emeryta

~p4bLo~p4bLo

Do ~Anna: bordowy metalic?

~p4bLo~p4bLo

Do ~Janek z Łodzi: zmień serwis coś w tym twoim śmierdzi skończy sie gwarancja to bedziesz musiał silnik kupić nowy, uciekaj stamtąd tankowanie najdrożeszego paliwa nic nie pomoże jak serwis kantuje

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 453
Przejechany dystans
5 517 227 km
Zatankowanego paliwa
376 037 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 329
Wydanych pieniędzy
533 907 zł
Średnie wydatki na auto
1 194 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 332
Wydanych pieniędzy
825 404 zł
Średnie wydatki na auto
1 847 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (447)

Testy zderzeniowe Mitsubishi Lancer

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi Lancer przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Invite, LHD
2009

Mitsubishi Lancer
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi Lancer

Na podstawie 646 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Przem, dodano: 13.05.2013 13:16

Witam, Wyniki spalania raczej przy oszczędnej jeździe. Spalanie 6,7 osiągnięte na trasie, jazda w przeważającej części przepisowa. 11,5 litrów w mieście przy średnich lub dużych korkach(Katowice), równocześnie w mieście bez korków spalanie na poziomie 8,5 - 9,0. Wynik 7,8 jest wynikiem standardowej jazdy do pracy 20% miasto - 80% trasa. Dodatkowo na autostradzie przy prędkości 120-140 km/h spalanie w granicach 8,5. Pozdrawiam użytkowników tegoż modelu :) .

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.8 MIVEC

autor: Ostry, dodano: 03.11.2013 21:02

Po 22 tys. km, w maju 2012 roku zamontowalem instalacje LPG. Mamy poczatek listopada 2013 roku. Za miesiac moje auto bedzie mialo 2 lata a juz ma 79 500 km przebiegu. Pokonuje duze odcinki w trasie. W miescie tyle co do pracy i na pizze ;-) Na baznynie przed montazem onstalacji najnizsze spalanie jakie zanotowalem na krajowej 7ce to r.u na odcinku Radom Gdans gdzie na kbwodnicy trojmiasta wzroslo dk 4.8 - przy czym zaznaczam ze jechalem po polnocy kilka wyprzedzen i cala trase srednio 80km/h gdzie srednia wyszla duzo mniejsza. Pisze po dlugiej nieobecnosci gdyz na gazie przestalem sie interesowac spalaniem :-) Cos mnie dzisiaj naszlo i pomyslalem ze sie podziele spalaniem na LPG... Na dystansie Radom Gdynia pali mi srednio 7.5 l przy120km/h 7 przy 100km/h i w miescie przy spokojnej jezdzie. Jadac 80 km/h mozna uzyskac 6 litrow i ponizej tego spalania jeszcze nie udalo mi sie zejsc na dystansie wiekszym niz 100km. 6.5 litra mozna utrzymywac spokojnie jadac 80-90 km/h tylko ze juz nie kireci mnie niskie spalanie bo tankuje LPG. Auto na lpg potrafi spalic i powyzej 10 litrow ale to trzeba smigac 160 czy 170. Spalanie powyzej 120km/h rosnie wykladniczo! Nie liniowo :-) na lpg jedzie max na rowni pochylej 195 podszas gdy na benzynie 210 jakos. Wiec wystepuje utrata mocy nawet przy najnowoczesniejszej sekwencji. Nawet jak reduktor wyrabia j wtryskj to paliwo jest chyba mniej kaloryczne :-) W miescie natomiast pali tak jak napisalem najmniej 7 a w srodku dnia bez wiekszych korkow 8. W korkach najwiecej ile mi spalil to 8.5. Niech nawet bedzie 9 litrow gdybym jechal w korkach jak wszyscy koncza prace to juz wiecej LPG w miescie nie wezmie. Po zamontowaniu instalacji bardzo usrednilo mi sie spalanie z tras i miasta..... Wynosi 7-7.5 l/100km jestem zadowolony. Jeszcze co mi sje nasuwa po montazu instalacji to tk ze nie czuc roznicy w rozpedzaniu do 120km/h i ze zmienne fazy rozrzadu juz nie maja az tak duzego wplywu na spalanie i dynamike jak przy pracy na benzynie. W tablicze obok wpisalem tak jak opis autocentrum nakazuje :-)

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.6 MIVEC

autor: reneyvan, dodano: 20.04.2012 19:17

Przy mocy 140 KM spalanie rzędu 5 l/100 km można włożyć między bajki. Przy moim spokojnym stylu jazdy pali mi 7, 2 - 7, 5 litra na 100 km (codzienne dojazdy do pracy na dystansie 38 km w jedną stronę - PB 95 z Orelnu). Na długiej trasie przy spokojnej jeździe spalił 6, 8 litra/100 km (w listopadzie). W mieście 9, 5 litra/100 km. Mam nadziej, że latem i na felgach 18 - tkach spalanie będzie nieco niższe. Zaznaczam, że charakterystyka zawieszenia i silnika prowokują do szybkiej jazdy, a jest to typ bardzo wrażliwy na ciężką nogę, a poza tym brak 6 - tego biegu robi swoje. Jak będziesz deptać to w trasie spalanie w granicach 10 litrów/100 km, a w mieście 12-13.

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.8 MIVEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Lancer

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi Lancer

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mitsubishi Lancer
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi Lancer, oglądali także