Szukaj

Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 2003 Mitsubishi Lancer Mitsubishi lancer 2.0 B+Lpg 03r

3 700 PLN
Mitsubishi
Lancer
2003
benzynowy z lpg
135 KM
+48
Brzozówka (woj. małopolskie)
Rocznik 2003
Przebieg 242 194 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 135 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Skup Aut Małopolska Arkadiusz Madej

Dziś oferujemy:

Mitsubishi lancer 2.0 B+Lpg 03r

Rok produkcji: 2003r

Nadwozie: kombi

Liczba miejsc: 5

Skrzynia: Manual

Przebieg: 242194 Km

Wyposażenie:

-wspomaganie kierownicy

-el.szyby

-el.lusterka

-centralny zamek

-klimatyzacja

-podłokietnik

-alufelgi

-radio

Numer Rejestracyjny: KTA0349H

Numer VIN: JMBLNCS9W4U000522

Data pierwszej rejestracji: 04.09.2003

Badanie techniczne: 22.08.2024

Polisa OC: 04.04.2024

Gaz 16.02.2031

Cena: 3700 zł

Jest możliwość zamiany lub pozostawienia swojego samochodu w rozliczeniu.

Zainteresowane osoby zapraszamy na oględziny i jazdę próbną, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Możliwość taniego transportu pod wskazany adres, na terenie całej Polski.

Numery kontaktowe:

-518-377-785

-883-318-640

-600-521-955

Jeżeli chcesz sprzedać swój stary samochód, nasza firma chętnie go odkupi, niezależnie od stanu.

Skupujemy samochody: osobowe, dostawcze, terenowe 4X4

Zapraszamy do kontaktu: 787-139-309

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
199 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 485 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
8,6
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Spalanie raczej nie zaskakuje - jest dokładnie takie jakie się spodziewałem po tej mocy. Z reguły poruszam się po krótkich trasach więc średnia wychodzi bliżej 10l niż 9l, ale na długiej trasie przy maksymalnym oszczędzaniu gazu i prędkości nie przekraczającej 110 km/h średnia wyszła właśnie w okolicach 6.5l co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje, że da się tym autem jeździć oszczędnie jeśli utrzyma się żelazną dyscyplinę kosztem frajdy z jazdy. Spalanie na pewno byłoby niższe gdyby nie okrutnie krótka skrzynia biegów oraz brak 6 przełożenia. Dzięki temu jadąc 110km/h obroty na 5 biegu wynoszą między 3200 a 3500, przy 6 biegu pewnie byłoby około 2000 a to dałoby szansę na zmniejszenie spalania.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
12,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto jest raczej drogie w utrzymaniu w stosunku do np Toyoty corolli 1999r. Części do Mitsubishi są jednymi z droższych (np. 2 rolki prowadzące do paska wielorowkowego 500zł!). Pali 10l gazu w trasie i 12l w mieście. Ubezpieczenie też do najtańszych nie należy. Nie jest to tak niezawodne auto jak opinia o "japończykach". Niestety psuje się zawieszenie, czujniki, maska i błotniki zaczęły korodować (mimo, że auto jest bezwypadkowe!). Większość pieniędzy pochłaniają części eksploatacyjne tj. nietypowe opony, drogi rozrząd, zestaw paska wielorowkowego, sprzęgło, akumlator, olej syntetyczny. Czasem należy kupić część w aso bo nie ma zamiennika, a wtedy jest smutno...

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Lancer